Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Verder helemaal niemand die weleens samen zou willen rijden met mede MFers uit de omgeving? :?
 
:W Verder helemaal niemand die weleens samen zou willen rijden met mede MFers uit de omgeving? :?

wat ik al zei.. genoeg motorrijders in Deventer alleen niet aktief hier :N

net terug van Motor Goedhart in Bodegraven... wat een motorzaak :} . Zo iets missen we hier echt :Y
 
wat ik al zei.. genoeg motorrijders in Deventer alleen niet aktief hier :N

net terug van Motor Goedhart in Bodegraven... wat een motorzaak :} . Zo iets missen we hier echt :Y


Ja dat missen we hier zeker B|

Ennehh zoveel mogelijk bekende motorrijders inseinen over MF en over dit topic :Y
 
Twijfel nog. Vorig jaar met paar gasten geweest was errug tof. Maar zit qua werk moeilijk dit weekend dus ben bang dat ik verstek moet laten gaan.
Maakt het volgend jaar weer leuker denken we dan maar. Maar misschien ...
 
vind de superbikes leuker, meer spanning, groter startveld, maar mn vriendin wil de TT een keer meemaken.. Misschien ga ik nog wel naar de nurburgring voor de superbikes :Y
 
Ik ga ook, met mn vriendin, en waarschijnlijk mn pa, miss nog mn broertje erbij.

Worden waarschijnlijk gewoon staanplaatsen. Lekker chillen in het gras :)
 
Twijfel nog. Vorig jaar met paar gasten geweest was errug tof. Maar zit qua werk moeilijk dit weekend dus ben bang dat ik verstek moet laten gaan.
Maakt het volgend jaar weer leuker denken we dan maar. Maar misschien ...


Ik zit ook moeilijk qua werk, ik moet de vrijdagnacht ook nog waardoor ik zaterdag overdag in m'n nest lig :z
 
@thezappa, geloof niet dat er al concrete plannen liggen. Eerst ff polsen wie er allemaal rondom Deventer wonen. Maar komen steeds meer nieuwe faces. Magreet ff niet meegeteld dan :D

Als het weer beetje bij trekt is het makkelijk om een keertje een avondje te prikken of iets in het weekend.
 
Vast nog wel een keertje en hoe is het met u ?
Lekker druk weer opt werk B|
:j :W


wrath

Geplaatst op dinsdag 21 juni 2011 18:31


@thezappa, geloof niet dat er al concrete plannen liggen. Eerst ff polsen wie er allemaal rondom Deventer wonen. Maar komen steeds meer nieuwe faces. Magreet ff niet meegeteld dan :D

Als het weer beetje bij trekt is het makkelijk om een keertje een avondje te prikken of iets in het weekend.




@Margreet, :W hier alles goed hoor en met u :o , ook alweer an die Arbeit hoorde ik?? :X



@thezappa, welkom hier ennehhh zoals het er naar uitziet wordt zondag een mooie dag dusss :]


Voorstel: zondag om 14:00 bij de Tex (Texaco) afslag Deventer-Oost? Daar is mooi veel plek, ook op de carpool-parkeerplaats daaro en binnen kun je eventueel een bakkie leut halen. Lijkt me een mooie plek hiervoor...... toch? :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Zondag 2 uur bij de texaco lijkt me wel goed, mits het mooi weer is.

Ennuh, wie gaat er dan voor rijden?
Voel er niet zoveel voor om dwars door de stad te rijden of allemaal rechttoe rechtaan B-weggetjes te nemen namelijk :+
 
Hey moat
Ja klopt haha ze houden elkaar dus wel op de hoogte tijdelijk werk laatste weekje werk in een gevangenis nu keer wat anders hahah
Groetjes Greetjuh
Oh en de groeten dus aan alle deventenaren vanuit de koekstad LOL en veel plezier met rijden zondag en het weer ziet er idd goed uit
wrath

Geplaatst op dinsdag 21 juni 2011 18:31


@thezappa, geloof niet dat er al concrete plannen liggen. Eerst ff polsen wie er allemaal rondom Deventer wonen. Maar komen steeds meer nieuwe faces. Magreet ff niet meegeteld dan :D

Als het weer beetje bij trekt is het makkelijk om een keertje een avondje te prikken of iets in het weekend.




@Margreet, :W hier alles goed hoor en met u :o , ook alweer an die Arbeit hoorde ik?? :X



@thezappa, welkom hier ennehhh zoals het er naar uitziet wordt zondag een mooie dag dusss :]


Voorstel: zondag om 14:00 bij de Tex (Texaco) afslag Deventer-Oost? Daar is mooi veel plek, ook op de carpool-parkeerplaats daaro en binnen kun je eventueel een bakkie leut halen. Lijkt me een mooie plek hiervoor...... toch? :Y *O*
 
Zondag 2 uur bij de texaco lijkt me wel goed, mits het mooi weer is.

Ennuh, wie gaat er dan voor rijden?
Voel er niet zoveel voor om dwars door de stad te rijden of allemaal rechttoe rechtaan B-weggetjes te nemen namelijk :+


Zoals het er naar uitziet is het weer geen probleem *O*

En ik wil best voorop rijden hoor, geen probleem en die rechttoe rechtaan weggetjes daar voel ik ook weinig voor dus dat gaat helemaal goedkomen 8-)

Maarrrr dan moet ook eens een ander voorop als we vaker gaan rijden en ik zou zeggen; we rijden in "steensverband" dus de voorste aan de linkerkant van de weghelft, de tweede aan de rechterkant van de weghelft, de derde weer aan de linkerkant enz. Zo heeft de voorste overzicht met inhalen enz. en blijft het bij de rest ook overzichtelijk op die manier, ik heb altijd op die manier in een groepje gereden en werkt prima :+

@ all' zondag dus om 14:00 bij de Tex aan de afslag Deventer-Oost, laat ff weten of je komt. Denk hooguit een uurtje kletsen of zo en dan ff lekker gassen met wie wil :]

(als je niet wilt of kunt rijden en alleen even wilt kennismaken voor een volgende keer, ben je natuurlijk ook van harte welkom :W )
 
Laatst bewerkt:
Hey moat
Ja klopt haha ze houden elkaar dus wel op de hoogte tijdelijk werk laatste weekje werk in een gevangenis nu keer wat anders hahah
Groetjes Greetjuh
Oh en de groeten dus aan alle deventenaren vanuit de koekstad LOL en veel plezier met rijden zondag en het weer ziet er idd goed uit


_O- In een gevangenis zeg ie? :X Moej doar dan? :?
Ennehh de groetjes terug, en as jullie zin hebben mogen jullie rustig meerijden hoor :W
 
Laatst bewerkt:
hey hallo,

ik kom wellicht ook even kijken, mee rijden doe ik misschien nog maar even niet. eerst even zorgen dat ik me eigen motor goed ken voor ik jullie in gevaar breng door mijn rijden. wil niet zeggen dat ik verkeerd of slecht rij maar geef het gewoon ff aan ;)
 
hey hallo,

ik kom wellicht ook even kijken, mee rijden doe ik misschien nog maar even niet. eerst even zorgen dat ik me eigen motor goed ken voor ik jullie in gevaar breng door mijn rijden. wil niet zeggen dat ik verkeerd of slecht rij maar geef het gewoon ff aan ;)


:W Hey Rob (of moet ik Robbie zeggen?)
Ik denk dat het sowieso verstandig is om rustig te gaan rijden om elkaars rijstijl een beetje te leren kennen dus lijkt het me voor jou ook geen probleem om mee te rijden maar kijk maar, wel heel verstandig over nagedacht :Y , kennismaken is altijd goed toch? Dus tot zondag dan maar :9
 
ik moet eerst 23 juni nog afrijden. motor staat al klaar :D en dan versneld me rijbewijs aanvragen en dan kan ik lekker rijden :D


Hey kerel, je moet dus morgen afrijden of niet :}

Dat is idd wel heel vroeg dag haha maar daar kunnen we rekening mee houden hoor, geen probleem, we willen dat iedereen het spul heel houdt toch? :Y

Maar ja, heb je voor die tijd je rijbewijs wel als je morgen slaagt?
 
hey hallo,

ik kom wellicht ook even kijken, mee rijden doe ik misschien nog maar even niet. eerst even zorgen dat ik me eigen motor goed ken voor ik jullie in gevaar breng door mijn rijden. wil niet zeggen dat ik verkeerd of slecht rij maar geef het gewoon ff aan ;)

rij nooit hard , altijd lekker toeren O-)
als ik met de Apeldoorn groep rij houd ik het ook niet bij (wil ik ook niet :X ) maar bij iedere afslag wordt er netjes gewacht.
Maar idd is het in het begin niet gek om elkaars rijstijl te checken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan