Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, jij mag dat vinden. BMW onderscheidt zich hiermee van de rest. :Y

Maar als je heel eerlijk bent (ondanks dat vele hem mooi vinden) heeft Honda met deze modelvoering danig mis geschoten. En dat is niet mijn mening, maar de verkoopcijfers wijzen dit uit.
Maar nogmaals.............ieder zijn ding. Zoveel smaken, zoveel verschillen.
Belangrijk is dat je blij bent met de motor waar je op rijd, en daar zijn we het beide over eens. :+
Mwah, de verkoopcijfers van het Supersport-segment is momenteel heel erg laag. Dan maakt het niet eens uit welk merk. In NL zijn er dit jaar 54 Blades op kenteken gezet tegenover 129 BMW's S1000RR.
Zodra er weer een merk komt met nog mooiere waardes dan de BMW en het is een nieuw model dan zal dat model wss bovenaan de verkooplijsten staan mits deze niet waanzinnig duur is. Ben wel benieuwd hoe dat uit gaat pakken met de nieuwe zx10r, want daar schept Kawa hoge verwachtingen mee :Y
 
Mwah, de verkoopcijfers van het Supersport-segment is momenteel heel erg laag. Dan maakt het niet eens uit welk merk. In NL zijn er dit jaar 54 Blades op kenteken gezet tegenover 129 BMW's S1000RR.
Zodra er weer een merk komt met nog mooiere waardes dan de BMW en het is een nieuw model dan zal dat model wss bovenaan de verkooplijsten staan mits deze niet waanzinnig duur is. Ben wel benieuwd hoe dat uit gaat pakken met de nieuwe zx10r, want daar schept Kawa hoge verwachtingen mee :Y

Nou Dick, van de Beemer zijn er inmiddels 154 van verkocht. Maar de 54 van de Blade laten natuurlijk erg te wensen over. Dit had natuurlijk het veelvoudige moeten zijn.

Maar het is waar dat wanneer er een nieuw model uit komt deze in het begin erg in trek is.
Maar wereldwijd gaat de Beemer als een speer.

IK hoop dat Honda met het volgende model laat zien waar het altijd voor heeft gestaan. De best verkochte supersport motor wereldwijd.

IK weet zeker dat ze er alles aan doen om de marktpositie te heroveren.
De nieuwste modellen zullen voorzien zijn van alle mogelijke opties.

Asymmetrisch kuipwerk en koplampen, DTC en mode select, Quickshifter, Brembo remmen en nog veel meer leuk spul. Beetje zoals BMW nu is zeg maar. _O-
 
Laatst bewerkt:


beetje klooien maar hier is ie.
 
Nou Dick, van de Beemer zijn er inmiddels 154 van verkocht. Maar de 54 van de Blade laten natuurlijk erg te wensen over. Dit had natuurlijk het veelvoudige moeten zijn.

Maar het is waar dat wanneer er een nieuw model uit komt deze in het begin erg in trek is.
Maar wereldwijd gaat de Beemer als een speer.

IK hoop dat Honda met het volgende model laat zien waar het altijd voor heeft gestaan. De best verkochte supersport motor wereldwijd.

IK weet zeker dat ze er alles aan doen om de marktpositie te heroveren.
De nieuwste modellen zullen voorzien zijn van alle mogelijke opties.

Asymmetrisch kuipwerk en koplampen, DTC en mode select, Quickshifter, Brembo remmen en nog veel meer leuk spul. Beetje zoals BMW nu is zeg maar. _O-


Scheel toch O-) :+
 
:W :W :W :W

haaaa lekker gezellig zooitje ongeregeld :W

eindelijk eens ffkes reageren vanuit onze nieuwe casa. Gaat toch meer tijd in verhuizen zitten dan je in gedachten hebt en voor je het weet is je vakantie voorbij B|

daarbij voor ik vakantie kreeg nog behoorlijk triest incident gehad op werk dus vond het wel ff best verder.

Ik heb begrepen dat er links en rechts wat niet goed is gegaan met de uitnodiging voor onze housewarming aanstaande zaterdag, lees 11 september. Ik had via de mail uitnodigingen verstuurd maar al meerdere reacties gekregen dat er het nodige niet is aangekomen.

Bij deze alsnog voor diegenen die hem dan gemist hebben, excuus :$

zaterdag 11 september, vanaf 15.00 uur maar ik geef voorkeur aan de avond ;) wat te borrelen bij mij en kip in Gorssel. Mocht je willen komen maar heb je de uitnodiging niet ontvangen hebben, wil je me dan mailen op aadjeva @ hotmail punt com, dan stuur ik je adres :)

verder @ Nameless: B| B| :( @ OP :+

2 dagen druk geweest met vorige topic bijlezen, weer veel gelachen :+

@ Dick, hoe is het met je bike ondertussen :?
Wij hebben niets ontvangen, maar kunnen toch ook niet, dus veel plezier ;)
 
:^

Koop dan een toermotor als je de houding niet bevalt. :X

Houding is niets mis mee, kan ik dagen volhouden.
Ding is gewoon te klein, maar heb daar eigenlijk geen last van.

Soms moet je de motor waar je zin in heb zelf maken als die niet bestaat kennelijk.
Al is in het verleden die Fazer R1 wel overwogen omdat 2 motor maten deze hadden.

Bij sommigen gaat het motorrijden meer over Posen dan rijden en anders wel in hokjes denken dan een open mind te hebben.

Think out of the Box. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan