zadels

Héééééyyyy !!!

Graag zelfs ! Bevalt de alcantara een beetje? Ben wel benieuwd naar de bevindingen. Het zag er wel enorm luxe en sjiek uit, maar ik vroeg we af hoe het zich op termijn zou houden.
Tot nu toe prima, niks te klagen! Is wel een stuk gladder dan het origineel icm met m'n leren broek, maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.
 
Laatst bewerkt:
Weer eentje klaar :

full
 
Nou nou, en nog een VFR ook. Is dat die van VFRedS? Echt weer zeer mooi gedaan..
 
Neeeee, dit is mijne.

Ik heb onlangs alle bikes de deur uit gegooid en ingeruild tegen deze. Eindelijk een echte motor voor de volwassen mensch ;)

Moest eindelijk maar eens stoppen met dat puberale midlife-crisis gedoe. Haha!
 
Neeeee, dit is mijne.

Ik heb onlangs alle bikes de deur uit gegooid en ingeruild tegen deze. Eindelijk een echte motor voor de volwassen mensch ;)

Moest eindelijk maar eens stoppen met dat puberale midlife-crisis gedoe. Haha!


Mmmmmmm,rijd uiteraard fantastisch zo'n fiets maar er zitten koffers op en allemaal plastic!!!!!!!!!!!! :X :X :+
 
Die staat bij een goeie vriend van me in zijn woonkamer ! Echt waar!!!
Mag wel buiten bij temperaturen van 23 à 27 graden als de regenkans 0,0000000 is
:+

Wel durven van me hé,... een Laverda verkopen aan een goede vriend

_O- _O- _O-
 
Die staat bij een goeie vriend van me in zijn woonkamer ! Echt waar!!!
Mag wel buiten bij temperaturen van 23 à 27 graden als de regenkans 0,0000000 is
:+

[b]Wel durven van me hé,... een Laverda verkopen aan een goede vriend ~[/b]_O- _O- _O-

Zolang ie in de huiskamer blijft staan.....
 
Mooi werk zeg.
Misschien wil je mijn zadel ook bekleden,ik heb er geen haast mee.
Het is voor een KZ750 in scrambler uitvoering.
Ik heb de bodemplaat vermaakt en gespoten en het schuim aangepast.
Daar zal nog wel een laagje op moeten of vervangen.
Ik zag een mooie uitvoering bij KZ440 streetfighter projekt.
Ik stuur nog wel een pb tje,maar daar kreeg ik de foto niet op,vandaar
Hier de foto.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan