Algemeen TT Assen verzameltopic

hier een foto van het beeld wat in assen staat. [mieniatuurbeeldtje hier van zoek ik nog ]

full
 
hier een foto van het beeld wat in assen staat. [mieniatuurbeeldtje hier van zoek ik nog ]

[afbeelding]
Ik heb nooit geweten dat er van dit beeld miniatuurversies bestaan, laat staan dat ze verkocht werden. Heb je al is bij het VVV kantoor in Assen geinformeerd? Die weten misschien wel meer. :)
 
hier een foto van het beeld wat in assen staat. [mieniatuurbeeldtje hier van zoek ik nog ]

[afbeelding]

Ik heb hem in mijn bezit gehad, en nooit bewust weggegooid wat dus betekend dat hij vast nog ergens in mijn ouders huis is.

Ik kan wel even voor je gaan zoeken;)

Edit: Gevonden, zal even overleggen wat mijn ouwelui er nog mee willen of voor willen hebben dan...
 
Laatst bewerkt:
hoi Roberto. als je dat even aan je ouder zou willen vragen .zou heel Fijn zijn.

ik hoor wel . groeten vox 88000.
 
Laatst bewerkt:
@Vox,



Hier heb ik nog een paar dingen van mijn zijspan verzameling wat over de TT Assen gaat.


[afbeelding]

hee die lieuwe.

heb ondertussen dit glas ook gevonden. [ mooi he ;) ]
full


heb ooit eens gehoord dat hij van 1955 is.
daar de 2 ss van assen op het getal 55 lijkt.
in 1955 werd ook het nieuwe circuit in gebruik genomen en dit was tevens het eerste jaar dat de zijspanen ook mee deden op de WK.
 
Laatst bewerkt:
hee die lieuwe.

heb ondertussen dit glas ook gevonden. [ mooi he ;) ]
[afbeelding]

heb ooit eens gehoord dat hij van 1955 is.
daar de 2 ss van assen op het getal 55 lijkt.
in 1955 werd ook het nieuwe circuit in gebruik genomen en dit was tevens het eerste jaar dat de zijspanen ook mee deden op de WK.


Mooi dat je dat glas ook hebt gevonden, 1955 is trouwens een goed jaar ;)
 
hee die lieuwe.

heb ondertussen dit glas ook gevonden. [ mooi he ;) ]
[afbeelding]

heb ooit eens gehoord dat hij van 1955 is.
daar de 2 ss van assen op het getal 55 lijkt.
in 1955 werd ook het nieuwe circuit in gebruik genomen en dit was tevens het eerste jaar dat de zijspanen ook mee deden op de WK.
Mooi man! :}

Ik zou graag, indien mogelijk, nog eens een keer een overzichtsfoto van je verzameling zien! :)
 
Mooi man! :}

Ik zou graag, indien mogelijk, nog eens een keer een overzichtsfoto van je verzameling zien! :)

ik heb helaas geen panorama fototoesten _O- dus als je je motorrijbewijs hebt kom je maar eens langs om het te zien :Y

vandaag via de post dit speltje gekregen van een andere verzamelaar.
full
 
het zit er weer op . geweldig weer dit jaar. mijn neefje won een kaart dit jaar maar heeft niets met motorsport :N dus kreeg ik zijn toegangsbewijs :Y mooie plaats midelstse triebune TT-world.tribune.
full
 
Laatst bewerkt:
het zit er weer op . geweldig weer dit jaar. mijn neefje won een kaart dit jaar maar heeft niets met motorsport :N dus kreeg ik zijn toegangsbewijs :Y mooie plaats midelstse triebune TT-world.tribune.[afbeelding]
Ziet er goed uit, mooie speld! :)

Dit jaar er zelf niet bij geweest helaas, volgend jaar weer. Broertje heeft wel een t-shirt meegenomen voor me, dus daar ben ik wel erg blij mee.
 
Ziet er goed uit, mooie speld! :)

Dit jaar er zelf niet bij geweest helaas, volgend jaar weer. Broertje heeft wel een t-shirt meegenomen voor me, dus daar ben ik wel erg blij mee.

ja T-shirts zijn ook mooi. zins het geboortejaar van mijn dochtertje[2009] koop ik op de TT baan van die kleine kinder T-shirts voor haar.
full
 
Laatst bewerkt:
,
full


dit jaar waren er helaas niet meer van die kleine maatjes dus deze van 2012 [maat 104 ] is haar nog te groot . maar duurt vast niet zo lang dat ze deze ook gaat passen :Y
 
Laatst bewerkt:
zojuist via het net het nieuwste VIP wandbord geschoord [ uitgedeeld aan de TT assen vip's 2012 ]
oplage van dit bord is dit jaar 880 [ vorigjaar 1250 ] zodra ik hem binnen heb plaats ik hier wel een foto. [ als jullie dat leuk vinden :Y ]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem in mijn bezit gehad, en nooit bewust weggegooid wat dus betekend dat hij vast nog ergens in mijn ouders huis is.

Ik kan wel even voor je gaan zoeken;)

Edit: Gevonden, zal even overleggen wat mijn ouwelui er nog mee willen of voor willen hebben dan...

hoi Robbert nog gevraagd aan je ouders als ze hem van de hand willen doen? [ ik heb nog intresse :Y ]
 
de komende 3 jaar komen er dus nog 3 borden uit [ serie van 5 stuks ],
full
 
Laatst bewerkt:
zojuist via het net het nieuwste VIP wandbord geschoord [ uitgedeeld aan de TT assen vip's 2012 ]
oplage van dit bord is dit jaar 880 [ vorigjaar 1250 ] zodra ik hem binnen heb plaats ik hier wel een foto. [ als jullie dat leuk vinden :Y ]
Wat gaaf zeg, daar moet ik ook even achteraan. :}

Die t-shirts zijn ook mooi, daar heb ik er ook wat van! Blijft toch een mooie hobby he! *O*
 
Hallo iedereen en verzamelaars,
Ben nieuw op dit forum en deze topic trok onmiddellijk mijn aandacht. En wel omdat ik een jaar geleden ben begonnen met het verzamelen van TT-programmaboekjes. Ik heb echter in de gaten gekregen dat de "verzamelgekte" zich zeer snel uitbreidt naar allerlei andere zaken de TT aangaande. Pins, Entreebewijzen, Stickers, Boeken, nou ja eigenlijk alles.
Zie op deze topic allerlei mooie dingen en namen voorbij komen. Als er iemand is die tips heeft of mij op andere wijze van informatie kan voorzien m.b.t. bedoelde "gekte". Alles is welkom.
Voor eerst tot zover en bedankt,
JonBon.
 
Van harte welkom in dit topic John en allereerst veel verzamel plezier gewenst. Voor wat betreft tips is het voor mij vooralsnog veel op het juiste moment op de juiste plaats zijn: net even dat ene item op een website tegenkomen, net even die persoon treffen die nog wat heeft liggen, net even de eerste zijn op een bieding, etc.

De gekte houdt natuurlijk op waar jij dat wilt, of juist niet. Ik ben begonnen met het verzamelen van dingen die met de TT van Assen te makken hebben en doe dit nog steeds met veel plezier, maar heb dit ondertussen ook doorgetrokken naar zaken die met de MotoGP te maken hebben; ik verzamel dus ook dingen van coureurs of andere races dan de TT.

Ik zal snel weer is wat overzichtsfoto's plaatsen, is ondertussen wel weer even geleden. :)
 
Hallo iedereen en verzamelaars,
Ben nieuw op dit forum en deze topic trok onmiddellijk mijn aandacht. En wel omdat ik een jaar geleden ben begonnen met het verzamelen van TT-programmaboekjes. Ik heb echter in de gaten gekregen dat de "verzamelgekte" zich zeer snel uitbreidt naar allerlei andere zaken de TT aangaande. Pins, Entreebewijzen, Stickers, Boeken, nou ja eigenlijk alles.
Zie op deze topic allerlei mooie dingen en namen voorbij komen. Als er iemand is die tips heeft of mij op andere wijze van informatie kan voorzien m.b.t. bedoelde "gekte". Alles is welkom.
Voor eerst tot zover en bedankt,
JonBon.

welkom hier Jonbon. en tot morgen tussen 11 en 12 uur. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan