Honda CBR600RR/1000RR Ringmeeting 2010 24/25 juli

Onewheel

MF veteraan
6 dec 2003
22.516
125
Assen
Honda CBR 600RR/1000RR Ringmeeting 2010

24-25 juli


[Ringkoorts]


Ringcam
[Ringcam]


De afgelopen Ringmeetingen waren een groot succes dus hoog tijd voor een 2010 editie *O*


24-25 juli.......zaterdag 10:15 - 19:30 / zondag 08:00 - 19:30


Slapen? Onder andere hier kun je een bedje regelen:


Slapen in de buitenlucht kan natuurlijk ook ;)


Ringmeeting 600RR & 1000RR
De 1000rr/600rr Ringmeeting 2007
Het Honda CBR 600/1000RR Ringmeeting 2008
Honda 600RR/1000RR Ringmeeting 2008 Second edition
Honda 600/1000RR Ringmeeting 2009
Honda 600/1000RR Ringmeeting 2009 second edition


Bladers
Onewheel
Zaad + kip (op een andere kamer :j )
Rummer
Brander
Baba-san
Nameless
Red
Nosmo King (ovb)
Sheldon


600rr
Tonka
Kea
Fluffy (ovb)
SupremeBadBoy aka maffe Limbo :P
DeRRis *O* (ovb)
Syfodias



Overig
Jeronimerel
Wolliewonka + kip (zo noemen ze dat hier geloof ik :P )
Swifty
Jaro
gixxer-san
Nielz
 
Laatst bewerkt:
Is het niet de bellen van de klok dan zijn het wel die leuke sms'jes van je :P

Staat genoteerd. Kijken of het vrouwtje ook mee wilt. Ze had al wat te horen gekregen ;)
 
Is het niet de bellen van de klok dan zijn het wel die leuke sms'jes van je :P

Staat genoteerd. Kijken of het vrouwtje ook mee wilt. Ze had al wat te horen gekregen ;)

Inderdaad *D 8-)

En leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd ouwe doordrammer !!
 
Super Mereltje, de eerste aanmelding is binnen *O* *O*

Gaat weer lachen worden 's nachts denk ik :Z O-)


Ja, maar ik denk niet dat jij er weer intrapt dat je bij wildvreemde mensen op de deur bonkt,
midden in de nacht omdat wij je de verkeerde kamer nummer hebben doorgegeven!! _O-

Die mensen hingen hoog in de gordijnen van de schrik denk ik. *D
 
Laatst bewerkt:
Je bent wel lekker bezig Dickie -O- maar wel leuk dat je op motorvakantie gaat !! Wat en hoe gaat het plaatje eruit zien ?
Qua meetings is het voor mij droevig gesteld tot op heden. Nog geen meter ook gereden dit jaar dus dat ga ik met die vakantie inhalen :Y. Het wordt een midweekje Duitsland, daarna door naar Oostenrijk, Zwitserland, Italië en we pakken ook nog een stukje Slovenië mee. Al met al een lekker reisje.

Dit jaar kon het financieel nog en aangezien ik een motorvakantie typisch iets vind wat je ook een keer gedaan moet hebben, kon ik niet weigeren. Heb er echt veel zin in :Y

We gaan nog wel eens een ritje maken richting CPZ op een mooie zonnig avond 8-)
Uiteraard 21 juni CPZ onveilig maken })
 
Ja, maar ik denk niet dat jij er weer intrapt dat je bij wildvreemde mensen op de deur bonkt,
midden in de nacht omdat wij je de verkeerde kamer nummer hebben doorgegeven!! _O-

Die mensen hingen hoog in de gordijnen van de schrik denk ik. *D


Als ze niet in de gordijnen hingen deden ze dat wel bij het openen van de deur :X :+
 
Wil (ooit) ook wel een keer mee met een ring-weekend maar dat zal dit jaar niet gaan lukken: 23 juli is ons huis net opgeleverd en dat weekend ben ik al aan de slag met het eigen afbouwwerk.......... Hopelijk volgend jaar wel :Y :Y
 
@ Dicky: Gisteren met Eenwieltje het ook al over de avondritje met jou erbij gehad :] Binnenkort maar eens afspreken :Y
 
Ja, maar ik denk niet dat jij er weer intrapt dat je bij wildvreemde mensen op de deur bonkt,
midden in de nacht omdat wij je de verkeerde kamer nummer hebben doorgegeven!! _O-

Die mensen hingen hoog in de gordijnen van de schrik denk ik. *D

Ja dat was echt lachen toen _O- _O-
 
Wil (ooit) ook wel een keer mee met een ring-weekend maar dat zal dit jaar niet gaan lukken: 23 juli is ons huis net opgeleverd en dat weekend ben ik al aan de slag met het eigen afbouwwerk.......... Hopelijk volgend jaar wel :Y :Y
moet je juist vieren dan P als je huis net is opgeleverd.
en waar kan dat nou beter als op de R I N G :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan