Het ZX6R topic Deel 60. Tijd om dat rubber te laten slijten

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ge je niet redden door opvullen met kranten |(


:+
nee pcies ;) het is maatje S of XXL |(

of van die zaken die je opbelt, met de vraag of ze nog een S1 hebben, omdat je de S1 PRO niet past... Nee meneer, de oude S1 hebben we niet meer, maar de nieuwe S1 PRO kunnen we wel voor een scherpe prijs aanbieden *D

LUISTEREN! B|
 
yo! voor de mensen die zo'n md80 besteld hebben:

Heb laatst dat filmpje hier gepost van op mijn 400. Daar zat erg veel geschud in. Nu heb ik van zo'n kerel op Youtube een tip gekregen, namelijk om bij het video verwerkingsprogramma Virtualdub de plugin Deshaker te gebruiken. Heb wat opgezocht op youtube, en het werkt zo te zien echt heel goed! ben die vanmij nu aan het verwerken.
*O*

virtualdub
Deshaker
Deshaker tutorial

ohja voor de mensen die het principe van een plugin niet snappen: je plaatst het programmabestand van de deshaker in het mapje plugins van VirtualDub ;)

thx!
 
alsje het contact aan zet, gebeurt er dan iets vreemd? krijg je geen foutmelding ofzo?

Niks geen foutmelding.

Net voor de 5e keer alles nagelopen..

starten = lopen, en dan loopt ie normaal. En dan ineens begint ie weer gek te doen.

Ik laat 'm van de week nakijken.. snap er niks van.
 
Wat ik heb gelezen over verschillen tussen de 03 en 05 is dat de 05 dezelfde of betere circuiteigenschappen heeft maar fijner/comfortabeler is voor op straat. Ook aardig wat koppel en vermogen gewonnen, blok is vergelijkbaar met een getunede versie van de 03.
 
Filmpje van een kawa die nu als traktor klinkt :/


bij 14sec is het het duidelijkste.

Geluid is sowieso kut door de telefoon
 
Laatst bewerkt:
yo! voor de mensen die zo'n md80 besteld hebben:

Heb laatst dat filmpje hier gepost van op mijn 400. Daar zat erg veel geschud in. Nu heb ik van zo'n kerel op Youtube een tip gekregen, namelijk om bij het video verwerkingsprogramma Virtualdub de plugin Deshaker te gebruiken. Heb wat opgezocht op youtube, en het werkt zo te zien echt heel goed! ben die vanmij nu aan het verwerken.
*O*

virtualdub
Deshaker
Deshaker tutorial

ohja voor de mensen die het principe van een plugin niet snappen: je plaatst het programmabestand van de deshaker in het mapje plugins van VirtualDub ;)

Kijk daar hebben we wat aan :Y tnx!

Nog iemand tips waar het beste te bevestigen (zowel vooruit als achteruit)?
 
Kijk daar hebben we wat aan :Y tnx!

Nog iemand tips waar het beste te bevestigen (zowel vooruit als achteruit)?
nou...ik zat te denken..onder de topkuip misschien?

ik had hem dus achteruit vastgemaakt met tiewraps aan me spoilertje, maar die hebben de 6jes niet :P

en nu zit ik te denken hem misschien aan de spiegel vast te maken ofzo :?
 
klopt, instructies werken perfect. nu nog het resultaat bekijken, maar man wat duurt dat lang....
'Grab a snack' in de video ook echt :P

Gebruik jij een class 6 of lager kaartje? Begreep namelijk dat een class 6 nodig is om de framerate hoog genoeg te houden dus heb maar een 4 gig voor 11 euro besteld...
 
'Grab a snack' in de video ook echt :P

Gebruik jij een class 6 of lager kaartje? Begreep namelijk dat een class 6 nodig is om de framerate hoog genoeg te houden dus heb maar een 4 gig voor 11 euro besteld...
ja nou dat "grab a snack" is dan ook meteen: kook een 5 persoonsmaaltijd, eet, en ga nog een filmpje kijken :')

heb een kaartje van 2 gig van kingston erbij genomen. via extremedeals.com ofzo :? weet niet precies, maat van me heeft alles besteld. weet niet precies wat die class 6 in moet houden...

ga binnenkort een 8 gig nemen, want dat is 1 nadeel: de compressie is niet al te best...kan niet veel op 2 gig...
 
ja nou dat "grab a snack" is dan ook meteen: kook een 5 persoonsmaaltijd, eet, en ga nog een filmpje kijken :')

heb een kaartje van 2 gig van kingston erbij genomen. via extremedeals.com ofzo :? weet niet precies, maat van me heeft alles besteld. weet niet precies wat die class 6 in moet houden...

ga binnenkort een 8 gig nemen, want dat is 1 nadeel: de compressie is niet al te best...kan niet veel op 2 gig...
_O-

Ik las 40 minuten per 1 gig dus vond 4 gig meer dan genoeg, lijkt me niet dat je meer dan 2,5 uur per keer rijden filmt :X
 
Laatst bewerkt:
:')
voor degene die alleen Moto GP kijken ,dit zie je daar niet vaak hoor :P

doe mij maar SUPERBIKES *O* [afbeelding]
heb het gisteren ook allemaal kunnen kijken *O* *O*
was weer gaaf :9



opa hoe is het ermee??




:')
had een poosje terug op mijn werk pennen met opdruk besteld. deze waren niet helemaal zoals afgesproken, dus een klacht ingedient. Ik zou dus een mooie pen krijgen van dat bedrijf omdat het niet goed gegaan was, krijg ik deze pen:
[afbeelding]
_O- voel me niet helemaal serieus genomen |(
is toch best fancy.....




had het ook al gezien. Maar ikzou dan nog een maandje gew8 hebben in de hoop dat mensen het vergeten waren dit ik dat was :P



Filmpje van een kawa die nu als traktor klinkt :/


bij 14sec is het het duidelijkste.

Geluid is sowieso kut door de telefoon
das best raar ja ....mmmmm




:W fackers
 
Als het een half uur per dag is zou het al zat moeten zijn lijkt me. Echt leuke stukjes sturen duren meestal <10 mins.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan