Het merk Harley Davidson

Tegen broccoli dat het over het algemeen te vaak doorkookt wordt. Tegen de andere twee niets.



Dan is het goed.
Ergens heb je wel gelijk. Supersportrijder gaan vaak te snel om te zien of de hand opgestoken wordt, BMW(K) rijders daarentegen, is mijn ervaring, steken meestal wél hun hand zichtbaar op.
En broccoli: Water aan de kook brengen, schoongemaakte broccoli erin, maximaal 4 minuten; beetgaar.
 
Harley rijders, BMW rijders, allemaal motorrijders.

Ik trek wél de grens bij buschauffeurs...... B|
 
ik groet naar iedereen, en in BE groet 90% terug (ook de h-d rijders als ik op men daytona zit)
diegene die het minst groeten zijn zij die denken dat ze op een troon rijden, met bijhorende koffers alsof ze op wereldreis gaan, de GS rijder dus.

ik weet er zo eentje in de buurt wonen en elke keer dat ik hem zie blijf ik hem groeten omdat zijn reactie goud waard is, blik naar boven gericht en doen alsof hij mij niet ziet _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik groet iedereen, soms zelfs scooterrijders (maar da's dan per abuis) en ook motoragenten *O* HD rijders ook maar daar krijg ik zelden een zwaaitje van terug. Kan het zeker niet hebben dat ik met motor een derde van zijn overgewicht weeg *O*
 
Dan is het goed.
Ergens heb je wel gelijk. Supersportrijder gaan vaak te snel om te zien of de hand opgestoken wordt, BMW(K) rijders daarentegen, is mijn ervaring, steken meestal wél hun hand zichtbaar op.
En broccoli: Water aan de kook brengen, schoongemaakte broccoli erin, maximaal 4 minuten; beetgaar.

ha ha, meestal..
ik heb jaren BMW k gereden en nog nooit gezwaaid.

Hooguit dat ik een hand op steek om zo een boos kijken hd rijder te wijzen op dingen die hij of zij verliest. Gewoon omdat dat leuk is.
 
ha ha, meestal..
ik heb jaren BMW k gereden en nog nooit gezwaaid.

Hooguit dat ik een hand op steek om zo een boos kijken hd rijder te wijzen op dingen die hij of zij verliest. Gewoon omdat dat leuk is.




Toen ik voor het eerst op Kaatje reed durfde ik de linkervlerk ook niet van harte van het stuur te nemen, naar na ongeveer 10 minuten was dat over.
 
Ik zwaai niet naar HD rijders die een blok met minder dan 103Cui hebben....








_O-
smiley-finger005.gif
 
Ik zwaai naar wielrenners. Gewoon omdat ze dan van hun fiets vallen van verbazing en dat is een verbetering voor alle betrokken partijen.

Verder zwaai ik gewoon naar alle motorrijders die ik tegen kom. Behalve als ze zo'n geel hesje aan hebben, dan doe ik alsof ik ze niet zie, wat vaak ook zo is, omdat ze een kuip en een schopkoffer hebben, dus ik zie het nut van een hesje daarachter verstoppen niet zo...

mvg Rick
 
Verder zwaai ik gewoon naar alle motorrijders die ik tegen kom. Behalve als ze zo'n geel hesje aan hebben, dan doe ik alsof ik ze niet zie, wat vaak ook zo is, omdat ze een kuip en een schopkoffer hebben, dus ik zie het nut van een hesje daarachter verstoppen niet zo...

Oh...... fluomietjes bedoel je..... :+
 
Harley rijders zwaaien hier bijna altijd, zelf een keer een soort gangsign oid, BMW GS rijders zwaaien vaker niet, maar meeste ook wel.
Zwaai ook naar trikes, maar heb het gevoel dat die afwachten tot dat ik eerst zwaai. :+
 
Ik groet ook andere motorrijders als ik op mijn Harley rijd, waarom niet? ik heb ook andere motoren van Japanse makelij.
Alleen..... groeten vanaf de Harley wordt niet altijd gezien vanwege de enorme kuip die er op zit.
Ik moet dan wel de hand los van het stuur halen en uitbundig zwaaien.
Een subtiel handje wordt gewoon niet gezien, maar ik vergeet dan nog wel eens.
 
Gewoon recht omhoog, ziet iedereen
salut_s800x800.jpg


Zijwaarts lukt niet op die HD tractoren :)
 
Ze hebben de slimme tactiek om veel geld te vragen voor hun motoren. En velen willen laten zien dat ze geslaagd zijn in het leven en de duurste kunnen kopen.
 
Ze hebben de slimme tactiek om veel geld te vragen voor hun motoren. En velen willen laten zien dat ze geslaagd zijn in het leven en de duurste kunnen kopen.
Haha, zegt iemand die een lijst motoren in z'n onderschrift heeft staan. Zeg eens eerlijk: dat doe je ook niet voor niks, toch?
 
Ik groet iedereen, soms zelfs scooterrijders (maar da's dan per abuis) en ook motoragenten *O* HD rijders ook maar daar krijg ik zelden een zwaaitje van terug. Kan het zeker niet hebben dat ik met motor een derde van zijn overgewicht weeg *O*


Ik zwaai nooit als ik op de HD rijd,
Veelste bang dat het stuur er afdondert als ik het los laat.....
 
diegene die het minst groeten zijn zij die denken dat ze op een troon rijden, met bijhorende koffers alsof ze op wereldreis gaan, de GS rijder dus.
Ik rijd sindskort op een BMW (non-GS) en wordt sporadisch nu wel gegroet door die gasten op hun rijdende i-phone, alsof ze vinden dat je er een beetje bijhoort. Ik groet mooi niet terug want ik ben Android to the bone weet je.

Harleys vind ik vaak wel cool, vooral de oude zooi of de zelf verbouwde meuk. Yuppenharleys niet. Wapperende lange haren en rook en een oliespoor = zwaai :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan