The Riding Game MF Style [Deel 8]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nah het een metalen voetstuk en daarop het gedicht...
[afbeelding]

Weet niet 100% zeker dat ie goed is dus zal nog geen nieuwe bedenken

Ook een foto van de voet:
[afbeelding]

Dat gedicht Die plaat waar dat gedicht op staat is niet van metaal of steen? In dat geval voldoet het helaas niet aan mijn opdracht... "In metaal of steen geslagen." Dus zoiets:

433_F_monument_LR.jpg


Denk aan monumenten, grafschriften, standbeelden, oude gebouwen, randen van parken, dat soort dingen. Best wat te vinden denk ik? Hoeft ook geen lang gedicht te zijn of zo, en zéker geen GOED gedicht (we zitten hier niet bij Nederlandse les, it's in the eye of the beholder). Ik vind het materiaal (steen of metaal) belangrijker dan wat je precies onder een "gedicht" verstaat aangezien dat natuurlijk per persoon verschillend is.

/edit: bovenstaande schermafdruk toont bijvoorbeeld iets dat ik echt een k*tgedicht vind... :) Maar 't is wel een gedicht! ;)

@Valle -> niet dat ik je niet lief vind of zo hoor :)
smooch.gif
Als niemand verder wat beters weet vind ik 'm bij gebrek aan een eerste keuze alsnog een prima tweede ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat gedicht Die plaat waar dat gedicht op staat is niet van metaal of steen? In dat geval voldoet het helaas niet aan mijn opdracht... "In metaal of steen geslagen." Dus zoiets:
*Plaatje*

Denk aan monumenten, grafschriften, standbeelden, oude gebouwen, randen van parken, dat soort dingen. Best wat te vinden denk ik? Hoeft ook geen lang gedicht te zijn of zo, en zéker geen GOED gedicht (we zitten hier niet bij Nederlandse les, it's in the eye of the beholder). Ik vind het materiaal (steen of metaal) belangrijker dan wat je precies onder een "gedicht" verstaat aangezien dat natuurlijk per persoon verschillend is.

/edit: bovenstaande schermafdruk toont bijvoorbeeld iets dat ik echt een k*tgedicht vind... :) Maar 't is wel een gedicht! ;)

@Valle -> niet dat ik je niet lief vind of zo hoor :) [afbeelding] Als niemand verder wat beters weet vind ik 'm bij gebrek aan een eerste keuze alsnog een prima tweede ;)

Haha daar ging ik ook niet van uit hoor :P Maar dat was het beste wat ik kon vinden.. en teksten als " In nagedachtenis van..." maar dat zijn dan weer geen gedichten.

In mijn foto is het wel metaal.. maar niet geslagen..
 
Haha daar ging ik ook niet van uit hoor :P Maar dat was het beste wat ik kon vinden.. en teksten als " In nagedachtenis van..." maar dat zijn dan weer geen gedichten.

In mijn foto is het wel metaal.. maar niet geslagen..

Die plaat is van metaal?
 
[afbeelding]
Als dat geen metaal is weet ik het ook niet meer *D
maar zoals Valle al zei, niet geslagen :)

Ik bedoel dus niet die plaat van het voetstuk maar de plaat waar het gedicht op staat. Ik zie niet duidelijk dat dat metaal is (kan ook gekleurd plexiglas zijn of zo), maar dat ik het niet zie wil niet zeggen dat het niet zo is. Indien de plaat zelf van metaal is keur ik hem alsnog goed (ik dacht dat het Valle om het onderstel ging). Dus in dat geval... NEXT! :D En excuses voor de verwarring.
 
[afbeelding]
Als dat geen metaal is weet ik het ook niet meer *D
maar zoals Valle al zei, niet geslagen :)

AGGGGGGGG KRIJG NOU DE TANDJES! Het is gewoon één doorlopende plaat met dat horizontale vlak van dat onderstel!

BLONT ENDE BLINT BEN IK |( |(

Anyway, :$ :$ :$ en zo en ik vind 'm al wel goed genoeg, zeker nu ;) Dus nogmaals... NEXT
 
Laatst bewerkt:
Oh soepel. Nou nieuwe opdracht.

Je motor en 5 autos van hetzelfde merk.
(de motor mag yamaha zijn en de autos audi zolang ze maar allemaal audi zijn). En een voorwaarde is dat dit niet bij een dealer of welk ander auto bedrijf mag zijn.

Anders is het wel heuulll makkelijk.
 
Oh soepel. Nou nieuwe opdracht.

Je motor en 5 autos van hetzelfde merk.
(de motor mag yamaha zijn en de autos audi zolang ze maar allemaal audi zijn). En een voorwaarde is dat dit niet bij een dealer of welk ander auto bedrijf mag zijn.

Anders is het wel heuulll makkelijk.
:9
 
OP weer up-to-date​
Niet in volgorde, maar anders kwam er 2 x SadBunny onder elkaar, dus ik denk dat ik de volgorde niet helemaal goed heb :') maar heb alle punten/opdrachten weer verwerkt ;)

Gaat weer lekker, steeds meer mensen uit de top 10 uit en onderweg naar boven waar het nog rustig is :P

Huidige opdracht:​
Oh soepel. Nou nieuwe opdracht.

Je motor en 5 autos van hetzelfde merk.
(de motor mag yamaha zijn en de autos audi zolang ze maar allemaal audi zijn). En een voorwaarde is dat dit niet bij een dealer of welk ander auto bedrijf mag zijn.

Anders is het wel heuulll makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hoppa!

imag0072gpn.jpg


6 VW's van de brandweer op een rij!

Lijkt me dat hij wel goed is, aangezien het 6 auto's zijn, niet bij een dealer of autobedrijf maar gewoon van een ander "bedrijf".

Dus alvast volgende opdracht dan maar, indien goedkeuring:

Je motor bij de ingang van een tolweg
 
Laatst bewerkt:
Hij is inderdaad goed. Ik zat de hele dag in Belgie en had daar geen inet. Kon em dus niet goedkeuren.

Wel leuk opgelost. Bij de brandweer :)
 
Hoppa!

[afbeelding]

6 VW's van de brandweer op een rij!

Lijkt me dat hij wel goed is, aangezien het 6 auto's zijn, niet bij een dealer of autobedrijf maar gewoon van een ander "bedrijf".

Dus alvast volgende opdracht dan maar, indien goedkeuring:

Je motor bij de ingang van een tolweg
Dude..

een tolweg...

in nederland?!


:9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan