MeanBlueMan
Moderator a la Pastafari
terwijl de RT veel meer de politie machine was, een tractor met een scherm.
Maar je hebt het over veel snelweg.
Ik heb voor mijn politiewerk oa twee jaar op een splinternieuwe ST1300 gereden.
Prima motor. Maar als je van een ST110 komt....en die erg fijn vond, kan het zomaar zijn dat de 1300 je gaat tegenvallen.
Ik vond m niet zo geweldig, maar kan niet precies duiden waar dat aan lag.
Het makkelijke gladde automatische goede, alsof je 1 bent met de motor van de ST1100 vond ik gewoon niet terug in de 1300.
Wat bullig en op een onhandige manier voelde hij log.
Alhoewel de RT ook niet ' mijn' motor is, zeker niet als je er veel snelweg mee gaat doen.
Twee cilinder zijn gewoon te weinig voor op de snelweg, alhoewel ik er op de 80 km wegen 99% van de supersport motoren mee voorbij reed.
K1600 ? Drie duimen omhoog, voor veel op de snelweg zou ik 100% voor een K1600 gaan, no brainer voor mij persoonlijk.
FJR zou daaronder op het lijstje staan, maar zeker nog boven de ST1300.