Nieuwe advertenties

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.949
4.196
De Betuwe
Een paar weken geleden heb ik de advertenties uitgeschakeld omdat ze minder opleverden dan gehoopt en er af en toe advertenties in beeld kwamen die problemen gaven.

Recent ben ik ook door een partij benaderd of ze de advertenties op MF mochten leveren. Dat kwam dus op zich goed uit.
Na uitvoerig overleg zijn we tot een overeenkomst gekomen en komen er weer advertenties op MF.

Als proef draaien er nu advertenties als je als gast MF bezoekt.
Binnenkort ga ik de advertenties voor iedereen inschakelen.

Je krijgt dan de (wettelijk verplichte) cookie melding:
popup1.png


Klik je op "Accepteren en doorgaan" dan krijg je de advertenties in beeld.

Kies je "Zelf instellen" en je zet één van de twee (of alletwee) de vinkjes uit dan krijg je geen advertenties in beeld:
popup2.png


Het eindelijke aantal advertenties en de specifieke formaten (voor zowel desktop als mobiele advertenties) moet ik nog definitief vaststellen.
Uiteindelijk hoop ik een goede balans te vinden tussen leesbaarheid en advertentie inkomsten.

Als er vragen zijn of er zijn advertenties die niet goed in beeld komen (of over text vallen) dan hoor ik dat graag.

Edit 09-02:
Advertenties zijn nu geactiveerd
 
Laatst bewerkt:
@Duderuud

Dat cookiemelding-knopje hangt mobiel vrij hinderlijk over de content heen.

Kan die niet uit beeld verdwijnen als je je voorkeuren hebt opgeslagen?
IMG_4588.jpeg
 
Zou idd mooi zijn als die cookie instellingen worden geintergreerd in de instellingen ofzo :Y
 
Op de mobiel zitten de ads nu regelmatig over de teksten heen. Jammer, motor-forum was juist een van de weinige waar de teksten niet steeds verspringen of advertenties over de inhoud kwamen.
 
Laatst bewerkt:
De advertenties komen nu vaak midden op de pagina waar je ze niet kan wegklikken, is dat iets wat alleen bij mij is of hebben meerdere hier last van?
 
Terug
Bovenaan Onderaan