Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand nog een adresje voor een leuke sleutelhanger? Het liefst wil ik zo'n rubberen in de vorm van de motor. Ik heb er wel een zien staan bij rossi-shop.nl, maar ik vertik het om 7.50 aan verzendkosten te betalen voor een sleutelhanger van 5.95, terwijl die net zo goed in een envelop met een postzegel van 44ct past.
 
Weet iemand nog een adresje voor een leuke sleutelhanger? Het liefst wil ik zo'n rubberen in de vorm van de motor. Ik heb er wel een zien staan bij rossi-shop.nl, maar ik vertik het om 7.50 aan verzendkosten te betalen voor een sleutelhanger van 5.95, terwijl die net zo goed in een envelop met een postzegel van 44ct past.


Heb er nog ééntje hangen...kost 7,50... moet jij raden wat de verzendkosten zijn :+


Zijn gewoon te koop her en der in motorzaken :Y

Of wil je een specifiek modelletje?
 
ze hebben bij ons een nieuw stukje asfalt neergelegd :O

tussen de prins willem alexander brug(n323) van beneden leeuwen, tot aan de maas en waal weg (n322)

prachtig bochtje erin. alleen precies in het midden een pakket stoplichten waar je eng van wordt :')

binnenkort gaat daar dus de nieuwe straatrace locatie komen voor de golfjes gok ik :')
 
hier ook even aanmelden , sinds vorige zaterdag ben ik in bezit van deze ....[afbeelding]
*O*
full
*O*


Nice :9~ Als je van poetsen houdt :X
 
Zo zit klaar om zo te gaan rijden naar Assen! Heb er zin in ;). En Jeronimerel ik zie hem vanavond ook weer dus schop hem zelf wel even. Of je moet graag mensen pijnigen dan mag jij hem nog een keer schoppen hoor ;).

@nameless en baba zeker even passen die marushin en anders maar eens voelen hoe licht zo'n helmpje is ;)

:^

Zoooooo......... Jeronimerel is ook weer terug. Thanks Red, was erg gezellig.

We hebben de hele middag in de zon gezeten op de GT tribune. Prima zicht op mooie inhaal acties en helaas ook een paar flinke crashes. :X

In het paddock was ook genoeg te zien. :P
Maar niet te vergeten de verzorging van het Junior TenKate team. :}

Genoeg te eten en te drinken. :9~
 
Ook weer thuis. Voor onze neus ook voldoende crashes te zien :/ het begon al op de heenweg trouwens, lag iemand met een Duc op de uitgang van een parking langs de snelweg, zag er niet goed uit :N -O-
 
7250 toen het is en blijft geen originele kleur en daar passen veel mensen voor.Was eentje met lichte schuifschade en de prijzen waren toen ook iets lager dan nu he.Als ik een motor verkoop vraag ik ook gewn mijn prijs niet meer of minder maar realistisch
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan