Racen op een daytona 675(650)2006 en verder

Klopt. MAar ze hebben voor de 'vaste deelnemers' een uitzondering gemaakt.

Gaan al wat geruchten dat ze eigenlijk helemaal geen plek hebben, maar dat ze Rintje Ritsma naar de DCR willen lokken. Leuke promotie... ofzo. Geen idee of t waar is.

Ah, dan ga ik eens kijken of ik me nog aan kan melden voor 't WK 5000m in 't Thialf..
 
Ze hebben het zelf getweet vanochtend:

Ducati Club Race‏@DucatiClubRace

@jaapfluit @rintjeritsma dat klopte, we hebben eerst trouwe deelnemers de kans gegeven om in te schrijven maar hebben nu nog enkele plaatsen


Retweeted by AM2Racing
 
Volgens mij staan de kleurtjes voor de compound idd. :Y

Ik heb ze bij Marco Opheij gekocht,volgens de man zelf zijn het WK supersportbanden en vallen die niet onder "SC".
Als er dan een hardheid aan gegeven wordt is het SC 2.2 :? ,ik snap er de ballen niet meer van :P ,maar ze zullen wel werken :)
 
Ze hebben het zelf getweet vanochtend:

Ducati Club Race‏@DucatiClubRace

@jaapfluit @rintjeritsma dat klopte, we hebben eerst trouwe deelnemers de kans gegeven om in te schrijven maar hebben nu nog enkele plaatsen


Retweeted by AM2Racing

Daarom juist. Perfecte cover. Rintje voldoet namelijk ook niet aan de voorwaarden. ;)
 
Zijn er meer mensen waarvan de dop van het koelvloeistofreservoir steeds weer opent? Bijna na iedere sessie ligt de dop weer los op het reservoir. Beetje irritant. B|
 

Nee, maar wel een koelingprobleem doordat de dop te weinig druk opbouwt.
Is wel bekend bij de dealers, en voor een tientje heb je een nieuwe dop.
Ik heb nu wel altijd een nieuwe dop in de sleutelkist liggen.
 
Klopt die bedoel ik, van het overloop reservoir heb ik geen last. (tot nu dan he)
En de oplossing als het gebeurt heb ik ook al, met dank aan Triple Power
 
vandaag met de legale brommert :] naar zolder geweest,kwam deze schone tegen :P


full
 
Net 2 dagen extra geboekt(2 en 3 juni,ducati track day's op mettet).
De motor is weer opgelapt net als zijn berijder :P ,we gaan het weer proberen :Y
 
Top! Jij bent weer helemaal 'heel'?

Overcompleet zelf O-) ,er zit nog een pin door mijn sleutelbeen ;) ,deze wordt 19 juni verwijderd.
Maar ik heb weer volledige functie in mijn schouder,ik hoop dat er niks,wat er niet hoort, tussen mijn oren zit :')
Laatst nog een 200 km over de weg gereden(op mijn "straat"daytona),ging goed,maar er nog niet echt "voor gezeten" })
 
Laatst bewerkt:
Bitaktus, goed gereden vandaag volgens mij, als ik het goed zag op Raceresults.nu?? *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan