Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar zat jij dan juist :?

op de strubben tribune, helemaal aan de rechterkant zodat ik het rechte stuk ook nog kon zien. dit was zom beetje het uitzicht

full


full


full
 
:W :W

Hallooooooowtjes dan!

@ Baba, had ook VIP kaarten van Ten Kate gehad, in de paddock rondgehangen en de races gekeken vanaf Winterdijk/GT *O* strakke acties zeg ik!

Heb nog poging ondernomen Erik en Merel te bellen maar had continue geen bereik of ander geouwehoer dus gegeven moment maar opgegeven :? hoorde meer mensen om me heen klagen :?

Alleen Rukker en Swifty nog gezien *O* verder niet -O- :? had nog wel ff met opa onewheel mannelijke lichaamssappen willen uitwisselen achter de tribune :9 :+ :j
 
Laatst bewerkt:
:W :W

Hallooooooowtjes dan!

@ Baba, had ook VIP kaarten van Ten Kate gehad, in de paddock rondgehangen en de races gekeken vanaf Winterdijk/GT *O* strakke acties zeg ik!

Heb nog poging ondernomen Erik en Merel te bellen maar had continue geen bereik of ander geouwehoer dus gegeven moment maar opgegeven :? hoorde meer mensen om me heen klagen :?

Alleen Rukker en Swifty nog gezien *O* verder niet -O- :? had nog wel ff met opa onewheel mannelijke lichaamssappen willen uitwisselen achter de tribune :9 :+ :j

hoorde later van Erik dat je met je vader op het circuit was. quality-time en hobbytijd tegelijk. perfecte dag was het gister.
 
:W :W

Hallooooooowtjes dan!

@ Baba, had ook VIP kaarten van Ten Kate gehad, in de paddock rondgehangen en de races gekeken vanaf Winterdijk/GT *O* strakke acties zeg ik!

Heb nog poging ondernomen Erik en Merel te bellen maar had continue geen bereik of ander geouwehoer dus gegeven moment maar opgegeven :? hoorde meer mensen om me heen klagen :?

Alleen Rukker en Swifty nog gezien *O* verder niet -O- :? had nog wel ff met opa onewheel mannelijke lichaamssappen willen uitwisselen achter de tribune :9 :+ :j
:o :o _O-
Je hoeft niet perse alle informatie hier te delen hoor :X :+ Soms is het net ff iets teveel :P
 
simpel ....


heeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllll groooooooooooooottttttttttttttttttttt


:P
Met een kleine kanttekening: de standaard rempomp van een 2007 600rr heeft niet zo'n hele beste naam dus het kan best zo eens zijn dat het verschil bij een 2004 1000rr iets minder groot is. Ik twijfel er niet aan dat het in ieder geval een verbetering is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan