Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat mot dat 4 pitter spaghetti hok kosten dan?
hij rijd goed hoor :Y heb er die keer ook op gereden... apart fietsje... veel vermogen ook!!! en hand gebouwd... leuk ding, alleen wist niet dat hij hem heeft verkocht -O- tis weer is tijd voor een biertje!! spreek somige veel te weinig dat zie je maar weer _O-

(ik vind hem persoonlijk wel mooi maar dat draakje kan ik niet inkomen (en die banden zijn ook kut!!!!!! :Y )
 
Special paint by Motopaints
voel je je al weer beter na die lkkere hamburgers
full
 
hee casper!!! heb je nog lekker gereden vanmiddag?? had geen zin meer om naar assen te gaan, ben maar in groningen en omstreken gaan rijden...echt heerlijk!!!!! :9~ :]
 
ow ja, ik zie het al : topmiddagje! :9 ik ben komende vrijdag ook de hele dag vrij!! gaan we weer stukkie rijden?? :]

~kun je me KD leren :X~
ik rij al vanaf mijn 12 en heb al aardig wat rij ervaring.... (lees: beetje ervaring :9 ) ik denk niet dat het een goed iedee is om jou vrijdag al even een lesje kd te geven _O-

zo heel simpel is het nou ook weer niet .... :N
 
ow ja, ik zie het al : topmiddagje! :9 ik ben komende vrijdag ook de hele dag vrij!! gaan we weer stukkie rijden?? :]

kun je me KD leren :X

Doe nou maar rustig aan ;) . Ik heb er ook 7 jaar over gedaan om te kunnen KD-en :+ . Had mijn rijbewijs in 1999 en in augustus 2006 kon ik pas KD-en. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in het begin helemaal niet de intentie had om te KD-en. Dat kwam later pas toen ik wat vertrouwder raakte met de motor en ik supersports kocht :Y .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan