Pan European Topic! deel 2

nu we het toch hebben over andere soorten fietsen, ik heb enkele jaren geleden een st1100p kont gekocht met het idee om er een extra koffer van te maken. Tijdje mee rond gereden om te proberen maar nu blijkt dat er stiekem toch best vaak iemand achterop kruipt en na een tijdje heb ik het standaard zadel er maar weer opgezet. Deze set ligt nu al een tijdje in de schuur stof te happen. Iemand hier misschien interesse?
[afbeelding]

Het schuim is iets harder dan mijn originele zadel waardoor je wat minder wegzakt op langere ritten. Complete set, meer heb je niet nodig voor de conversie. Openzagen om er een extra koffer van te maken moet je wel nog zelf doen ;)


Heb jij die niet toevallig van mij gekocht? Anyway ik zou er wel weer eentje willen hebben. Stuur me eens een pb met je prijs.
 
Goh, alweer de MF oma in dit topic.. Heren, we staan toch niet stil deze winter he?
Of komt 't door de facebook groep dat we hier niet meer rond hangen? Dat zou wel slecht zijn.

Anyways, ik heb de ST1100 ingeruild op een ST1300, en ik ben er echt super blij mee..

full


En ja, ik rijd gewoon lekker door.. Tot 't gaat sneeuwen/ijzelen etc..
 
Dat zeg ik niet.. Maar dr zijn genoeg Pan rijders toch? Of vinden die zich te goed voor MF en zitten ze op een ander forum.. :r
 
Alsof het MF alles is.........
Niet te goed voor het MF maar wel vaker op een ander :+ Pan Forum. Dit forum komt hier regelmatig voorbij ;)
 
Mja, ik vind MF een goed forum, juist omdat het merk onafhankelijk is..
Het is juist een handig centraal punt van motor-informatie. Dat vind ik praktischer dan allerlei losse forumpjes die slecht onderhouden worden of waar de halve gebruikerslijst inactief is omdat ze inmiddels een ander type motor hebben.

Maar goed, ik browse dan ook al wat jaartjes rond hier op MF.
 
Geen idee, ik kom er niet want ik ben trouw MF aanhanger, maar ik hoorde al vaker geluiden zoals jij over 'dat andere' forum.
 
ik kom er al ruim een jaar niet meer. modereren is een vak apart. Is niet voor iedereen weggelegd.
Ik hou niet van webbie-achtige praktijken .
 
Als je de geschiedenis niet (helemaal) kent dan heeft verdere uitleg niet veel zin. Laat het hier of daar bij een sleuteldag de naam webbie vallen dan begrijp je het wel.
Enkele mods hebben dat 'gedrag' overgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Als je de geschiedenis niet (helemaal) kent dan heeft verdere uitleg niet veel zin. Laat het hier of daar bij een sleuteldag de naam webbie vallen dan begrijp je het wel.
Enkele mods hebben dat 'gedrag' overgenomen.
Dan hebben we het hier over de panrijder.info site, daarvan ken ik de geschiedenis wel.
Niet van die andere, die lijken me heel schappelijk :)
 
Laatst bewerkt:
Ben naast MF ook op beide Pan fora actief.

Ben niet op de hoogte van de geschiedenis, boeit me ook niet echt.

Op beide fora is veel te vinden over de Pan, onderhoud, upgrades, etc. Maar daar graag gebruik van, omdat ik zelf geen techneut ben.

Ook de genoemde sleuteldagen worden door mij bezocht.
 
Heb wel eens kennis gemaakt met een van de mensen van die Pan-site, een zekere Rex. Erg aardige kerel en techneut die een hoop van de Pan weet.
 
Heb wel eens kennis gemaakt met een van de mensen van die Pan-site, een zekere Rex. Erg aardige kerel en techneut die een hoop van de Pan weet.

Klopt, Rex heeft mij ook geholpen met een carbtune net na aanschaf van mijn Pan ST 1300.

Verder kan hij ook mooi het dashboard blauw maken. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan