MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motorrijder komt om bij ongeval Ede (Bron: Omroepgelderland)
EDE - Een motorrijder is zondagmiddag om het leven gekomen bij een ongeval op de Verlengde Arnhemseweg (N224) bij Ede. Zijn identiteit is nog niet bekend.

Toch geen MFer die uit Veenendaal kwam hoop ik .... RIP
Toch was het weer heerlijk gezellig in Veenendaal !

Ik hoorde dat 's morgens al er was iemand met een wheely achterover geklapt bij de afslag Veenendaal Oost. Maar misschien dat het dan toch deze was? -O-

Hoe dan ook R.I.P.
 
Ik hoorde dat 's morgens al er was iemand met een wheely achterover geklapt bij de afslag Veenendaal Oost. Maar misschien dat het dan toch deze was? -O-

Hoe dan ook R.I.P.

Lekker is dat, je hoort 's morgens al dat er iemand achterover klapt 's middags.
WAARSCHUW diegene dan.... |(
 
Veenendaal was bijna compleet leeg om half 2 iig, was iets te laat O-)

[me="Mudchains"]was degene met de rooie bandit (blauwe stepjes) + textielen pak :P[/me]
 
Laatst bewerkt:
Veeeeeeeel vetter dan de eerste MM dit jaar. En dan bedoel ik vooral Amersfoort. Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes
Ik ben bij de eerste MM van dit jaar niet verder gekomen dan Veenendaal maar voor mn gevoel was het daar deze keer veel minder druk. Ik heb het evengoed naar mijn zin gehad. Vond het trouwens behoorlijk sneu/flauw dat die die kerel die een wheely maakte gelijk aan de kant werd getrokken door die bromsnor. Ging nergens over.

Amersfoort was echt super gaaf....was behoorlijk klote te vinden als je niet weet waar het is. Ga maar zoeken naar een Mac in/bij Amersfoort. Gelukkig redelijk snel gevonden en nog even mogen genieten van de wheelys en burnouts. Volgende keer ga ik eerder richting Amersfoort ;)
 
Hmm...nou wij op ons gemakkie naar Veenendaal,komen om 13.45 aan............Zo goed als leeg...jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ,maar even de lekdijk terug gepakt richting Rotterdam,al met al ook leuk
 
3871611900_0ce10b33a5.jpg


:X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan