MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen die twijfelen over het weer: Veenendaal lichtblauwe hemel en zon.
Geen excuses dus over het weer mogelijk behalve misschien dat het buiten wat fris is. :P
 
Okay dan, MF-ers.......ik ben er geweest, jawel. Een happening op zich om zovele MF-ers daar te ontmoeten en te spotten. Maar volgens mij was het hoofdzakelijk het 'meeten' aldaar bij de Mc Donald en de omringende buurt t/m de rotonde (die barstensvol bikers stond met dat politiebusje ervoor); met elkaar getoerd zal er ook wel zijn. Ik vernam inieder geval dat er de nodigen naar Amersfoort en Amsterdam zouden gaan, maar volgens mij was er niet iets georganiseerd toch....heb ik iets gemist?? Na het 'meeten' en het kijken naar all die komende MF-ers ben ik maar huiswaarts gereden en heb een mooie route terug gereden.
 
MM was geweldig dit jaar *O*
Meer dan een uur stunten in Amersfoort :9~ :9~
Echt een inhaalslag op de eerste die dit jaar was :Y
 
Motorrijder komt om bij ongeval Ede (Bron: Omroepgelderland)
EDE - Een motorrijder is zondagmiddag om het leven gekomen bij een ongeval op de Verlengde Arnhemseweg (N224) bij Ede. Zijn identiteit is nog niet bekend.

Toch geen MFer die uit Veenendaal kwam hoop ik .... RIP
Toch was het weer heerlijk gezellig in Veenendaal !
 
Laatst bewerkt:
Motorrijder komt om bij ongeval Ede (Bron: Omroepgelderland)
EDE - Een motorrijder is zondagmiddag om het leven gekomen bij een ongeval op de Verlengde Arnhemseweg (N224) bij Ede. Zijn identiteit is nog niet bekend.

Toch geen MFer die uit Veenendaal kwam hoop ik .... RIP
Toch was het weer heerlijk gezellig in Veenendaal !
Waar die ook vandaan komt. -O-
 
veenendaal was een beetje slapjes
amersfoort daarintegen was weer erg leuk met de wheelyboy's en een verdwaalde burnoutbeemerkoekblik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan