Sportboxer-topic Jubileum-meeting 2009

Even een update:

de route is in diverse navigatieformaten gezet. A.s. zondag wordt de route m.b.v. navigatie nog een keer voorgereden, zodat fouten tot een minimum beperkt kunnen worden. Als de laatste oneffenheden eruit zijn zal ik de routebestanden in de openingspost zetten. De route is op een aantal kleine punten gewijzigd t.o.v. de route die er nu staat.

Uiteraard kun je je nog steeds opgeven voor deze supergezellige en sportieve boxermeeting :]

Nu maar hopen dat het weer een beetje meezit op 13 september... :X
 
@ lichthuis

hoe was de rit zondag , is de route nu goed gekeurd.

Groetjes
Haha,

dat was me nog wat... |(

Zelf heb ik geen navigatieapparaat, dus heb ik Kato bereid gevonden mee te gaan met het voorrijden. De route heb ik niet met Mapsource gemaakt, maar met OnRoute. Toen een GPX geëxporteerd en daarvan weer een Garmin GDB gemaakt. Die heeft Kato in z'n Zümo geladen en toen zijn we gaan rijden... :]

Bij de eerste afslag was het al raak... het ding was de weg helemaal kwijt en je kon het lijntje van de route niet meer zien. Bij het converteren zijn er ergens heel veel tussenpunten bijgekomen, waardoor er teveel vlaggetjes op de afslagen stonden...
Dat werkte dus voor geen meter :N

Toen zijn we maar gewoon gaan rijden en ik moet nu de route nog even aanpassen. Niet dat de route verandert, maar het aantal waypoints moet drastisch omlaag.
Heb dus nog wel even wat te doen, maar dat gaat zéker lukken voor 13 september ;)
 
Laatst bewerkt:
roodhoofd en heethoofd samen op pad:

Haha,

dat was me nog wat... |(

Zelf heb ik geen navigatieapparaat, dus heb ik Kato bereid gevonden mee te gaan met het voorrijden. De route heb ik niet met Mapsource gemaakt, maar met OnRoute. Toen een GPX geëxporteerd en daarvan weer een Garmin GDB gemaakt. Die heeft Kato in z'n Zümo geladen en toen zijn we gaan rijden... :]

Bij de eerste afslag was het al raak... het ding was de weg helemaal kwijt en je kon het lijntje van de route niet meer zien. Bij het converteren zijn er ergens heel veel tussenpunten bijgekomen, waardoor er teveel vlaggetjes op de afslagen stonden...
Dat werkte dus voor geen meter :N

Toen zijn we maar gewoon gaan rijden en ik moet nu de route nog even aanpassen. Niet dat de route verandert, maar het aantal waypoints moet drastisch omlaag.
Heb dus nog wel even wat te doen, maar dat gaat zéker lukken voor 13 september ;)

OMG!!! :X
Is het apparaat heel gebleven? O-)
 
OMG!!! :X
Is het apparaat heel gebleven? O-)~[/quote]


lijkt me moelijk om hem dan heel te laten , na zo,n bak werk . :(
nouja je hebt inderdaad de tijd , lekker makelijk gezegd vanaf hier . 8-) .
ik hoop dat er een , mooie rit van gemaakt hebt afgelopen zondag .

groetjes
 
Hallo BMW rijders,

Zie deze week pas, dat 13 september a.s. een tourrit wordt gereden met boxers.
Kan ik mij nog aanmelden voor deelname met een R1100RS?

Groeten, Frans.
 
:W hallo gs 750 E

ik heb niks te zeggen maar ik geloof niet dat dat een probleem is . O-)
ik dat je nu al mee gaat door deze post .

be welcom *O*
 
zware mentale voorbereiding voor twee ritten !!!!!!!!!!!!!!!!!
je zult er maar drie moeten doen , hoe moet dat dan ?????????
 
*O* *O* *O* *O* *O* yoho mensen laten we dit topic niet naar onderen zakken :(
}) ik zou het wel leuk vinden als de rit druk bezocht wordt , dan heeft lichthuis het niet voor niks gedaan O-)

:} groetjes
 
De link naar het routevoorstel in de OP is bijgewerkt. Ik heb een groot aantal overbodige waypoints verwijderd. Als de agenda het deze week toelaat ga ik nog een keer voorrijden.
De route is op de site te exporteren naar een GPX-bestand, welke te laden is in de Garmin.

Het weer ziet er voor de eerste helft van volgende week goed uit. Nu hopen dat dat nog even zo blijft tot en met zondag de 13e ;)
 
Ik heb er ook zin in *D
En de weersverwachtingen.......pfffff......dar heb ik een weinig hoge pet van op hoor B|
Zoals afgelopen donderdag: 's middags zouden we een golfclinic hebben met het werk. En er wás me toch een slecht weer voorspeld!!! :X 's Ochtends nog voor de middag: onweer, buien, windstoten....... De complete golfclinic was bijna gecancelled.....
Toch gegaan........en weet je wat? Het heeft twee minuten geregend, net toen we onder de overdekte driving range de "swing" stonden te oefenen *D .
Dus só far voor de weersvoorspellingen! |(
 
Laatst bewerkt:
8-) gewoon doen of het hoog seizoen is , komt vanzelf goed .
als je aan het :] bent ga je toch gewoon door . :Y


Is toch ZONdag
 
Hoi,

Lijkt mij ook leuk om aanwezig te zijn. Ik kom wel op mijn R1200RT als dat niet erg is?

Groet AC
 
Nou, ik durf niet te komen met de RT, dus ga ik maar OBT-en.

Sorry Lichthuis, hoop u een volgende keer te ontmoeten. ;)
 
Laatst bewerkt:
De groep wordt trouwens gezellig groot *D
Is het een idee om naambordjes/stickers met de nickname te dragen?
Ik weet nog van de vorige keer dat ik met allerlei mensen heb gepraat, maar na afloop bij God niet wist wie het geweest waren :/
 
Enjoy-Rider heeft last van Alzheimer...:
.... maar na afloop bij God niet wist wie het geweest waren :/

Hmmmm...... tip v/d eikel.

Ach... ik hou mijn helm wel op.....

full


... wellicht ook beter na al mijn plagerijtjes aan ER's adres. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan