Algemeen TT Assen verzameltopic

Hoi Joris, de groep was eerst groter hoor.
De helft was alweer weg toen jij kwam.
En om 21:00 uur was de rest ook weg. Ze gingen nog het centrum in voor de laatste avond livemuziek. Ik heb toen de tuin weer normaal gemaakt.
 
wie kan mij helpen aan de tt pin van 1990,1992,1997,2005,2012,2013,2014
ook zoek ik nog de 4 circuitpins van rolde en assen
 
Vond ik nog in een boek bij het opruimen van het huis.
Streur met zijn Schnieders
full
 
Voor de liefhebbers heb ik nog een viertal posters liggen van de laatste TT,
dus 2016.
Ik heb ze van het circuit meegenomen, ze zijn gaaf.
Om ze op te sturen moet ik kokers zien te regelen, c.q. kopen.
Interesse? stuur maar een PB met je adres,
als je me de verzendkosten plus de kosten voor de koker betaalt stuur ik je met alle plezier een exemplaar.
Hartelijke groet uut Zwolle.
 
Voor de liefhebbers heb ik nog een viertal posters liggen van de laatste TT,
dus 2016.
Ik heb ze van het circuit meegenomen, ze zijn gaaf.
Om ze op te sturen moet ik kokers zien te regelen, c.q. kopen.
Interesse? stuur maar een PB met je adres,
als je me de verzendkosten plus de kosten voor de koker betaalt stuur ik je met alle plezier een exemplaar.
Hartelijke groet uut Zwolle.

:} Wat een mooi forum / topic is dit toch :Y

Als het goed is, ligt er bij Eddy nog 1 voor me klaar. Dus ik laat de eer aan anderen deze keer. Mocht er nog iemand 1 van de WSBK hebben, dan heb ik wel interesse.
 
Nr34, ik heb nig wel een poster van de SBK Assen hier voor je liggen maar géén TT.
Dus Hans uut Zwolle, zou je er een voor Nr34 willen reserveren? Hij neemt zelf wel contact met je op.
 
Neeee, ik had dit jaar maar 1 poster van de TT en die heeft Tjeerd gekregen

Dat is ook waar ook! Ik word dement :$
Volgende week heb ik vrij, dan zou ik die kant op kunnen komen en dan kom ik ook langs Zwolle. Dus als het bij jullie uitkomt, dan pik ik ze beiden op. Waar kan ik jullie blij mee maken?
 
Zoals het nu lijkt hoef ik alleen woensdag middag even naar het ziekenhuis. Maar als jij dan deze kant op wil kan je de spullen ook bij de buren weghalen hoor. Ik hoor het nog wel.
 
Dat is ook waar ook! Ik word dement :$
Volgende week heb ik vrij, dan zou ik die kant op kunnen komen en dan kom ik ook langs Zwolle. Dus als het bij jullie uitkomt, dan pik ik ze beiden op. Waar kan ik jullie blij mee maken?
Heb vakantie, maar ben vaak op het TT-circuit aan het werk.
Zoals het nu lijkt ben ik alleen maandag en dinsdag in Zwolle,
alle andere dagen zit ik in het medisch centrum.
Hans
 
Hoi Hans, is het mogelijk dat ik de poster voor nr 34 bij de TTBaan weghaal? Ik woon redelijk in de buurt en nr34 komt binnenkort toch bij mij langs voor de WSBK poster en suikerzakjes en ander TT spul.
 
Ik zit net even terug te lezen.
NR34, je kunt mij blij maken met een dankjewel. Het kost mij niets om die dingen bij elkaar te verzamelen, dus hoeft het jou ook niets te kosten. Ben al lang blij dat het bewaard word.
 
Natuurlijk kan dat, ben er zaterdag vanaf 8 uur, tot een uur of 6 eind van de middag.
's avonds blijf ik er w.s. slapen, omdat ik zondag ook dienst heb.
Ik heb je een pb gestuurd met mijn telefoonnummer,
kun je me eventueel bereiken.
Groet,
Hans
 
Anders doe mij maar twee. Ik had alleen een poster met vier punaise gaatjes in de hoeken. Vox8800 heeft een gigantische verzameling en een poster zonder gaatjes zou hij vast wel waarderen. Ik kom daar nog wel eens(of hij bij mij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan