Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist een e-mail verzonden, kijken of ze daar wel op reageren.
Ik ben er zo fel op omdat ik hem moet hebben als ik op vakantie ga. Direct na de vakantie is nl. een ritje gepland waar ik de Multi voor moet hebben. Anders valt dat in duigen.

Heel begrijpelijk Gizmo, en je hebt ook gewoon recht op antwoorden! Blijf ze op een zakelijke manier bestoken, niets mis mee
 
Ja Multi, dat doe ik ook. Maar het is raar dat Noknee zijn motor eerder krijgt, terwijl de mijne eerder besteld is. Ik gun het Noknee hoor, want hij heeft de zijne al ingeruild.

Wat heeft het dan voor zin om je motor direct na de Eicma te bestellen!

Waarom bellen ze mij niet om te zeggen wanneer hij komt?

Ik ben misschien wel een zeikerd, ongeduldig of wat dan ook , maar ik heb wel recht op goede informatie over een product dat ik voor heel veel geld heb gekocht.
 
:^ precies... het is geen nabestelling van een pak pampers uit de aktie van de lokale supermarkt B|
 
Ja Multi, dat doe ik ook. Maar het is raar dat Noknee zijn motor eerder krijgt, terwijl de mijne eerder besteld is. Ik gun het Noknee hoor, want hij heeft de zijne al ingeruild.

Wat heeft het dan voor zin om je motor direct na de Eicma te bestellen!

Waarom bellen ze mij niet om te zeggen wanneer hij komt?

Ik ben misschien wel een zeikerd, ongeduldig of wat dan ook , maar ik heb wel recht op goede informatie over een product dat ik voor heel veel geld heb gekocht.

Je bent geen zeikerd, is allemaal heel reeel hoor en niet teveel gevraagd. Wellicht naar mij toe iets meer coulance ivm een al verknalde vakantie....
 
Een reactie op een email bij Zaltbommel? Succes!


Dat zal wel, maar ik houd ze wel onder druk.


Verder Noknee, jij verdient het echt, geen vakantie en al een hele tijd geen Ducje meer in de schuur/garage. Geniet ervan, en ik ben wel erg benieuwd naar je rij-ervaringen.... :]
 
Laatst bewerkt:
Gewoon thuis.. ;) is veruit het goedkoopste. Waar het anders kan hangt natuurlijk? samen met waar je woont..

Ikzelf heb een 14T voortandwiel erop laten zetten bij aflevering en dat bevalt uitstekend! Zit ie voor mijn gevoel beter in het toerenbereik. Er zijn veel postings daarover te vinden, succes!

Wil het best thuis doen, maar geen idee of dat goed komt :)
Beter in het toerbereik, wat moet ik me daar bij voorstellen? De motor rijdt heel gemakkelijk bij slechts 2000 toeren. Kom alleen bij echt optrekken boven de 5000.
 
Wil het best thuis doen, maar geen idee of dat goed komt :)
Beter in het toerbereik, wat moet ik me daar bij voorstellen? De motor rijdt heel gemakkelijk bij slechts 2000 toeren. Kom alleen bij echt optrekken boven de 5000.

:o

tussen de 4 en de 7 knalt rijdt hij juist het lekkerst
 
Mja, opzich wel maar ik houd me veel aan de maximum snelheden :P

De toeren zijn gewoon niet nodig, een ander tandwiel (14tands) veranderd dat natuurlijk wel, maar verbruik je dan niet veel meer?
 
Geen idee eigenlijk of ik een 14 tand heb maar hij loopt soepel onderin.
Qua gebruik zit ik ongeveer 1 op 20.
 
Mja, opzich wel maar ik houd me veel aan de maximum snelheden :P

De toeren zijn gewoon niet nodig, een ander tandwiel (14tands) veranderd dat natuurlijk wel, maar verbruik je dan niet veel meer?

veel, wat is veel bij een Duc, haal met de mijne nog steeds 1 op 19/20 met sportief rijden.
Enne, 2000 toeren zonder stoten? :? Dat kan bijna niet bij een 2 cilinder duc of hij moet rijker staan en da's tegenswoordigs niet meer zo, milieu enzo.
Mijn 1100 gaat lekker trekken vanaf 3000 toeren, de nieuwe 1200 moet je ook niet onder de 2500 laten komen weet ik van het testritje. Het zijn per slot geen diesels ;)

En idd wat Rick al zei; heerlijk koppel en vermogen tussen 4 en 7 :) :] :]

Als je niet (al te) technisch bent, dan is het beter een ketting te laten monteren, een uurtje arbeidsloon erbij. Je hebt nu ook kettingen in kleur (goud, rood), een rondje internetten doet wonderen. Ga wel voor een bekend merk, DID of zo, goedkoop is vaak duurkoop bij kettingsets
 
Motor is afgesteld met Performance ECU, dat kan schelen? Vorige topic staat de uitdraai van de testrun nog. De 1 op 19 haal ik helaas niet, eerder 1 op 16. Voor de Performance ECU was het 1 op 23.
 
Dat zal wel, maar ik houd ze wel onder druk.


Verder Noknee, jij verdient het echt, geen vakantie en al een hele tijd geen Ducje meer in de schuur/garage. Geniet ervan, en ik ben wel erg benieuwd naar je rij-ervaringen.... :]

Thanx mate! ;)

Echter... hoe het kan lopen. Hij staat dus morgen klaar maar ik zal ivm vakantie de fiets niet eerder dan volgende week zaterdag op kunnen halen...
 
Thanx mate! ;)

Echter... hoe het kan lopen. Hij staat dus morgen klaar maar ik zal ivm vakantie de fiets niet eerder dan volgende week zaterdag op kunnen halen...

Gizmo wordt volgens mij niet blij met de manier van plannen bij DZ...
Noknee, sta jij buiten natuurlijk! Geniet van je vakantie en de voorpret van het ophalen volgende week!
 
Moet er wel bij zeggen dat ik ze dit vanmiddag laat pas heb verteld, wist het ook niet eerder. Zou betekenen dat ze er slechts eentje hebben gehad? Of mogelijk nog meer anderen voor gizmo88.

Nou gizmo88, laat maar gaan. Hou zoals je zegt de druk erop, maar maak je niet gek. Nog ff... :/
 
goede morgens.

Er zouden er deze week 5 komen, en ik zou daar een van krijgen.

Dus er is nog hoop. Ik wacht vandaag wel af, de telefoon ligt in slagorde klaar. Alles is geregeld, wat mij betreft. En ik hoop dat ik meer kom te weten van DZ. :]
 
goede morgens.

Er zouden er deze week 5 komen, en ik zou daar een van krijgen.

Dus er is nog hoop. Ik wacht vandaag wel af, de telefoon ligt in slagorde klaar. Alles is geregeld, wat mij betreft. En ik hoop dat ik meer kom te weten van DZ. :]
Hoop het ook voor je en hoop dat me gevoel het fout heeft.

Trouwens nog gefeliciteerd met je zoon zijn rijbewijs :)
 
Bedankt, leuk he voor hem om in 15 lessen je rijbewijs halen. Knap van hem, en nog nooit op een brommer gereden. Tenminste dat zegt ie :+
 
Bedankt, leuk he voor hem om in 15 lessen je rijbewijs halen. Knap van hem, en nog nooit op een brommer gereden. Tenminste dat zegt ie :+
Ouders dat altijd laten geloven, deed ik ook _O- _O-
Maar is zeker wel netjes en knap van hem, en hij heeft hem mooi optijd want het mooie weer is net begonnen :)
 
Net gebeld door DZ, ja wij gaan vooruit. Maar ze weten nog niet wanneer mijn motor binnenkomt, en zij zijn er druk mee bezig met de importeur. Geleverd zijn witte, terwijl een rode besteld is. Verder zijn er ook al gewone exemplaren geleverd, dus geen S. Kortom wordt vervolgd. Afwachten maar weer...Oh ja ik droom niet!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan