Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha tja die punten ben ik zo snel mogelijk weer vergeten toen ik mn rijbewijs had :P ohwjah...

4. zet voor de eerste keer je motor alleen op de middenbok met iemand samen die eventueel de motor op kan vangen

daar hebben er meer last van ... ik wel tenminste :)
 
Jezus wat een drukte hier!

Maar ik hoor iets over een BBQ of steengrill!! Super idee!

En als niemand zin heeft om het te organiseren dan kunnen we toch ook gewoon naar een steengrill restaurant oid gaan?? En wensen, als je het op deze manier regelt ben je wat mij betreft ook officieel lid ;)

Hier zou het anders ook kunnen maar het is nogal ver rijden voor iedereen en ik denk niet dat de iedereen hier kan blijven slapen...
 
Jezus wat een drukte hier!

Maar ik hoor iets over een BBQ of steengrill!! Super idee!

En als niemand zin heeft om het te organiseren dan kunnen we toch ook gewoon naar een steengrill restaurant oid gaan?? En wensen, als je het op deze manier regelt ben je wat mij betreft ook officieel lid ;)

Hier zou het anders ook kunnen maar het is nogal ver rijden voor iedereen en ik denk niet dat de iedereen hier kan blijven slapen...


Nee heb nog niet met een rit mee gereden en sta nog niet in de op en ga nog niet eens langer mee dan 1 topic.. :P

en als het bij jou te ver is.. is dat bij mij ook.. *D
 
Ja ik vond het ook al enigzins verdacht dat ik zo`n mat-groene dop op me kop kreeg ;)


Toch heeft zo'n ding wel enige charme (in een museum :P )

d74d8es07igkgvd614.jpg
 
Haha wat een geweldige verhalen hier allemaal *D

Ik heb gelest op een Honda CBF 500 met middenbok ;)

opbokken is een fluitje als je het trukje kent :P

maar die van mij pleurde ook bijna laatst om :o schork me te pleurus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan