M-F OMA

_O-


Ze gaat ook weleens meerijden op KBH, ze heeft een zwarte Blade, dezelfde kleur als haar rollator :Y

[afbeelding]


Nu weet ik het zeker; je bent beetgenomen door de valse oma!!!

Want MF oma heeft geen rollator!! Het enige hulpmiddel wat ze gebruikt is een wandelstok...
 
heerlijk deze zinnige onzin _O- *O*
MF Oma rules!!!

waar zijn trouwens de posters te bestellen van oma?
wil der eentje boven mijn bedje 8-)
 
Nu weet ik het zeker; je bent beetgenomen door de valse oma!!!

Want MF oma heeft geen rollator!! Het enige hulpmiddel wat ze gebruikt is een wandelstok...



Echt wel :Y
Met pazzo remmen en tailrisers, dan valt ie beter de bocht in...
is alleen voor circuitgebruik, hoor jij te weten..
 
en zoals we kunnen zien... ze was echt bij Ten Kate...

*O*

2002894603059697614_rs.jpg
 
heerlijk deze zinnige onzin _O- *O*
MF Oma rules!!!

waar zijn trouwens de posters te bestellen van oma?
wil der eentje boven mijn bedje 8-)

Oma is benaderd voor diverse fotoshoots en is dus druk bezig om een en ander in kaart te brengen. Onlangs liet ze weten om benaderd te zijn voor de kerst uitgave van Playboy. Maar destijds heeft ze opa beloofd om hier nooit aan mee te werken. Ze was uiteraard zeer vereerd maar een belofte is een belofte.

Uiteindelijk is de Playboy maar met Lieke van Lexmond accoord gegaan maar liet weten dat de oplage met Oma aanzienlijk hoger zou hebben gelegen.
 
Oma is benaderd voor diverse fotoshoots en is dus druk bezig om een en ander in kaart te brengen. Onlangs liet ze weten om benaderd te zijn voor de kerst uitgave van Playboy. Maar destijds heeft ze opa beloofd om hier nooit aan mee te werken. Ze was uiteraard zeer vereerd maar een belofte is een belofte.

Uiteindelijk is de Playboy maar met Lieke van Lexmond accoord gegaan maar liet weten dat de oplage met Oma aanzienlijk hoger zou hebben gelegen.
:Y


klopt, maar heb ze al gedaan...

2005142453423305154_rs.jpg
 
Jeutje :X Zo braaf is ze dus niet -O-

[afbeelding]

Jawel; als je een foto plaatst moet je uiteraard wel de feiten kennen!

OM: politie zat fout bij voetbalrel


Uit de evaluatie van de hoofdofficier van justitie blijkt dat er honderderen mensen (waaronder MF Oma) onterecht opgepakt zijn na de voetbalwedstrijd Feyenoord – Ajax van 23 april 2006. Het overgrote deel van de supporters gaat vrijuit. Arrestanten klaagden dat zij helemaal geen politiebevelen hadden gehoord en konden niet weg omdat de politie de kant van de Breeweg had afgesloten. .

Oma verklaart " ik liep gewoon langs, iedereen weet dat ik niet van voetbal hou en zeker niet van geweld, en in ene werd ik opgepakt door de politie en afgevoerd naar het bureau". De betrokken politieagenten betreuren het voorval en zijn later in de week nog bij Oma langs geweest om haar een bosje bloemen te brengen. Oma; "ze mogen vaker komen hoor, het waren zulke knappe mannen en ze hadden prachtige bloemen bij zich!"
 
Laatst bewerkt:
That's one hughe b.tch :Y

Oma vroeg me om jou te vragen haar geen b.tch meer te noemen. Juist van degene die haar foto op het nachtkastje heeft staan had ze dit nooit verwacht.

Oma dacht nog wel dat ze jou waarden en normen had bijgebracht en vindt dit toch wel een verdrietig moment '( -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan