Obesitas Crossers Meetings, Data en foto's

Welke baan?

  • Emmen (dinsdag of donderdag)

    Stemmen: 12 54,5%
  • Heerde (dinsdag of donderdag)

    Stemmen: 14 63,6%
  • Meppen (zaterdag + zondag optioneel)

    Stemmen: 8 36,4%
  • Bilstain (zaterdag + zondag optioneel)

    Stemmen: 6 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Wil ook wel meedoen de 28e, motorblok is weer gefixt dus mooie test om te zien of ie het volhoudt! Zal ook nog wat maten vragen
 
Mocht er iemand uit Friesland willen, dan zou ik wel willem overwegen samen te gaan. Heb een kar beschikbaar met 1 plekje vrij:)
 
Ik ga komende donderdag nog de n stukkie rijden. Omgeving Zwolle/Nijverdal/Ommen. Toevallig nog mensen zin om mee te gaan? 130 - 150 km. Waarvan uiteraard deel offroad.
 
Crossbaan Alphen - 4 mei

Aangezien de aanmeldingen voor 18 april zo snel gingen dat het binnen 2 dagen volgeboekt was, heb ik nu al een nieuwe crossbaan en datum gereserveerd.

We rijden zaterdag 4 mei op de crossbaan van Alphen!

Foto's van de voorgaande editie kun je door wat naar beneden te scrollen terugvinden.

Je kunt je vanaf nu aanmelden door mij een p.m. te sturen.

Vanaf 10 uur sochtends tot 4 uur smiddags is de baan onbeperkt beschikbaar om je vaardigheden bij te schaven.

Eten is beschikbaar in de kantine tegen betaling, dit kan uitsluitend contant.

Meerijden kost 50 euro p.p.
Betalen hoeft pas 2 weken van tevoren.

Je kunt hier een rondje op de baan bekijken tijdens de vorige editie op de crossbaan van Alphen:


Kosteloos afmelden kan tot uiterlijk 2 weken van tevoren.

Deze dag is uitsluitend bedoelt voor allroads en adventure motoren, zodat het ook toegankelijk is voor de beginnende rijder.
 
Tot mijn spijt 18 april Emmen, ga ik helaas niet redden en moet ik afzeggen.
Reden is dat nav corona conditie nagenoeg nog weg is :(
Gaat het dus helaas niet worden om met de 790 een rondje crossbaan (al) te gaan doen.
 
Tot mijn spijt 18 april Emmen, ga ik helaas niet redden en moet ik afzeggen.
Reden is dat nav corona conditie nagenoeg nog weg is :(
Gaat het dus helaas niet worden om met de 790 een rondje crossbaan (al) te gaan doen.
Ai das balen! Ik heb je van de lijst gehaald.
 
Tot mijn spijt 18 april Emmen, ga ik helaas niet redden en moet ik afzeggen.
Reden is dat nav corona conditie nagenoeg nog weg is :(
Gaat het dus helaas niet worden om met de 790 een rondje crossbaan (al) te gaan doen.
Rijden wij wel een rondje extra :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan