't Gooi deel 36!

Hoeveel km maak jij komend jaar?

  • max. 2000 (michel)

    Stemmen: 6 19,4%
  • 2000-5000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 5000-10000

    Stemmen: 11 35,5%
  • 10000-15000

    Stemmen: 7 22,6%
  • 15000-20000

    Stemmen: 2 6,5%
  • 20000-25000

    Stemmen: 1 3,2%
  • 25000 +

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Coonie en geen *O* smileys, dan is er echt iets mis :/



Thanx Toos & rest.... _O-
Maandag geeft niet maar vanmorgen had iemand me toch zo verschrikkelijk op de kast, dacht werkelijk dat er ergens een adertje zou knappen ZO kwaad! B| Knap type die dat voor elkaar krijgt, mot ik 'm dan ook weer nageven. :( En dan ga je even forumpje lezen, zitten ze elkaar hier ook al achterna _O- _O- ....zal wel aan het weer liggen..


Maargoed, daar zijn ze dan, al is het slechts op therapeutische basis;


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Hmmm, moet zeggen, knap er wel van op! :Y
 
maar vanmorgen had iemand me toch zo verschrikkelijk op de kast, dacht werkelijk dat er ergens een adertje zou knappen ZO kwaad! B| Knap type die dat voor elkaar krijgt, mot ik 'm dan ook weer nageven. :(

Hmm herkenbaar :P
Borrelt bij mij al wel iets langer hoor, moest er toch een keer wat van zeggen voor ik echt ontplof :X Slecht voor mijn bloeddruk :/

Maar goed het is eruit en dat lucht op :Y

rustig aan he meis, komt alles goed ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmm herkenbaar :P
Borrelt bij mij al wel iets langer hoor, moest er toch een keer wat van zeggen voor ik echt ontplof :X Slecht voor mijn bloeddruk :/

Maar goed het is eruit en dat lucht op :Y

rustig aan he meis, komt alles goed ;)


Ja, dank :j , jij ook....adem in.............en adem uit.............. :Y



zo...en nu op naar het aanrecht..... :W
 
Laatst bewerkt:
Hmm herkenbaar :P
Borrelt bij mij al wel iets langer hoor, moest er toch een keer wat van zeggen voor ik echt ontplof :X Slecht voor mijn bloeddruk :/

Maar goed het is eruit en dat lucht op :Y

rustig aan he meis, komt alles goed ;)

he Michel, wanneer (tijden) werk jij eigenljik? volgens mij fietsen we elkaar dagelijks voorbij ofzo :?
 
he Michel, wanneer (tijden) werk jij eigenljik? volgens mij fietsen we elkaar dagelijks voorbij ofzo :?

Hey, officieel werk ik van 08:00 tot 17:30 op ma, di, do en vrij.
Maar ik fiets meestal tussen 07:45 en 08:30 ergens deze kant op, en dan tussen 17:30 en 18:15 weer terug :+
Ik ga wel over de brug bij crailoo, erfgooiersstraat af, en dan de jacob van campenlaan op richting seinhorst. Weet niet of jij via het viaduct bij de tros gaat :?
 
Hey, officieel werk ik van 08:00 tot 17:30 op ma, di, do en vrij.
Maar ik fiets meestal tussen 07:45 en 08:30 ergens deze kant op, en dan tussen 17:30 en 18:15 weer terug :+
Ik ga wel over de brug bij crailoo, erfgooiersstraat af, en dan de jacob van campenlaan op richting seinhorst. Weet niet of jij via het viaduct bij de tros gaat :?

nope... rij vanaf het zevereinbos langs de gamma, dan stukje door het corversbos en dan onder de geert v. mesdagweg door naar de schuttersweg en dan de berg bij de watertoren op en dan links wandelpaadje bij de RVU naar beneden naar het Net3 gebouw :P
 
nope... rij vanaf het zevereinbos langs de gamma, dan stukje door het corversbos en dan onder de geert v. mesdagweg door naar de schuttersweg en dan de berg bij de watertoren op en dan links wandelpaadje bij de RVU naar beneden naar het Net3 gebouw :P

hmm geen wonder dat we mekaar nog niet tegengekomen zijn dan :+
Daar kom ik nooit op de fiets :N
Ik woon vlakbij de rotonde naar laren namelijk. Jij ergens kerkelanden/zeverijn hoek begrijp ik ;)
 
Heb nog een paar zwarte yamaha zweetbandjes in de aanbieding...iemand? :+
 
Heb nog een paar zwarte yamaha zweetbandjes in de aanbieding...iemand? :+

:X (Als je toch al langs Crailo fietst.. euhhh.. hint? ) :+


PRESENT!!! *O* Al is het op pagina 4 ofzo.. tering wat een theeleuten hiero.. ach.. ik kan het ook wel begrijpen.. het is nog te koud voor de pluisjes hier *D .. als ik een rijdende motor zou hebben dan wist ik het wel nu.. ow: bij de Lidl binnenkort weer die thermokleding, die kocht ik vorig jaar winter ook en die doet het voortreffelijk.. je kunt natuurlijk ook textiel aantrekken he.. 8-)

Zo.. nu maar weer bij de telefoon zitten en wachten tot Menno belt..
 
Laatst bewerkt:
:X (Als je toch al langs Crailo fietst.. euhhh.. hint? ) :+

_O-

PRESENT!!! *O* Al is het op pagina 4 ofzo.. tering wat een theeleuten hiero.. ach.. ik kan het ook wel begrijpen.. het is nog te koud voor de pluisjes hier *D .. als ik een rijdende motor zou hebben dan wist ik het wel nu.. ow: bij de Lidl binnenkort weer die thermokleding, die kocht ik vorig jaar winter ook en die doet het voortreffelijk.. je kunt natuurlijk ook textiel aantrekken he.. 8-)

Zo.. nu maar weer bij de telefoon zitten en wachten tot Menno belt..

Heb je nog niks gehoord van afgelopen weekend dan? hij zou er naar kijken toch :?
Thermokleding heb ik niet nodig hoor, misschien met het nachtritje wel handig :Y
Textiel rijdt voor geen meter, dat geglij over dat zadel...geef mij maar leer :P
 
_O-Heb je nog niks gehoord van afgelopen weekend dan? hij zou er naar kijken toch :?
Thermokleding heb ik niet nodig hoor, misschien met het nachtritje wel handig :Y
Textiel rijdt voor geen meter, dat geglij over dat zadel...geef mij maar leer :P
:^ Sinds ik leer heb, wil ik eigenlijk niet meer in textiel rijden. Alleen naar werk heen en weer is het wel veel praktischer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan