MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel balen dat ik nog geen motor heb hoor... Ok, heb m'n motorrijbewijs ook pas net, maar toch! :/

Maarja, dan maar kijken of ik met de auto kan komen om er toch nog wat van mee te pikken en wat leuke foto's te maken :P
 
Ik heb nog een voorstel voor een locatie!!!

Iemand had het al over omg. Gorinchem.

de Mac in Gorinchem-Oost is volgens mij erg geschikt, er ligt daarnaast namenlijk het evenementenhal Gorinchem. als er in overleg wat geregeld kan worden heb je wel honderden parkeerplaatsen!!!!
ook zijn er leuke wegen daarnaartoe (+dijkjes!!!).
ook zijn er daarnaast 2 tankstations!!!
en voor de belgen is er ook een Hotel daarnaast:P (niks tegen belgen hoor!)

bovendien ligt gorinchem aan de A27 en de A15!!

Google Maps

hier kan je wat zien.. er zijn wel onder de mac nog veel meer parkeerplaatsen bijgekomen maar is nog niet te zien op de sat. foto!

is het wat?!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een voorstel voor een locatie!!!

Iemand had het al over omg. Gorinchem.

de Mac in Gorinchem-Oost is volgens mij erg geschikt, er ligt daarnaast namenlijk het evenementenhal Gorinchem. als er in overleg wat geregeld kan worden heb je wel honderden parkeerplaatsen!!!!
ook zijn er leuke wegen daarnaartoe (+dijkjes!!!).
ook zijn er daarnaast 2 tankstations!!!
en voor de belgen is er ook een Hotel daarnaast:P (niks tegen belgen hoor!)

bovendien ligt gorinchem aan de A27 en de A15!!

Google Maps

hier kan je wat zien.. er zijn wel onder de mac nog veel meer parkeerplaatsen bijgekomen maar is nog niet te zien op de sat. foto!

is het wat?!

Lijkt mij een goed plan, er is veel meer plaats om te parkeren. :Y
 
is dat gewoon voor iedereen ? of moet je uitgenodigd worden ??
in het 1e geval hoop ik dat ik optijd mn rijbewijs heb ;):P
gr gerben
 
Hmjah, denk ook dat dat 'm wordt. Want om nou met het koekblik van m'n moeder te komen... Liever niet :+

Heb ik ook afgelopen twee keren gedaan, gezien ik na de eerste meeting met de auto was gegaan en daarna mn motobewijs had gehaald weigerde ik natuurlijk zonder motor te komen.

GSX-R 600 en CBR 600 RR gehuurd intussen :+

zorg dat je genoeg geld op je rekening heb staan, borg kan flink zijn afhankelijk waar je hem huurt, check goed voor schade voordat je tekent en lees de kleine letter aandachtig.
 
Heb ik ook afgelopen twee keren gedaan, gezien ik na de eerste meeting met de auto was gegaan en daarna mn motobewijs had gehaald weigerde ik natuurlijk zonder motor te komen.

GSX-R 600 en CBR 600 RR gehuurd intussen :+

zorg dat je genoeg geld op je rekening heb staan, borg kan flink zijn afhankelijk waar je hem huurt, check goed voor schade voordat je tekent en lees de kleine letter aandachtig.

Thanks voor de tips. Heb me al uitgebreid ingelezen omdat ik binnekort ook al een motor ga huren (Monster 696). In ieder geval heb ik nog tijd zat om te kijken welke motor 'k dan ga huren.

Maarja, zal niet teveel offtopic gaan :9

Ga in ieder geval proberen er te zijn, dus alvast tot dan :]
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook afgelopen twee keren gedaan, gezien ik na de eerste meeting met de auto was gegaan en daarna mn motobewijs had gehaald weigerde ik natuurlijk zonder motor te komen.

GSX-R 600 en CBR 600 RR gehuurd intussen :+

zorg dat je genoeg geld op je rekening heb staan, borg kan flink zijn afhankelijk waar je hem huurt, check goed voor schade voordat je tekent en lees de kleine letter aandachtig.


Ga ook eens praten voor een " rental " bij een plaatselijke motorzaak ( die jou graag een fiets gaat verkopen binnenkort , , , O-) ;) Het sheelt een hoop huur-geld en borgkosten
 
Ga ook eens praten voor een " rental " bij een plaatselijke motorzaak ( die jou graag een fiets gaat verkopen binnenkort , , , O-) ;) Het sheelt een hoop huur-geld en borgkosten

Denk dat 't mooie weer + het niet hebben van een motor me even teveel wordt, want volg even niet helemaal wat je bedoelt...

Bedoel je nu een motor financieren of iets in die richting?
 
is dat gewoon voor iedereen ? of moet je uitgenodigd worden ??
in het 1e geval hoop ik dat ik optijd mn rijbewijs heb ;):P
gr gerben

Geen uitnodiging nodig :N ...gewoon motor pakken, desnoods aanhaken bij een groepje, en gewoon een superdagje hebben tussen 1000+ motoren (&berijd(st)ers).
Beetje ouwehoeren, McDonalds voer wegproppen en kijken naar mooie motoren en gestunt(el) van een aantal rijders... :Y

Succes met lessen iig
 
Laatst bewerkt:
Hallo hallo!
Ik kom zelf uit Dordrecht dus de meeting Gorinchem zou wel lachuh zijn.
Alleen wilde ik ff weten wanneer en hoe laat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan