hulp bij bevestiging zadels/kontje r1 2003/2004

esmeralda

MF'er
22 apr 2007
228
0
hallo daar de titel zegt het al.Ik heb een r1 kontje 2003/2004 compleet met zadels en subframe zonder boutjes en moertjes,nu is mijn vraag heeft iemand fotos van bijv het werkplaatsboek van hoe je dit moet bevestigen? Ik ben zelf handig zat om het vast te krijgen maar ik doe het het liefst op de orginele manier bedankt alvast
 
hallo daar de titel zegt het al.Ik heb een r1 kontje 2003/2004 compleet met zadels en subframe zonder boutjes en moertjes,nu is mijn vraag heeft iemand fotos van bijv het werkplaatsboek van hoe je dit moet bevestigen? Ik ben zelf handig zat om het vast te krijgen maar ik doe het het liefst op de orginele manier bedankt alvast

zover is weet is 2003 een ander model dan 2004
dus welke heb je?;)

2003:
5x7ox.jpg


2004:
1734_517x378.jpg
 
ik zou gewoon het oude subframe losslijpen en op die plekken een paar stevige boutgaten maken dmv een busje er haaks op te lassen waarop je het nieuwe subframe aan kan vastbouten. of je maakt zelf een subframe zoals ik heb gedaan op mijn cbr

misschien is het handig om een topic van je motor te maken en daar alles wat beter uitleggen dan kun je daar al je kleine vraagjes in kwijt en hoef je niet elke keer een nieuwe topic te maken.

gr fritskes *D
 
ok bedankt subframe is bevestigd alleen de kap en de zadels nog aan het subframe
 
Terug
Bovenaan Onderaan