Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aloha *O*


@dnbok tis al gelukt, beitel eronder en tikken kwam simpel los eigenlijk.
dus de voorkant van de circuitslet zit weer inelkaar.


dus tip 1 is het geworden
images




:+
 
Beter word het vandaag nog even mooi weer, zo na 18:00uur!!
dan mag ik mn Z750 op gaan halen namelijk! *D
 
Hallo Zetters :W

Na alle weerberichten te hebben bekeken moet ik de ardennen rit van nu zondag weeral annuleren!!

Ze geven regelmatig buien. :r

De fun is er ook af als de wegen nat zijn. '(

Maar geen probleem voor mij,als jullie nog zin hebben om te komen gaat de rit dan volgende week zondag door den 19 september 2010

Ik hoor jullie wel

Groetjes Lukkes :W
 
Heb jij kawasakigroen of limegroen? Bij de vrienden van stickersandstripings.com zie ik die namelijk allebei...

Het is de 'officiële' Kawasaki striping en kleur (dus Kawagroen), die ook op de Kawasaki site staat. Heb ik er meteen op laten zetten bij het af laten leveren, dus was een beetje prijzig uiteindelijk (35 euro + arbeidsloon).

Mijn broertje heeft volgens mij meer limegroen (gewoon bij de motorzaak) en die is iets lichter/feller, maar zeker net zo mooi. Het er zelf op zetten is aardig te doen met zo'n applicatortje, alleen je velgen moeten goed vetvrij zijn (vooral achter), anders is het resultaat minder.
 
Het is de 'officiële' Kawasaki striping en kleur (dus Kawagroen), die ook op de Kawasaki site staat. Heb ik er meteen op laten zetten bij het af laten leveren, dus was een beetje prijzig uiteindelijk (35 euro + arbeidsloon).

Mijn broertje heeft volgens mij meer limegroen (gewoon bij de motorzaak) en die is iets lichter/feller, maar zeker net zo mooi. Het er zelf op zetten is aardig te doen met zo'n applicatortje, alleen je velgen moeten goed vetvrij zijn (vooral achter), anders is het resultaat minder.

Wie is jouw broertje? kawa-tony?
 
Hallo Zetters :W

Na alle weerberichten te hebben bekeken moet ik de ardennen rit van nu zondag weeral annuleren!!

Ze geven regelmatig buien. :r

De fun is er ook af als de wegen nat zijn. '(

Maar geen probleem voor mij,als jullie nog zin hebben om te komen gaat de rit dan volgende week zondag door den 19 september 2010

Ik hoor jullie wel

Groetjes Lukkes :W


-O-

19 september wordt wel in België doorgebracht, maar dan bij de Sanicole airshow.


http://www.sanicole.com/index.php?option=com_newsfeeds&view=category&id=38&Itemid=28
 
Laatst bewerkt:
hey thijs sorry ik weet dat echt niet ik weet 1 ding wel dat mijn motor import is uit italie maar ik weet het echt niet sorry !! het ziet er wel vet uit dat weet ik je wel te zeggen

groetjes
 
Hallo Zetters :W

Na alle weerberichten te hebben bekeken moet ik de ardennen rit van nu zondag weeral annuleren!!

Ze geven regelmatig buien. :r

De fun is er ook af als de wegen nat zijn. '(

Maar geen probleem voor mij,als jullie nog zin hebben om te komen gaat de rit dan volgende week zondag door den 19 september 2010

Ik hoor jullie wel

Groetjes Lukkes :W




Dat is dan jammer. '(

Volgende week is het vrouwtje jarig, *O* dan kan ik niet. :N :/
 
Een goedenavond all.... Ik ben weer back in town. Lekker even weg geweest met m'n liefje naar Kroatie. Schitterend land.
OOK voor de motorrijder!! :9~

Op de heenweg via o.a. Oostenrijk en Italie. Alles lekker binnendoor. 4 dagen over gedaan om op het eindpunt te komen. Moesten de laatste dag nog doorrijden ook. })

Ik heb in 12 dagen meer bochten gezien dan in Nederland in 2 jaar. :Y Geweldig.

Alleen jammer dat we in de auto zaten. Maar dat komt nog wel een keer goed.

Alle nieuwen: welkom.
Alle jarigen: gefeliciteerd.
Iedereen die gevallen is: stom en beloof me dat je dat nooit meer doet. B| Beterschap en succes met het herstel van de Z.
Iedereen die gereden heeft: lekker he?
Iedereen die onderdelen zoekt: veel succes. Ik heb nog een koppelingsdeksel model 03-07 in de anbieding.
Iedereen die een ketting heeft vervangen of een lager: geniet van de/het nieuwe...

Mazzel,

:W
 
goedemorgen


begrijpelijk dat ritje van lukkes niet doorgaat...

ik werd gisteren nog gebeld door collega " he di, ga je mee met me zondag... heb een ritje voor hayabusa club nl uitgezet" "hmmm, opzich wel leuk, maar ja het weer he, neem eea in overweging" (kan ook maat nog helpen met klussen en dat is ff belangrijker)
 
Hallo Zetters :W

Na alle weerberichten te hebben bekeken moet ik de ardennen rit van nu zondag weeral annuleren!!

Ze geven regelmatig buien. :r

De fun is er ook af als de wegen nat zijn. '(

Maar geen probleem voor mij,als jullie nog zin hebben om te komen gaat de rit dan volgende week zondag door den 19 september 2010

Ik hoor jullie wel

Groetjes Lukkes :W


je hebt gelijk m'n klediing naadjes van 2 jaar geleden zijn nog steeds nat. :X

voor volgende week dat hou ik in de gaten :Y ik kan nu alleen nog niets zeggen over mijn aanwezigheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan