NijmegenTopic 25: Start your engines!

Status
Niet open voor verdere reacties.
13:00 bij het zwaantje. Ik met een maat (FZR 600) en die neemt nog 2 maten mee, zitten niet op MF btw.
 
Laatst bewerkt:
Zie net op buienradar dat het zometeen gaat regenen dus ga wat eerder. rond kwart over bij het zwaantje en dan naar de anac tanken
 
ja ok maar degenen die mee gaan weten waar het is en jij toch ook dus geen probleem. ik ga nu de motor uit de schuur halen en rijden
 
jezus :') zaterdag middag geen leven hier...
en ineens een nieuw topic en 4 pagina's _O-

gisteravond maar weer eens tron legecy zitten kijken...

ducati-sport-1000.jpg


:9 wat houd ik toch van café racers :9
 
zo ben net voor de regen terug. Super gereden via dijken naar duitsland en toen naar de posbank (wel beetje druk) maar wel lekker kunnen vegen.
 
Waar was MFNijmegen nou.....

Wij hebben land en stad afgezocht naar jullie...


DSC06944.jpg


DSC06945.jpg


DSC06946.jpg


Peter zag MFNijmegen richting Waalkade gaan en ging in persuit!

DSC06947.jpg


DSC06956.jpg


Volgens Peter waren ze richting centrum gereden. Ik denk ik pak de kortste route, en dat is een rechte lijn!

DSC06948.jpg


DSC06948kopie.jpg


DSC06949.jpg


DSC06949kopie.jpg


Eenmaal boven gekomen, is er geen spoor van ze te bekennen, dus maar rechtsomkeer gemaakt, tijd voor een hapje en drankje aan de Waalkade.

DSC06950.jpg


DSC06951.jpg


DSC06952.jpg


DSC06953.jpg


DSC06954.jpg


DSC06955.jpg


OTRWaalkade040312.jpg


Kijk, zo doedegedè! Hoppa niks geen 180 PK voor nodig. 20PK en de skillz van een 52 jarige! :Y :W
 
Laatst bewerkt:
Waar was MFNijmegen nou.....

Wij hebben land en stad afgezocht naar jullie...


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Peter zag MFNijmegen richting Waalkade gaan en ging in persuit!

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgens Peter waren ze richting centrum gereden. Ik denk ik pak de kortste route, en dat is een rechte lijn!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Eenmaal boven gekomen, is er geen spoor van ze te bekennen, dus maar rechtsomkeer gemaakt, tijd voor een hapje en drankje aan de Waalkade.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kijk, zo doedegedè! Hoppa niks geen 180 PK voor nodig. 20PK en de skillz van een 52 jarige! :Y :W

_O- :} Goed gedaan en tik 'm aan, ouwe! :)
 
Leuk fotoverslag!

Wij hebben rondje Arnhem - Terlet - Schaarsbergen - hoenderloo - otterlo - Schaarsbergen - Arnhem gedaan. Wa erg lekker en gezellig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan