Hyosung dat is het deel 2 van 9

ff vraagje, iemand al eens de koppeling/rem hendels van een hyo 650 naked vervangen met korte verstelbare aluminium hendels?
 
Laatst bewerkt:
www.motorvoordelig.nl/product_info.php/keywords/Hyosung/cPath/30_39_41/categories_id/41/products_id/550/btsr/true/page/

deze pazzo bijvoorbeeld, er staat dat deze geschikt zijn voor de s en r versie. maar zijn ze ook geschikt voor de naked?

edit: na een beetje googlen lijkt het erop dat de 05 modellen niet "adjustable" zijn. daarom vind ik geen hendels voor die modellen. hebt ik weer...
 
Laatst bewerkt:
www.motorvoordelig.nl/product_info.php/keywords/Hyosung/cPath/30_39_41/categories_id/41/products_id/550/btsr/true/page/

deze pazzo bijvoorbeeld, er staat dat deze geschikt zijn voor de s en r versie. maar zijn ze ook geschikt voor de naked?

edit: na een beetje googlen lijkt het erop dat de 05 modellen niet "adjustable" zijn. daarom vind ik geen hendels voor die modellen. hebt ik weer...

Ik heb ze ook gezien bij andere webwinkels.
Het enige verschil tussen een naked en een S/ R is het stuur en de kuip(delen), tot 2009.
Dus ja het past ;)
 
Laatst bewerkt:
Is er zelfs een deel 2 .........Helemaal niet geweten. Hallo allen ,ben er ook weer :)

Bijna de hyo op de schroothoop gegooit.........

Pas geleden was mijn bocht van uitlaat van de achterste cilinder doorgescheurd bij de ophangbeugel onder het blok en bij de bevestiging van de achterste demper was het ook rondom gescheurd. Was ook niet vooruit te branden en liep belabberd.Maar ja gelukkig lastrafo staan en 309 overgangselektrodes(lang leve mijn scheepswerf ..hahaha) en de boel dicht gebakken.
Toen reed ie weer heerlijk tot op een dag ik op mijn werk kwam en de motor telkens uitviel als ik gas losliet... Maar ja wel aangekomen ,toen was het 4 uur.Starten en naar huis,nou nee dus wel startmotor maar geen plof.vele poging met startkabels anwb gebeld. Die kijken en meten ,mijn labtop van werk erbijgepakt met werkplaats handboek voor elec schema. Kwamen we er op uit dat de cdi waarschijnlijk stuk was.
Meteen maar toby gebeld of max zijn fiets me kon helpen.En ja hoor alle spullen binnen no time binnen..... *O* Bedankt Toby....
Maar meteen proberen en.......no go....... :(
Tja wat is het dan tegelijk bobine of bougies stuk...nee bijna onmogelijk ook volgens anwb,die echt de tijd heb genomen voor mij.

Maar ja dan maar in de garage zetten en op zoek naar ander vervoer ,de hyo aan de praat zien te krijgen en weg ermee.

Een week later toch nog een poging,had nog 2 bougies liggen .stekker van de voorste eraf bougie erin en tegen blok.......
Starten en ja hoor vonken....hmm. De bougie dus maar omgewisseld en starten ,verdomd hij doet het .Weleens waar op 1 cilinder....Daarna de andere bougie omgewisseld en weer starten...verdomd 2 cilinders die ploffen.....tijdje laten draaien en nu 1,5 week later rijd ie nog steeds. Dus de hyo blijft voorlopig :]
 
helaas geld dit schijnbaar niet voor 2005 modellen. die hebben andere afmetingen qua remhendels '(

Nee hoor :N :N
Allemaal hetzelfde
Ik heb een 2005 ( eigenlijk 2004) gehad en een 2008 (eigenlijk 2006)
Helemaal hetzelfde. Alleen had de S een halftop en herniastokken.
Maar dezelfde hendels.
Ander vraag even na bij onze importeur ;)
 
hmm, als ik dit lees weet ik het bijna vrij zeker

korider.com/index.php?topic=19535.0

maar heb jij op jouw 05 de hendels vervangen dan zonder grote aanpassingen? En even navragen bij de nieuwe importeur kan nooit kwaad lijkt me :)

edit: ik kan geen direct mailadres vinden op de site vd importeur, kga denk ik eerst wel ff langs bij de dealer hiero in zwolle
 
Laatst bewerkt:
Sorry toby al even niet meer op de site geweest 8-) Maar ja toch wat gevonden

Je hoeft je aan mij en de overige rijders niet te verontschuldigen hoor. Je bent druk bezig met rijden in dit afgelopen barre weer met de Hyosung, terijl anderen alleen maar erover ouwehoeren. :]
 
Helemaal mee eens ;)
Toch ben ik wel benieuwd naar zijn km-stand

32000 en een beetje sinds juni 2009

moet nodig een poetsbeurt hebben.Verf bladderd her en der van het blok,tja pekel......velgen hoe ik niet te spuiten die zijn al zwart :P
En heb trouwens mijn koude record verbroken van -7 naar -11 *O* En staat gewoon buiten zonder er wat overheen
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie erg in de eerstvolgende tourrit van de www.hyosung-motorclub.nl ??

We zijn op bezoek in Hillegom bij FD Motoren en ook de Importeur zal er zijn.
Om 11:00 ben je van harte welkom ( ook eerder hoor) en we hopen een ritje van 1,5 uur te maken zo rond 13:00

Tot dan,

Het Hyosung promo-team
 
Daar sta je dan 's avonds om 20.15 uur met een kapotte accu, 10 km van je huis. Gelukkig bijna voor de deur van waar ik hem in onderhoud zou doen. Ligt waarschijnlijk meer aan het Spyball alarm dat er op zit, dan aan het merk ;)
 
Foto-RWGGNMWV-D.jpg
:] :] Natuurlijk kom ik 24-3, voor het is mij om de hoek.(hemelsbreed 500m). :] :]


Nou ik zal er zijn maar zonder rijdende motor, die staat wel bij Fred maar met aanzienlijke schade ik ben gelukkig allrisk verzekerd.

Oorzaak bij wegrijden schiet koppeling los uit mijn hand waardoor voor wiel van grond kwam, gelijk met achterrem geremd en gas los dus wiel zakt weer naar de grond maar mijn stuur stond niet recht toen mijn wiel weer op de grond kwam dus in dit geval links om op mijn bek met een snelheid van 10/15 km per uur toch nog zoveel schade aan de motor (was niet meer mee te rijden via bergingsbedrijf weg laten halen) en lichaam (Been zwaar gekneusd is nu helemaal 3 x zo dik en pols gebroken)
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]Nou ik zal er zijn maar zonder rijdende motor, die staat wel bij Fred maar met aanzienlijke schade ik ben gelukkig allrisk verzekerd.

Oorzaak bij wegrijden schiet koppeling los uit mijn hand waardoor voor wiel van grond kwam, gelijk met achterrem geremd en gas los dus wiel zakt weer naar de grond maar mijn stuur stond niet recht toen mijn wiel weer op de grond kwam dus in dit geval links om op mijn bek met een snelheid van 10/15 km per uur toch nog zoveel schade aan de motor (was niet meer mee te rijden via bergingsbedrijf weg laten halen) en lichaam (Been zwaar gekneusd is nu helemaal 3 x zo dik en pols gebroken)

Shit, dat is balen.......
Beterschap Ben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan