Tocht in OverDIJKsel zoekt Horneteers nu 21 juni

artikel5

Die hard MF'er
16 jan 2008
898
1
Zwolle
Bij deze dan maar;

Aangezien alle Horneteers 17 mei in hun agenda vrij gepland hadden voor een helaas verhinderde rit deze verplaatsing naar het bochtige NW van Overijssel.

Echter aangezien deze dag verregend is is de herkansing gepland voor 21 juni! We zullen dan een prachtig gedeelte van Overijssel vereren met enige uitlaatgassen en wat bandenrubber.
De tocht zal om en nabij de 170km zijn, en starten en eindigen in Zwolle.
Uiteraard zal ook het pannenkoekengedeelte bij deze rit niet ontbreken!!


08032009001.jpg


Wie volgt?

Datum 17 mei. 21 juni??
Tijd 11 uur
Verzamelpunt Van der Valk Zwolle

Verzamelpunt om met meerdere op te rijden naar Zwolle is mogelijk bij de pomp ter hoogte van Schaijk aan de a50, net naar het punt waar de a59 verder gaat op de a50 om 9.45u.



Deelnemers;

artikel5
Richard
LosBol
Nessy
Koop
HornEd
Hornet46
SM-Ronald
Reece
Hu9o
Joep Horpoen
MacBlade


Ovb;

Flaterik
 
Laatst bewerkt:
Reece, kom jij je Triumph niet eventjes hier uitlaten de 17e?

Man, ik wil niets liever van rijden, rijden, RIJDEN!!!! :] En ik heb nog nooit in die regio gereden geloof ik.

Met een beetje voorspoed is de motor dan gemaakt. Zet mij maar even OVB. Ik weet volgende week of het gaat lukken, maar ik heb goede hoop.
 
@Reece; OVBtje dan maar. Nog steeds vorkpoten?

@Koop; Vilkommen! Ustaat erbij! Nice pic!
 
Laatst bewerkt:
leuk, een tocht door het "thuisland" van deze wassabee

Zet mij maar op OVB echter, organiseer zelf een leuke rit in overijssel de dag ervoor.

Eigenlijk staat er de 17e een ardennenrit op de agenda, mits ik me dan nog fris voel, maar aan de andere kant ook wel veel snelweg km's, voor als er ook een leuke tocht "om de hoek" is ....

Of wordt het dan meer een triumph meeting :P

[me="Ted"]wacht sowieso de afstand / route even af O-)[/me]
 
Laatst bewerkt:
leuk, een tocht door het "thuisland" van deze wassabee

Zet mij maar op OVB echter, organiseer zelf een leuke rit in overijssel de dag ervoor.

Eigenlijk staat er de 17e een ardennenrit op de agenda, mits ik me dan nog fris voel, maar aan de andere kant ook wel veel snelweg km's, voor als er ook een leuke tocht "om de hoek" is ....

Of wordt het dan meer een triumph meeting :P

[me="Ted"]<b>wacht sowieso de afstand / route even af O-)</b>[/me]

Hé een Zwollenaar!

De route is een verrassing.... lankhorst, cellemuiden,blankenham,luttenberg.... ik kan nog niet kiezen

Ennuh zo gaat de OVB ratio wel een beetje doorhangen he! :+
 
Komt er nog meer vanuit de randstad, afgezien van die SM-meesteres?

Misschien kunnen we onderweg ergens afspreken.
 
Avond :W

Schrijf mij ook maar in, gezellig :]

@Reece; we kunnen wel wat afspreken, ik kan via A12 - A50 - A28, of A12 - A30 - A1 - A50 - A28, of A12 - A30 - A1 - A28
Jij mag het zeggen :z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan