Algemeen TT Assen verzameltopic

wie kan mij helpen aan de tt pin van 1990,1992,1997,2005,2012,2013,2014
ook zoek ik nog de 4 circuitpins van rolde en assen

Ik zou nog een foto sturen, zag ik net. Bij deze.
full
 
Hoi allemaal, Gisteren naar een rommelmarkt geweest en daar kwam ik een speld tegen die er, ondanks dat hij heel smerig was, anders uitzag. Wel gekocht en eenmaal thuis heb ik hem goed schoongemaakt. Wat ik al vermoedde bleek inderdaad zo te zijn. Ik heb de speld van 40 jaar TT nu ook in het koper. Heeft iemand van jullie deze al eens gezien, of in het bezit? Ik wist niet van het bestaan af. Bijgaande een foto van beide speldjes. Groeten, Eddy
full
 
weer ies ouds aan mijn verzameling toegevoegt. shag uit juli 1966.







hier heb ik al lang naar gezocht en ben blij dat ik hem nu aan mijn verzameling heb kunnen toevoegen . :Y
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, Gisteren naar een rommelmarkt geweest en daar kwam ik een speld tegen die er, ondanks dat hij heel smerig was, anders uitzag. Wel gekocht en eenmaal thuis heb ik hem goed schoongemaakt. Wat ik al vermoedde bleek inderdaad zo te zijn. Ik heb de speld van 40 jaar TT nu ook in het koper. Heeft iemand van jullie deze al eens gezien, of in het bezit? Ik wist niet van het bestaan af. Bijgaande een foto van beide speldjes. Groeten, Eddy[afbeelding]

zou het ook kunnen zijn dat hij nu zo goed schoon is dat het nikkel er af is ? want als je die linker heel goed schoon maakt denk ik ook dat de koper laag tevoorschijn komt.
 
dit zijn mijn oudste TT assen Opnaaipatches. dus ze waren er wel die van rechts onder zoek ik nog met nummer 8. en er zullen nog wel meer zijn waar van ik nu nog geen benul van heb ;)
full


als er iemand foto's heeft van andere TT opnaai emblemen van voor 1982 dan zie ik ze graag.
 
Laatst bewerkt:
deze is vermoedelijk van 1980. [ maar echt zeker weet ik het nog niet ] wie zeker weet bij welk jaar dit logo hoort die laat het maar even weten .
full


ps/ ik zoek dus nu nog de opnaai embleem van de TT 1981!! [ tenzij dit hem is natuurlijk ;) ]
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt maar welk jaar is het nu precies ?


deze is in gebruikte staan . dus als iemand deze in nieuwstaat heeft hou ik mij aanbevolen . :Y


dit is de achterzijde.
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt toch veel motorboeken? :]
Heb je geen foto of poster die er erg op lijkt?
Internet helpt mij niet, ben al aan het zoeken.
Dus, computer uit en in de boeken... _O-
 
dit is mijn TT assen speldje van 1980. [ maar het gebeurde wel vaker dat er in het zelfde jaar verschilende logo's zijn gebruikt.].
full
 
TT Assen 2002 heb ik vier verschillende van. Van 1997 drie en een broche.
Grand Prix Frankrijk 1992 heb ik zes verschillende van. En ik kwam er ook nog een tegen op internet die ik niet had. Dus er zijn minstens zeven van.
 
mooie pins. ps. welke heb jij van de ducati club, je weet wel die kleine vierkantjes,
 
Terug
Bovenaan Onderaan