Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik ben Ed
Rij op een zwarte Z750 uit 2004,(heb mij 2 jaar geleden al eens voorgesteld :o ) lees voornamelijk mee op het forum.
Na 24000 km, ben ik helaas afgelopen Donderdagavond op weg naar Goedhart motoren onderuit gegaan :
Zit nu met een gebroken rechterhand( deze is met plaatjes weer aan elkaar gezet) wat spierpijn en een pijnlijke voet
Mijn vraag is nu, heeft er iemand van jullie nog een linker motorblok (dynamo :? )deksel liggen die ik kan overkopen, deze is namelijk doorgesleten.
Voor de rest valt de schade gelukkig mee, kopphendel, schakelpook stuurstop enz, Gelukkig geen schade aan de tank, voorvork, wielen enz.
De motor heeft alleen gegleden en heeft niets geraakt.
Als er iemand een deksel heeft liggen (mag ook met wat lichte schade) of er nog een tekoop weet laat mij het dan even weten.

Bvd Ed

heb evt nog een kopp hendel liggen en een schakelpook.
 
Dag mensen, ik ben Maarten en rij op het moment nog op een Triumph Daytona.
Ik wil naked gaan rijden en ben van plan om ze Z1000 te gaan proberen bouwjaar 2008 met ABS.
Iemand nog tips waar ik bij de aankoop van een Z1000 op moet letten, zijn er bepaalde kwalen die voorkomen of bekende problemen?

Alvast bedankt
 
Heeft iemand in de buurt de mogelijkheid om een onderste lagerschaal van het balhoofd af te krijgen?? :?
 
Dag mensen, ik ben Maarten en rij op het moment nog op een Triumph Daytona.
Ik wil naked gaan rijden en ben van plan om ze Z1000 te gaan proberen bouwjaar 2008 met ABS.
Iemand nog tips waar ik bij de aankoop van een Z1000 op moet letten, zijn er bepaalde kwalen die voorkomen of bekende problemen?

Alvast bedankt

Z1000 2008 ABS? Ik zeg doen! *D
Niks geen kwaaltjes, gewoon op de standaard dingen letten waarop je let bij de aankoop van een motor.
 
e5n479.jpg

zou ik me ook mogen aanmelden met mijn z 750 uit 2007 *D *D
 
mmbzoy.jpg



hey thijs

dankje wel , hij komt namelijk niet uit nederland maar uit italie is een ander groen meer metalic maar zal nog een andere foto maken zie je misschien beter .ik zal je zo zeggen ik heb hem gekocht vorige week dinsdag heb namelijk pas 2 weken me rijbewijs , maar als je op internet zoekt op google met de naam van het product dan kom je er heel veel tegen heb al op veel site's informatie gekregen van de z 750
 
[afbeelding]


hey thijs

dankje wel , hij komt namelijk niet uit nederland maar uit italie is een ander groen meer metalic maar zal nog een andere foto maken zie je misschien beter .ik zal je zo zeggen ik heb hem gekocht vorige week dinsdag heb namelijk pas 2 weken me rijbewijs , maar als je op internet zoekt op google met de naam van het product dan kom je er heel veel tegen heb al op veel site's informatie gekregen van de z 750

Foto's zijn altijd welkom ben zelf ook al een tijdje opzoek naar mooie rimstriping. Zeker omdat de velgen zilver zijn vind ik er niet alles mooi bij staan. Als jij de naam van de fabrikant kan geven ga ik ook wel even google.
 
Hey, nog ff voorstellen..

Lees en Post (erg) soms in dit topic al even mee maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld geloof ik... Ben dus Remco aka Petit en kom uit Papendrecht. Hiervoor eerst een 600 SRAD gereden en daarna een GSX-R K8. Nu een 2010 Z750 en mag wel zeggen dat deze fiets tot zover me het beste bevalt.


Zo staat hij er nu bij, nog veel teveel dingen om eraan te doen ;)
1090287842_6_Mfh2.jpeg


1090288569_6_-Snh.jpeg
 
hey thijs de fabrikant weet ik niet haha ik heb hem in brabant gekocht maar die heeft hem uit italie gehaald !!

en franzy ik heb een zwaar rijbewijs dus ik kan en mag alles rijden maar wou niet meteen met een 1000 beginnen *D *D *D al vind ik hem wel erg mooi!!! maby next :9~ :9~ :9~ maar deze gaat al snel zat heb er in 4 dagen tijd 650 km mee gereden al vind ik de koppeling van mijn hand erg lastig zit heel laag ff na laten kijken heb een half jaar garantie :9

groetjessssss
 
Hey, nog ff voorstellen..

Lees en Post (erg) soms in dit topic al even mee maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld geloof ik... Ben dus Remco aka Petit en kom uit Papendrecht. Hiervoor eerst een 600 SRAD gereden en daarna een GSX-R K8. Nu een 2010 Z750 en mag wel zeggen dat deze fiets tot zover me het beste bevalt.


Zo staat hij er nu bij, nog veel teveel dingen om eraan te doen ;)
[afbeelding]

[afbeelding]
full
 
hey thijs de fabrikant weet ik niet haha ik heb hem in brabant gekocht maar die heeft hem uit italie gehaald !!

en franzy ik heb een zwaar rijbewijs dus ik kan en mag alles rijden maar wou niet meteen met een 1000 beginnen *D *D *D al vind ik hem wel erg mooi!!! maby next :9~ :9~ :9~ maar deze gaat al snel zat heb er in 4 dagen tijd 650 km mee gereden al vind ik de koppeling van mijn hand erg lastig zit heel laag ff na laten kijken heb een half jaar garantie :9

groetjessssss

Welke winkel dan ga ik op onderzoek uit :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan