MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
In overleg met de lokale overheden een aantal wegen afsluiten, en dan race sessie's houden :P...
Ideaal als dat in Hengelo GLD zou kunnen :P...
* Is maar een ideetje...

wat denk je nou ZELLUHFFF

dacht het niet he, als dat zou kunnen zou je binnen de kortste keren allemaal van die sukkels krijgen die denken dat ze kunnen racen en dus ''goedgekeurd'' ff een ''racesessie'' houden of hoe jij dat zo mooi noemt.

enige manier OM het goed te doen, zoDAT je een dragbaantje e.d heb,
is heel makkelijk en niet al te duur, vraag 5 euro intree en ALLE kosten zijn volledig gedekt,

weet zeker dat er niet veel mensen zijn die daar bezwaar tegen zouden hebben om politie vrij, een binnen/buiten meeting MET dragbaan te hebben.

dan moet je dus namelijk naar Autotron rosmalen, daar hebben ze ook ooit een auto meeting met dragbaantje enzo.

Groetennnn
 
30 aug. staat in de agenda ;)
dus ik is er ook...
(in Veenendaal, natuurlijk...)
 
Laatst bewerkt:
hey pinoy

ik heb vrij die dag, dus ik ben er bij *O* . waar maakt me niet uit als er maar geen kleine blauwe autojes op de dijk rijden :( !!
 
Leeft de TS nog? Als ik me niet vergis las ik ergens dat de poll zoals hij afgelopen zondag stond dat dat de verzamelplaats werd dus we gaan weer gewoon vanuit Veenendaal vertrekken neem ik aan.
 
Count me in...
vorige keer viel wast jammer dat het regende.
ik heb gestemt op veenendaal omdat die de meeste stemmen had een een mooie locatie is.
maar ook barneveld valt goed in de smaak omdat dat ook goed bereikbaar is en een mooi groot terrein heeft.
en dan komen er misschien wat minder snorren de sfeer verpesten door op elke hoek te gaan staan kijken
 
zo dat geauwehoer over niet in venendaal is in de kiem gesmoord

en diegene die zn smoel tegen de wouten opendoet is er zeker van dat we die >>>
smiley_dead.gif


en met een
smiley_machinegun.gif
bewerken


kortom wouten zijn NIET welkom als ze in functie zijn })
 
VEENENDAAL *O*


PRESENT uit Alkmaar en kom zeker weer desnoods alleen :z

als maar droog is en geen politie wou dit jaar ook spelen omdat eindelijk kon maar dat werd weer verpest -O-
 
ik ben een wout.... had het al gezegd tegen me collega's van bureau Veenendaal...

Sorry als dat niet de bedoeling was
 
Maakt mij niet uit waar de 2e editie MMFM 2009 plaats vindt.

Veenendaal en Hilversum is redelijk centraal in Nederland. Omgeving Hilversum is wel aardig om te toeren.

Ben deze keer wel van de partij. Voor MFMM begin dit jaar in Veenendaal wel aangemeld, echter door irritatie op ogen verstek laten gaan :( .

Zie ook MFMM vertrek regio Pijnacker-Nootdorp

Tot 30 augustus.

:W
 
Laatst bewerkt:
dan mag de openingspost wel worden gewijzigd in: HET IS IN VENENDAAL!!!

onze vrolijke besnorde vrienden komen toch wel partypoopen. waar we het ook organiseren. MFMM is te groot/bekend geworden om het ongezien voorbij te laten gaan
 
pinoy is weer terug .. was ff heel ver weg..

najah zo te zien is het venendaal geworden!!

ik ga alles ff aanpassen en de OP ff updaten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan