Nieuwe functionaliteit: Realtime updates

Dat is toch precies wat ik woensdag zei, en waar jij op reageerde.
Of bedoel je nu iets anders?
Ik heb wat last van de warmte zo te zien. Ik omschreef inderdaad exact hetzelfde als jij al gemeld had en waar ik ook op had gereageerd.
 
Nog eentje:

Nee, die nieuwe update zorgt dus ook voor dubbelposten.

Ik druk op plaats reactie maar tegelijk kwamen er updates doorheen dus snapte hij niet dat hij moest plaatsen vermoed ik.
Ik druk nog een keer. Nog niks.

Ik druk nog een keer: je moet 8 seconden wachten voor je kan posten.
:? :?

Pagina handmatig herladen dan maar. Oh, opeens staat mijn reactie er 2 keer.
:X
 
Is hier iets over bekend @Duderuud ?
Het blijft niet functionerend en bijna epilepsie triggerend in hyperactieve topics.


Of is de gekozen tactiek: de aangekaarte issues negeren tot de gebruikers in dit topic kappen met zeuren?
 
Vraag staat uit bij de maker maar hij heeft het nog niet kunnen reproduceren...
Probeert hij het toevallig op een testforum met 2 gebruikers? Dan ga je er geen last van hebben nee...

Ik zou zeggen: kijk een keertje in het Nachttopic als het actief is, bij voorkeur op een mobieltje... je ziet het meteen.
 
Eindelijk. *D

Edit: mijn enige ergenis is trouwens dat als er een nieuw bericht wordt gepost dat dit op de pagina komt waar je op dat moment kijkt. Ook als dit niet de laatste pagina is.
Dat is keer op keer verwarrend voor mij.
Ja, dat is raar hè, en dan ververs je de pagina en staan er opeens twee nieuwe pagina's met discussie die al drie verschillende kanten op is gegaan, en dan jouw berichtje wat nu helemaal niet meer aansluit bij wat erboven stond toen je het postte.
 
Ik had vanmorgen dat er vanzelf naar beneden gescrolld werd, hoorde dat er ook bij?
is nu weer normaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan