Pan European Topic! deel 2

Nu weer actueel met meer mist en nevel, donkere dagen..

:/ Maar zijn er nog ST1100/ST1300 rijders hier met extra verlichting ter hoogte van de "vleugeltjes" valbeugels van de pan European?

Zo :Y ja, welke? Eventueel met een foto?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de koffers aan de achterkant beplakt met rood/zwarte reflecterende folie en toevallig heb ik nog een stel hella mistlamp-projectors liggen die ik nog waterdicht moet maken, en waar ik een beugeltje voor moet fixen. en die wil ik idd ergens bij de vleugeltjes monteren.

ik ben er alleen nog niet helemaal over uit of ik ze er onder of bovenop wil hebben. onder zitten ze uit het zicht als de pan geparkeerd staat maar zitten ze ook mijn grondspeling in de weg. zeker als ik m van de winter onverhoopt laat donderen :X
 
met extra verlichting.. Eventueel met een foto?
Yeah, Rock & Roll Baby

3331341540_cd815568ea.jpg
 
Ik ben ook wel benieuwd naar die extra verlichting ! vooral in de donkere dagen is het fijn als je net dat beetje meer ziet

zo bij t spatbord ziet er niet lelijk uit maar bij de spiegels vind ik het niet mooi dit is eerder iets wat ik zou doen
 
inderdaad ivm grondspeling zou die optie afvallen aangezien ik de stepjes elke keer aan de grond gooi zitten de vleugels er niet ver vanaf ! Komend weekend in Nederland eindelijk weer ff motorrijden (ongeacht wat voor weer het word ;) ik heb t gemist na 4 maanden)
 
Het zou mee kunnen vallen, omdat ze toch net iets hoger zitten...... ik wacht het bericht (hun reactie) wel even af.

 
ze zitten lager maar verder van de weg als je plat gaat dus je vleugels komen leuk dicht bij de grond nog niet zo zeer dat je ze zou raken maar met van die lampen eronder zal je ze wel raken ben ik bang

Zie vergelijk onder

full
 
ze zitten lager maar verder van de weg als je plat gaat dus je vleugels komen leuk dicht bij de grond nog niet zo zeer dat je ze zou raken maar met van die lampen eronder zal je ze wel raken ben ik bang

Zie vergelijk onder

[afbeelding]


als je zelf op de fiets zit veert die natuurlijk wel in, en als je een bocht neemt natuurlijk helemaal, maar dan nog is het volgens mij to close for comfort :+

bikevis.com heeft trouwens wel erg leuke spulletjes :Y
 
Weet iemand hier welke uitlatenfabrikant aftermarket uitlaten levert voor de ST1300?
 
Ik overweeg mijn vfr in te ruilen op een pan 1100 of 1300. Kan iemand mij zeggen hoe breed deze motoren zijn van spiegel tot spiegel. Dit ivm poort breedte naar de tuin.

Alvast bedankt!
 
Ik ken een drietal merken die een demperset voor de Pan 1300 in het programma hebben, van één zou het kunnen dat ze met e-keur verkrijgbaar zijn, van de andere twee weet ik zeker dat ze het niet hebben.
 
Ben weer even thuis motor heeft al vier maanden niet meer gelopen dus de accu is leeg en is nu weer aan het laden ! morgen ff een snel ritje doen voor t gevoel :) Nu kwam ik opeens na maanden zoeken weer mn reserve set sleutels tegen de sleutel voor de motor is gebroken nu wil ik dus een nieuwe laten maken zodat ik altijd een reserve sleutel heb de chip werkt nog prima dus die kan ik overzetten zonder de SSID te hoeven programmeren maar waar kan ik het beste zo een sleutel kopen en mogen sleutelboeren deze bijmaken? heb alleen bij CMSNL een sleutel gezien voor 23 euro
 
Bolski,

Stel je vraag eens op het pan forum
www.pan-european.nl

Daar kunnen ze je vast alle info geven die je nodig hebt. :)

Groet
Merci.
Ik heb op dit moment al even genoeg informatie gehad, de truc met de Delkevic linkpijpen is een goeie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan