Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic: Deel 68 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn fast en furious vandaag weer effe ge-upgrade. ;) :P

heb een budget skateboard van m'n kleine neefje geritst.

full
 
you silly boy :+

achterbrug en voorvorkprotektie voorkomt (grotere) schuifschade als je je motor op z'n kant legt. Kan net het verschil uitmaken of je een nieuwe achterbrug of voorvork moet steken of niet.

Ohw oke, weer wat geleerd ;) :P

Nog een vraagje, op mijn Blade heb ik nog een aangepast kentekenplaatverlichting dingetje zitten.

DSC_0226-1.jpg


Ik zie op het forum veel Bl8 die alles eraf hebben en het kentekenplaat direct onder de demper hebben hangen zoals onderstaande foto. Nu is mijn vraag hoe je dat dan doet met de verlichting? Knippen jullie die af, of hoe zit dat??? :?

full
 
Laatst bewerkt:
Ohw oke, weer wat geleerd ;) :P

Nog een vraagje, op mijn Blade heb ik nog een aangepast kentekenplaatverlichting dingetje zitten.

[afbeelding]

Ik zie op het forum veel Bl8 die alles eraf hebben en het kentekenplaat direct onder de demper hebben hangen zoals onderstaande foto. Nu is mijn vraag hoe je dat dan doet met de verlichting? Knippen jullie die af, of hoe zit dat??? :?

[afbeelding]

Zit 'ie erop, laten zitten. :z
Doet 'ie het niet, eraf knippen. })
 
Ohw oke, weer wat geleerd ;) :P

Nog een vraagje, op mijn Blade heb ik nog een aangepast kentekenplaatverlichting dingetje zitten.

[afbeelding]

Ik zie op het forum veel Bl8 die alles eraf hebben en het kentekenplaat direct onder de demper hebben hangen zoals onderstaande foto. Nu is mijn vraag hoe je dat dan doet met de verlichting? Knippen jullie die af, of hoe zit dat??? :?

[afbeelding]
afknippen en aftapen :Y
 
@ Baba-san en Nameless, afknippen vind ik een beetje zonde, dan eerst maar lekker doorrijden
op deze manier ;)

Pirates vind ik opzich ook nog wel leuk, maar ben benieuwd hoe dat gaat met zo'n 3D geval op je
neus :P
 
@ Baba-san en Nameless, afknippen vind ik een beetje zonde, dan eerst maar lekker doorrijden
op deze manier ;)

Pirates vind ik opzich ook nog wel leuk, maar ben benieuwd hoe dat gaat met zo'n 3D geval op je
neus :P


afknippen en de verlichting laten hangen is idd beetje dwaas :')
 
Nog 5 postjes! *O* *O* *O* *O* *O*

@ Nameless: Volgende deeltje alweer klaar staan? ;)

Net wat werk afgerond dus nu........
full


:W
 
@ Baba-san en Nameless, afknippen vind ik een beetje zonde, dan eerst maar lekker doorrijden
op deze manier ;)

Pirates vind ik opzich ook nog wel leuk, maar ben benieuwd hoe dat gaat met zo'n 3D geval op je
neus :P


goed lezen, :) als de verlichting het doet, niet afknippen.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan