Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk tot dat die trapfiets sneller is als de Honda :+

Jee een verse 750 nu nog een foto van je fiets en je buurmeisje (mits boven de 18 natuurlijk)
 
@Flux: Ik weet niet of je een abbo bij een sportschool hebt anders zou ik zekers spinning aanraden. Heb geen geweldige conditie maar trapte binnen 4 weken mezelf naar een stuk betere conditie. Dit was duidelijk te merken in het fietsen naar werk toe. Kwam er sneller en was minder bezweet :+
 
@Flux: Ik weet niet of je een abbo bij een sportschool hebt anders zou ik zekers spinning aanraden. Heb geen geweldige conditie maar trapte binnen 4 weken mezelf naar een stuk betere conditie. Dit was duidelijk te merken in het fietsen naar werk toe. Kwam er sneller en was minder bezweet :+

doe niet aan sportschool.. kan mezelf er toch niet toe zetten om te gaan als er leukere dingen te doen zijn.
daarom de fiets... men baas heeft er ook 1 gekocht dus samen fietsen heeft al wat meer.
en voor de kleine stukjes ga ik nu ook weer de fiets pakken ipv lopen of de motor.
scheelt ook weer in de km's op de honda :P
 
Remus heeft verschillende modellen natuurlijk. Welke vind je interresant? Zeker de Hexacone? Die is behoorlijk aan de prijs (500+ euro). Je weet dat je ook kan kijken naar Bandit 650/1250 (vanaf K7) uitlaten voor onze F. Hierdoor zijn er behoorlijk veel merken en types voor onze motor.

LeoVince
Yoshimura
Akrapovic
Laser
Bos
Superpole
TwoBrothers
Ixil
Beowulf
Remus
MIVV
Scorpion

Heb zelf voor de LeoVince gekozen. Was 270 euro voor de Alu versie. Klinkt behoorlijk lekker, enige andere uitlaat die bij via Youtube ook lekker klonk was de MIVV Suono.
Ja dat weet ik, bandit is bijna gelijk aan de F
Gaat om de remus powercone ;)
Remus%20PowerCone%20Exhaust%20(Suzuki%20GSF%20650%20Bandit).jpg


Wil iets wat daarop lijkt zoiets als de laser stealth lijkt er ook op.
pics_stealth_kaw_zx10r_08-.jpg

Hoef er niet zon fancy pot op gewoon zo klein en glad mogenlijk(hou ook niet van carbon)
2067_big.jpg

Dit vind ik dus niet mooi :$
 
Heeft iemand nog een CDI nodig voor een tweepitter? -O-

Vanmiddag even met de overbuurman aan de slag geweest. Die sleutelt net wat vaker dan ik. Iemand met een hoop ervaring scheelt een HELEBOEL denk- lees- zoek- en rommelwerk. Met een beetje mazzel is maandag de nieuwe CDI binnen.
 
denk tot dat die trapfiets sneller is als de Honda :+

Jee een verse 750 nu nog een foto van je fiets en je buurmeisje (mits boven de 18 natuurlijk)


hier alvast een foto van me buurmeisje, 22 jr en single ;) ( kan d'r telefoonnummer wel geven als je die graag wil :P )
fat-ugly-girl-non-nude-pictures.jpg


foto van fiets moet ik nog maken, staat nu bij vriend voor een beurtje :)
 
Laatst bewerkt:
tja werken (als ik aangenomen word offcourse.)
eerst 4 jaar gewoon agent opleiding en dan hoop ik door te kunnen stromen naar motor ondersteuning
Lijkt me een gave baan idd!
Succes vast.

Zojuist even om lak gegaan voor m'n seatcover te spuiten.
"als je nou even nat schuurpapier pakt daar en begint te schuren, spuiten we hem direct samen wel even in de cabine " was z'n antwoord.

Over een uurtje is ie droog. Kan ik m weer ophalen *O*

Echt super! Binnekort nog wat stickers laten namaken en dan is t fietsje af!! (alweer ja):9
 
Haha oke chill :)

je wordt dus een bonnenschrijver de eerst 4 jaar ;) wel lief zijn voor motorrijders he ;)

hoop dat het bij eht klpd wat minder is dan bij de distict regio's.
echter zit de kans er wel in jah.
sowieso bij de grootscheepse blaas controles ensow zal ik aanwezig zijn wss.
 
hoop dat het bij eht klpd wat minder is dan bij de distict regio's.
echter zit de kans er wel in jah.
sowieso bij de grootscheepse blaas controles ensow zal ik aanwezig zijn wss.
Ach ja misschien dat ik er ook nog heen ga maar dan richting luchtvaartpolitie en dan in de operatie maar dan is nog de vraag of ik eerst ook 4 jaar gewoon werk moet doen.
 
Wat ik nu weer heb. Dit weeekend zou de motor uit elkaar gaan en dan lekker sleutelen. Dus de zooi besteld en donderdag lag er een briefje in de bus dat het bij het verkeerde huis bezorgt is. Dus ik 5x per dag aangebeld om m'n pakje te krijgen, maar steeds geen gehoor. Nu hoorde ik van een andere buur dat ze op vakantie zijn |(

Maandag maar eens boos opbellen. Vraag me ook af waarom ik uberhaupt een adres moet opgeven als ze het toch ergens anders bezorgen. Overigens zit het postkantoor op 3 min lopen. Liever dat ze het daar dumpen
 
@Wijx wat een stel prutsers maar goed die mensen hebben dus het pakketje aangenomen en zijn toen op vakantie gegaan :X lekkere buren B|

Gewoon deur open breken :+
 
Weet die andere buur niet wie de post/vissen/bloemen/planten regelt?

[me="br-amm"]heeft er nog steeds goede hoop in dat maandagochtend de CDI komt, en dat mijn vader die + kuipdelen er stiekem al op zet als ik aan het werk ben.[/me] Dan kan ik in de middag meteen weer op vakantie als ik straks mijn tas al in ga pakken :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan