Deventer en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet helaas ook afzeggen voor vanmiddag, werk neemt teveel tijd in beslag, red het niet. :(
 
Zal ik ook langskomen om 2 uur, ik ben Harm en woon in Wilp en wil ook wel een stukje sturen.
 
hey hallo,

ik moet helaas afzeggen, ik ben afgelopen donderdag gezakt tijdens me examen wegens het moeten uitwijken voor een toeringcar die nogal lomp de hoek om kwam. dus ik kan er niet bij zijn met de motor en om nou met de auto te komen vindt ik ook zoiets.

volgende keer beter ;)

mvg robbie f
 
hey hallo,

ik moet helaas afzeggen, ik ben afgelopen donderdag gezakt tijdens me examen wegens het moeten uitwijken voor een toeringcar die nogal lomp de hoek om kwam. dus ik kan er niet bij zijn met de motor en om nou met de auto te komen vindt ik ook zoiets.

volgende keer beter ;)

mvg robbie f


Je mag rustig ff met de auto langskomen om alvast kennis te maken hoor geen probleem :Y

Mooi lullig trouwens, volgende keer beter O-)
 
Laatst bewerkt:
En? Was het gezellig? Welke route hebben jullie gereden of alleen maar aan de koffie gezeten?
 
Ja t was gezellig maar wel weinig opkomst! We waren met zn 3en, ikke, Harm (truusjetrap) en Roy (phantom). Roy moest nog ergens heen en kon niet mee rijden dus ben ik met Harm wezen rijden via Twello naar terwolde, over de dijk, via Oene naar de boerderij van Harm om een lekker bakkie leut te drinken (Harm (en vrouw) nog bedankt!!) en te kletsen.

Volgende keer hopelijk meer mensen maar dat gaat vast goedkomen!
 
Ja t was gezellig maar wel weinig opkomst! We waren met zn 3en, ikke, Harm (truusjetrap) en Roy (phantom). Roy moest nog ergens heen en kon niet mee rijden dus ben ik met Harm wezen rijden via Twello naar terwolde, over de dijk, via Oene naar de boerderij van Harm om een lekker bakkie leut te drinken (Harm (en vrouw) nog bedankt!!) en te kletsen.

Volgende keer hopelijk meer mensen maar dat gaat vast goedkomen!
Yep was gezellig volgende keer met wat meer.
Gaan we een stukkie verder, ik weet nog wel een leuk koffie adres in Friesland ( Heeg )
 
Maarehhh mensen uit Deventer en omstreken; kom op hè, aanstaande zondag om 14 uur bij de Tex afslag Deventer-Oost!!! :] *O* :+
 
Hoi Deventer, Zie net vandaa gdeze topic....nooit gedacht dat we in Deventer ook dit zal worden georganiseerd. Ik wil ook wel een keertje meerijden als het jullie afgelopen zondag tenminste goed is bevallen. Ik rijd zelf een honda cbr 600rr voornamelijk woon werk. Indien het er niet continue volgas wordt gereden... dan wil ik graag mee kan ik nl. ook aansluiten.
 
Hoi Deventer, Zie net vandaa gdeze topic....nooit gedacht dat we in Deventer ook dit zal worden georganiseerd. Ik wil ook wel een keertje meerijden als het jullie afgelopen zondag tenminste goed is bevallen. Ik rijd zelf een honda cbr 600rr voornamelijk woon werk. Indien het er niet continue volgas wordt gereden... dan wil ik graag mee kan ik nl. ook aansluiten.

:+ Tis niet de bedoeling dat we continu volgas gaan rijden en we willen graag het spul heel houden dus lijkt me wijs om met verstand te rijden :P
Maarehhhh welkom, jij bent er dus ook as zondag om 14 uur?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan