Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe nou maar rustig aan ;) . Ik heb er ook 7 jaar over gedaan om te kunnen KD-en :+ . Had mijn rijbewijs in 1999 en in augustus 2006 kon ik pas KD-en. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in het begin helemaal niet de intentie had om te KD-en. Dat kwam later pas toen ik wat vertrouwder raakte met de motor en ik supersports kocht :Y .
zo moet het ook :Y niet overhaasten en eerst maar is goede controle over de machine!!! :Y mooi gezecht wim!!


(heb je mijn foto's van vandaag nog gezien?? :9 )

BillyR6 in "Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Spe..." linkie
 
Laatst bewerkt:
Moeten jullie maar een R1 kopen daar kun je de 280km wel mee redden , wel wat rustiger aan doen maar het wil.
Maar bij normaal gebruik 200km

Ach en tanken is 5min werk toch ! _O-
psies, en dat noem je dus een pitstop..... _O-
 
Moeten jullie maar een R1 kopen daar kun je de 280km wel mee redden , wel wat rustiger aan doen maar het wil.
Maar bij normaal gebruik 200km

Ach en tanken is 5min werk toch ! _O-



das wel jammer he, dat die yami's zo zuinig zijn ;)

Had het ook wel met een rondje doen met Mark en Edwin(zoons)
Ik moet echt tanken na 160 km(14 ltr), gooit Mark 9 liter in zn R1 :( B|
 
Heb nog wel een paar routes hoor :] :]

zijn ook ongeveer die lengte qua kilometers :] :]

En anders staan er op motorvision nog wel wat :}
 
lekker ik zit dit weekend in mn tent op een treffen ben blij dat mn slaapzak comfortzone -8 heeft dus lekker warm
200903051236240718_111783.jpg
 
Jep gewoon lekker sturen en kijken waar je uitkomt en dan gewoon terug de weg zoeken , net als een postduif _O-
lijkt me is leuk om in het buitenland te doen, dus vanuit nederland duitsland in en zo verder... (hou wel van spanning alleen neem ik wel 2 jarrycans mee op me rug voor het geval dat we geen pomp tegen komen _O- )
 
9 mei is weer de Allarddynodag

Mooie dag met een hapje en een drankje

en de nieuwe R1 2009 van Allard in het echt bekijken

DSC01021_web.sized.jpg


DSC01025_web.sized.jpg


dit was afgelopen jaar,

35_050_web.sized.jpg


35_017_web.sized.jpg



Ik kom er tzt nog wel op terug
 
lijkt me is leuk om in het buitenland te doen, dus vanuit nederland duitsland in en zo verder... (hou wel van spanning alleen neem ik wel 2 jarrycans mee op me rug voor het geval dat we geen pomp tegen komen _O- )
wat heb jij toch steeds met duitsland___ luxemburg das pas mooi rijden
 
Laatst bewerkt:
Oh ja en een goeie mogguh deze ochtend.
ja idd ik ben er een x vroeg bij haha lekker mistig onderweg net en het vroor een 0,5 graad :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan