Kawasaki er6 (N) & (F) Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf ik heb van de week dat ook op gemerkt ik dacht dat het aan mijn motor lag.
Ik heb dus geprobeered de rem vloeistof door te laten vloeien en dat deed die ook niet.

Dus klopt het dat de achterrem niet hoort te werken zo dan ???

Ik had hiervoor bijna een afspraak gemaakt bij de dealer.


Hoop voor je dat je voorrem t dan wel doet ;) En als t goed is gebruik je die toch vele male meer dan de achterrem
 
Hmm, ik weet dat de achterrem bij een motor niet veel doet, maar bij mn lesmotor, dus exact dezelfde motor, deed de rem het beter, en kon ik hem ook blokkeren. Dat kan bij mijnes niet..
 
Je krijgt hem niet geblokkeerd?

Dat is wel heel erg weinig, bij mijn brommer moet ik wel fanatiek op de rem gaan staan maar het achterwiel blokkeert uiteindelijk wel.
Bij de les motor was die mogelijk er niet aangezien die van ABS voorzien was. Maar die greep naar mijn smaak al veel te vroeg in.

Om maar eens captain obvious uit te hangen, je hebt al een keer naar je remblokjes gekeken?
 
Bij mij doet hij helemaal niets.
Pas als die helemaal aan het eind is zie ik het licht branden. Ik voel wel dat hij aanlegt maar doet niets.
 
Mocht je een busje remmenreiniger hebben staan zou ik zeggen leef je uit.

Bij gebrek aan wasbenzine werkt ook :)
 
Ik ben er ook, alleen wat ik niet begrijp is waarom we niet gewoon bij de mac van veenendaal afspreken in plaats van hier? Iedereen kent de mac wel maar achterveld nog nooit van gehoord.. :)
 
Achterrem is niet nodig. alleen als je langzaam rijd is ie handig.

Vraagje over de vervanging van de achterband. Vervangen jullie het origineel door een 160/60 of een andere meer gebruikelijke maat zoals 180/55?
 
Ha! Ik heb jou dit keer niet niet gezien, maar ik hoorde dat je een andere motor (Buell) hebt, dus dat is dan niet zo vreemd. Of heb je je Kawa ook nog?

Kawaas zijn ivm persoonlijke omstandigheden weg :/

Maar ik heb de X4 nog en Cinta heeft een Buell :]

full


Grtzz
 
ff een vraagje vanaf mijn kant.
In de hoeverre moet je lid zijn om een foto toe te voegen in de OP?

GRTZ

Walter
stuur m maar door of post m ff dan staat die er zo tussen.
Maar als je 2 topics of langer niet gepost hebt dan kun je worden verwijderd bij de volgende topic, zo blijft het mooi en overzichtelijk.
 
Laatst bewerkt:
Achterrem is niet nodig. alleen als je langzaam rijd is ie handig.

Vraagje over de vervanging van de achterband. Vervangen jullie het origineel door een 160/60 of een andere meer gebruikelijke maat zoals 180/55?

Als jij de 180 passend krijgt dan ben je de bom ;) een 170 is al onmogelijk en anders is het zo krap..

Vandaag mijn rimpstriping geplakt *O*

Alleen rechtsvoor zit het wel iets minder, dit was ook de eerste velg die ik plakte :')
 
Laatst bewerkt:
Als jij de 180 passend krijgt dan ben je de bom ;) een 170 is al onmogelijk en anders is het zo krap..

Vandaag mijn rimpstriping geplakt *O*

Alleen rechtsvoor zit het wel iets minder, dit was ook de eerste velg die ik plakte :')

Idd 180 wordt niks. Is jullie voorband ook na 10000km versleten op de zijkant?

Ik ben benieuwd naar de rimpstriping, fototje?
 
Is laat geworden vannacht denk niet dat ik morgen om 10 uur aanwezig kan zijn.
Ik duik nu mijn bed in.

Is uiteindelijk een andere nacht geworden dan ik geplanned had. -O-
 
ok, erge dingen?
Ja familielid heeft een bedrijfsongeluk gehad kreeg om 00:30 uur een telefoontje dat die in het ziekenhuis ligt.
Wat er precies gebeurd is is nog niet bekent maar maar beide benen zijn verbrijseld.
Vandaag krijg ik meer te horen als de eerste operatie gedaan is.

Jullie iig veel plezier en maak er een mooie dag van ziet er goed uit op het moment.
 
Goedemiddag alle

Ik heb een paar vraagjes wat betreft navigatie word er namelijk niet echt wijzer uit wat ik op internet vindt(of ik zoek verkeerd).
Maar ik ben aan het rond zoeken voor een navi voor op de motor, welk type raden jullie dan aan of gaat het dan echt om de prijs die je wil uitgeven?
En zijn er dan ook universele stands te vinden, of zijn er ook navi's waar al een stand bij zit?
De laatste waar trek je de voeding weg of laat je hem op zijn batterij werken?

Ja ik weet het een hoop vragen maar ik heb er echt veel meer hahahaha

GRTZ

Walter
 
Yep net als in het andere topic, ze staan al op mijn pc :P

Maar picasa wil ze niet zo afleveren als ik dat wil, dus toch maar een beetje prutsen met Photoshop.

Edit: schaamteloos als ik ben een crosspost: Nvriezekolk.nl link bovenaan galary klikken dan kun je de foto's onder MF_rit vinden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan