Regio Haarlem deel 175: Een hele kale kano

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu maar hopen dat je gelijk werk hebt :P
En niet je motor in de prak rijdt voor je hem hebt afbetaald :+
Idd... Ik heb ook maar 10 maanden hoeven wachten voordat ik eindelijk kon beginnen... Heb in de tussentijd strontsaai suf administratief werk zitten doen.

Arbeidsmarkt is op het moment niet al te gunstig.

Dasa, ben jij al aan de slag?
 
8-)

Gewoon zonde van je tijd om langer dan nodig op de universiteit te blijven hangen. Twee maanden bikkelen, dan heb je je CV super mooi aangevuld en ben je netjes op tijd klaar met je studie.

zekers, erg slim om ook met de uni op stage te gaan. Heb je naast theorie ook werk ervaring.
 
Mt zn dikke patta's _O-

_O-

Dat lijkt me btw kut aan een circuitfiets kopen zonder dat je een straatfiets hebt.. Je kan er niet echt op rijden zonder circuitdag te boeken :9

Geef je veel geld uit, moet je wachten én betalen om te kunnen rijden op dagen die iemand anders organiseert :+
 
Stagelopen RULEZ FTW! Ik kreeg geen vergoeding maar zat wel 6 maanden met mn luie koningsaarsch in Kaapstad :9~ F*kking P R I C E L E S S
 
Idd... Ik heb ook maar 10 maanden hoeven wachten voordat ik eindelijk kon beginnen... Heb in de tussentijd strontsaai suf administratief werk zitten doen.

Arbeidsmarkt is op het moment niet al te gunstig.

Dasa, ben jij al aan de slag?

Buh..

Nee helaas niet. Iig niet met hetgeen waar ik mijn diploma voor heb. Nergens hebben ze werk in de jeugdzorg op HBO niveau :/ Kinderopvang zat, maar dat is niet echt waar ik voor geleerd heb :X Of ze vragen jaren ervaring.. Laat ik dat nu net niet hebben B|

Dus nog steeds aan t werk in de juwelier. Erg leuk, mja verdient natuurlijk minder dan.. :/ -O-
 
_O-

Dat lijkt me btw kut aan een circuitfiets kopen zonder dat je een straatfiets hebt.. Je kan er niet echt op rijden zonder circuitdag te boeken :9

Geef je veel geld uit, moet je wachten én betalen om te kunnen rijden op dagen die iemand anders organiseert :+

Hij heeft toch ook een kenteken erbij? 2 vliegen in 1 klap ;) Kost je alleen wat meer als je net zo hard gaat als op t circuit :] (naja als de bedoeling is van t circuit tenminste :') )
 
Werkervaring genoeg hier :X

Ik heb tegenwoordig een stagiare , ga niet zelf stage lopen :')

Ga je toch stage lopen bij je eigen bedrijf :+

1.
hoef je niet naar school, maar kan je 'officieel' full time werken
2.
Je bent stagebegeleider en stagiair in één, dus je bepaalt je eigen loon
3.
Altijd een goede beoordeling
4.
Leuk om als stagebegeleider zijnde met je leraren te spreken over je voortgang :+
5.
..... vul maar aan :+
 
True ;)

Maar als je mag afstuderen dan mag je wel wat verwachten van zo'n stagiair vind ik. Er is inmiddels een hele opleiding doorlopen.

Natuurlijk ga je die snuffel-stagiaires niet dik uitbetalen, die geef je gewoon een ipod als ze weg gaan ofzo :+
Ik heb een vrij lage dunk van mede studenten. 1:50 is goed
 
Klopt, ik kan het ook nog wel optioneel doen, maar dan loop je daardoor ook nog is studievertraging op. Maar ja, alle dingen die je extra wilt doen loop je zowat studievertraging door op.

Doel is nu, volgende jaar half jaartje studeren in Amerika, gewoon omdat het kan. :P
ik heb soort van studie vertraging, maar dat komt door drie jaar uni en niet door de statistiek heen komen :+

half jaar amerika :+ dus regio haarlem gaat zich uitbreiden tot over de oceaan *O*

Meh ligt er aan..

Ik kreeg 340 en 430,-/maand voor m'n stages... 't is niet dat je als HBO'er daar niks kan bijdragen aan een bedrijf :N dus mag er ook wel wat tegenover staan..

Je leert er wel veel van, maar als je 5 dagen van de week niet kan werken vanwege stage en je krijgt ook nog is weinig vergoeding, dan kom je niet rond :N (althans, ik niet). Dus voor mij was het zeker een punt van discussie mocht het (te) weinig zijn.
mjah well ik ben allang blij dat we een afstudeerstage hebben en dat ik zo klaar ben met mn studie *O*

heel goed meisje :Y

:j
:j

Eens. Maar er zijn natuurlijk ook heel veel slechte stagiaires.
True.. en daarom is er prolly kans op verhoging. Want wij vallen niet onder de groep slechte stagiaires :+

Ja maar dat ben jij..

Jij bent slim en hebt discipline.

Dat hebben we niet allemaal ja B|

:+

/ college :')
en dat moet nog gaan afstuderen :o

_O-

Nu maar hopen dat je gelijk werk hebt :P
En niet je motor in de prak rijdt voor je hem hebt afbetaald :+
:') thnx ik zit er al zo mee _O-


Mwah als ik niet direct werk krijg in wat ik wil doen, ga ik gewoon eerst 40u per week knallen in desnoods de horeca ofzo. Werken zal ik *O* Ycie wil centjusssss
 
Mja, of hier indd je de pleuris in werken en amper rondkomen. Of dáár de held uithangen, van je stuffi kunnen rondkomen en elke dag koffie drinken met uitzicht op de tafelberg in 30 graden.

Dan liever de avontuurlijke held zonder sokken :P (lekker op slippers _O- )

Nu wel weer toe (en bezig om het voor elkaar te krijgen) aan een volgende avontuur :9
 
Mja, of hier indd je de pleuris in werken en amper rondkomen. Of dáár de held uithangen, van je stuffi kunnen rondkomen en elke dag koffie drinken met uitzicht op de tafelberg in 30 graden.

Dan liever de avontuurlijke held zonder sokken :P (lekker op slippers _O- )

Nu wel weer toe (en bezig om het voor elkaar te krijgen) aan een volgende avontuur :9
IK HEB WAT JIJ ZOEKT!

Aanstaande zaterdag moet er 10m3 bouwpuin naar de begane grond vervoerd worden... Wordt een echt avontuur, met bier achteraf! Ben je erbij? *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan