Triumph Speed Triple topic deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Met de "oude" Arrow 3-in-2 verloor je iets aan vermogen ten opzichte van de standaard uitlaten (dat was mij al gebleken in 2008, hoewel Triumph NL dat toendertijd nog hardnekkig ontkende :X ), terwijl je met de "nieuwe" Arrow 3-in-2 inderdaad iets aan vermogen schijnt te winnen :}

Mooi, dan zit het dus toch niet tussen mijn oren! :N Na al die alcohol van zaterdagavond wist ik niks meer zeker :? !
 
Ik was aan het invoegen en een lul in een TT vond klaar blijkelijk dat ik er niet tussen mocht.
Dus hij gaf maar even gas bij en daarbij schept hij mij... -O-

Heb zelf gelukkig niets... alleen een hoop schrik... Me hele ongeluk schoot weer voorbij...

Me schakelset is afgebroken en er zit gelijk weer een kras bij op me dynamo-deksel
:( Wat een eikel !! is er wel politie bij geweest?
 
@ Triple T: ik reed al voor hem toen hij ging beslissen dat ik er niet voorbij mocht van hem. dus ik was al aan het verplaatsen en toen zat ie naast me..

Hij heeft zelf aardig wat schade aan ze velg en achterspatbord.
Maar hij betaald er zelf toch geen fuck aan...
Was een lease-bak...

Is verders geen politie bij geweest omdat er geen gewonden zijn.

Heb als eerste wel me handschoenen uitgedaan (zitten titanium knokkels op)
anders had ie naar de tandarts gemoeten...
Heb me verder goed in gehouden..
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn we lost-rider niet verloren aan zo´n tt lul (beetje raar, aangezien tt de afkorting van tennistrut is).
Laatst ook iemand die express links op de dijk bleef rijden, zodat ik er met de motor niet langs kon.
Maar vandaag ook op de snelweg een motorrijder die niet echt verstandig reed, plakken achter auto´s, spijkerbroekie.

IK hoop dat je er een beetje uit gaat komen met die lullo die een keer de auto van de vrouw mee mocht nemen, en dat je motor snel gefixed wordt. Heb je getuigen van die actie, anders ben jij het haasje, aangezien je invoegde.... B|
 
@ Triple T: ik reed al voor hem toen hij ging beslissen dat ik er niet voorbij mocht van hem. dus ik was al aan het verplaatsen en toen zat ie naast me..

Hij heeft zelf aardig wat schade aan ze velg en achterspatbord.
Maar hij betaald er zelf toch geen fuck aan...
Was een lease-bak...
:(
Ik had hem ook wat schade bezorgd, niet alleen die auto :X
 
vandaag was er trouwens ook een motorrijder die ik ff wilde overrijden..
rijd ik in me busje op de a9 bij wegwerkzaamheden 85 waar je 70 mag.. staat er opeens zon motoragent met een lasergun.. en die smoel die hij erbij trok... jezus wat een minkukel!
 
vandaag was er trouwens ook een motorrijder die ik ff wilde overrijden..
rijd ik in me busje op de a9 bij wegwerkzaamheden 85 waar je 70 mag.. staat er opeens zon motoragent met een lasergun.. en die smoel die hij erbij trok... jezus wat een minkukel!


je had hem plat moeten rijden ;)
 
Ik was aan het invoegen en een lul in een TT vond klaar blijkelijk dat ik er niet tussen mocht.
Dus hij gaf maar even gas bij en daarbij schept hij mij... -O-

Heb zelf gelukkig niets... alleen een hoop schrik... Me hele ongeluk schoot weer voorbij...

Me schakelset is afgebroken en er zit gelijk weer een kras bij op me dynamo-deksel
En hijzelf heeft hier niets aan overgehouden :? :( :X

afschieten zo'n klojo
Dat bedoel ik :(
Een beetje het recht van de sterkste uitoefenen |( kijken hoe hij piept als ie tussen 2 vrachtwagens gesandwished wordt :o
 
Laatst bewerkt:
Als je je dan in kan houden vind ik je een knappe vent.
:^

@ Triple T: ik reed al voor hem toen hij ging beslissen dat ik er niet voorbij mocht van hem. dus ik was al aan het verplaatsen en toen zat ie naast me..

Hij heeft zelf aardig wat schade aan ze velg en achterspatbord.
Maar hij betaald er zelf toch geen fuck aan...
Was een lease-bak...

Is verders geen politie bij geweest omdat er geen gewonden zijn.

Heb als eerste wel me handschoenen uitgedaan (zitten titanium knokkels op)
anders had ie naar de tandarts gemoeten...
Heb me verder goed in gehouden..
Dus knappe vent :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan