Hola...Boem...auw!

PLR

MF Brikmachinist
23 jan 2003
10.902
4.022
Twente
Een mooie zaterdagmiddag, kluswerk aan kant en dus trek je de brommer uit de schuur om jezelf even op een ontspannend ritje te trakteren....niet dus..
50 meter van huis duikt ineens een auto de weg op, nog geen tien meter voor je neus.
Al had ik minder dan de toegestane snelheid op de klok staan, er was geen remmen aan.
Mijn voorwiel blokkeerde en begonal te glijden, dus stond ik voor twee keuzes:

hier vreselijk op m'n bek gaan en met brommert en al onder de auto schuiven, of m'n rem loslaten en er dan maar vol in.

Toch voor de tweede optie gekozen en dus volgde 'boem!' en vooral 'auw!!'..
Vrouwtje in auto helemaal overstuur:" ik zag je ècht niet!" en zwaar last van shakerietus, ik met auw maar even op stoeprand....
Later in ziekenhuis bleek zowel m'n rechterpols als m'n linkerknie gebroken, mooi sijit...

Foto-RAXKRHMN-D.jpg



'Kamikaze' ligt behoorlijk in de kreukels;

- voorwiel kapot,
- vork krom,
- stuurhelften krom,
- klokken kaduuk,
- headers kapot,
- tank gebutst,
- zijkappen beschadigd.

Daartegenover:

- frame niet krom,
- blok prima,
- rest okee.

Even de verzekeringsman afwachten, en dan bouwen we 'Kamikaze' gewoon weer op...
 
Laatst bewerkt:
Tss, das idd kloten. Het blijft een risicovolle onderneming dat motorrijden... Maar het is zo leuk :]
 
Ik lig dan wel in de kreukels, maar ben nog lang niet 'genezen' hoor:
gewoon weer op het paard..eh..brommer straks...
;)
 
Da's goed ruk Triple...maar als ik je postings goed inschat dan ben je geen probleem- maar een oplossingsdenker. Veel plezier op je paard :P..als dat ehhh niet teveel tegen het zere been is O-)
Wel 'mooi' om te zien dat je vol-erin-verhaal helemaal klopt...je vork staat op o graden tegen je blok
Sterkte!!!
 
Voor het zelfde geld wordt je dood gereden. Ik snap die koekblikkers ook wel, ben er zelf immers ook 1. Dat autorijden is zo fuckin saai, dat je gewoon dingen over het hoofd gaat zien.

Wij motorrijders moeten 10x zo goed opletten, en zelfs dan kun je niet alles voorkomen. Ik denk dat je keus om over de auto te "vliegen" de juiste was, anders wordt alle kinetische energie door je lichaam geabsorbeerd, en daar wordt deze niet beter van.
 
Dat is mooi balen...
Koekblikken blijven toch gevaarlijke dingen op de weg...
Het zal wel door de A stijl komen dat ze je niet gezien hebt, die dingen kun behoorlijk het zicht ontnemen.
 
Das flink balen! Hopen dat de verzekering snel uitkeert zodat de brommert weer helemaal in orde gemaakt kan worden. :]

En natuurlijk: veel beterschap!
 
Had er dan ook Berbo's op gezet en een paar echte sloffen op je wielen....had je wel op tijd kunnen remmen :P :+


Sterkte met herstel XS ;( :W
 
Tering, dat haalt de pret er wel even uit...

Richt je eerst maar even op eigen herstel, die brommer komt, zeker in jouw handen, de weg wel weer op! Succes met herstel!
 
Dat is mooi balen...
Koekblikken blijven toch gevaarlijke dingen op de weg...
Het zal wel door de A stijl komen dat ze je niet gezien hebt, die dingen kun behoorlijk het zicht ontnemen.

Sterkte met het herstel Triple!

En wat die A-stijl betreft: helemaal mee eens. Ik heb het zelf als koekblikbestuurder meegemaakt: fietser op de rotonde achter mijn A-stijl. Ik zag'em gelukkig op tijd. Maar ben er weer veel alerter op geworden.
 
wat heb je soms last met andere mensen hé :Y heb ook men arm gebroken is in skatepark gebeurt was even rustig aant het skateboarden krijg je een bmx'er tegen je bek aan :ouch: :9
 
Laatst bewerkt:
beterschap, en laat de motor-schade bij bezoek van de verzekerings-expert bij een (bevriend )bedrijf taxeren anders wordt je zeker genaaid!
 
Laatst bewerkt:
Damn das mooi K*T Triple, beterschap jongen en die kamikaze komt wel weer. Hoop alleen dat je het verzekeringtechnisch rondkrijgt, is ie getaxeerd of wat? Anders is het dagwaarde ;(
 
Laatst bewerkt:
Voor het zelfde geld wordt je dood gereden. Ik snap die koekblikkers ook wel, ben er zelf immers ook 1. Dat autorijden is zo fuckin saai, dat je gewoon dingen over het hoofd gaat zien.

Wij motorrijders moeten 10x zo goed opletten, en zelfs dan kun je niet alles voorkomen. Ik denk dat je keus om over de auto te "vliegen" de juiste was, anders wordt alle kinetische energie door je lichaam geabsorbeerd, en daar wordt deze niet beter van.
sorry dat ik het moet zeggen ,maar, ik rij nu alweer 37 jaar motor,van sommige motorrijders wordt je ook niet vrolijk.ben de afgelopen maand 2x bijna van de sokken gereden door een motorrijder.1x vrouwpersoon die zonder te kijken van baan wisselt,en 1x door een motorbeest die met 100+ door rood licht komt zetten.ik bedoel maar, het is de weggebruiker in het algemeen.[ik rij zelf ook auto!]
 
Da's knap balen Triple!
Hopelijk worden je geknakte lichaamsonderdelen weer zo goed als nieuw!
De brommert komt daarna vanzelf wel.....
Beterschap!!!!!! :W
 
sorry dat ik het moet zeggen ,maar, ik rij nu alweer 37 jaar motor,van sommige motorrijders wordt je ook niet vrolijk.ben de afgelopen maand 2x bijna van de sokken gereden door een motorrijder.1x vrouwpersoon die zonder te kijken van baan wisselt,en 1x door een motorbeest die met 100+ door rood licht komt zetten.ik bedoel maar, het is de weggebruiker in het algemeen.[ik rij zelf ook auto!]

Ik beweer ook niet dat elke automobilist "klote" rijd en motorrijders niet. Ik merk alleen bij mezelf dat ik op de motor beter uitkijk, omdat autorijden redelijk saai is (soms weet ik niet eens hoe ik ergens gekomen ben).
 
ik bgijp je wel,en het is niet de bedoeling om je af te vallen,maar "wij ",motorrijders,moeten niet alleen op de auto afgeven,want het is een reuze handig ding.mits je ermee om kunt gaan.net als motorrijden.
 
Nog mazzel gehad. Voor hetzelfde geld lig je helemaal in de kreukels. (En een goeie reaktie gehad. :Y )
Sterkte!!

:W
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan