Pitbike op circuit

Julianb

Rookie
13 jan 2024
2
0
Hallo beste mensen,

hallo Ik ben Julian en ik ben 14 jaar oud ik ben sinds kort het racen met pitbike's op circuits tegen gekomen en heb hier een beetje onderzoek naar gedaan ik kan helaas niet heel concreet vinden wat voor banen ik kan rijden en waar ik kan rijden. Weet iemand toevalig waar je met een pitbike kunt rijden op circuit in Noord-Nederland?

Met Vriendelijke Groet, Julian
 
Kijk hier even, zelf afgelopen juli begonnen met rijden op een YCF 155SM.
Leuke gezellige competitie met keuze in klasse en veel verschillende leeftijden.
The Race factory kalender 2024

Wat ik begreep kan je ook op kartbaan Vledderveen vaak op zondag terecht met pitbikes. Pottendijk zal ook wel dagen hebben dat je er terecht kan.
 
Beste dave,

Dankuwel voor deze informatie ik zal er even naar kijken

Met Vriendelijke Groet, Julian
 
Kijk hier even, zelf afgelopen juli begonnen met rijden op een YCF 155SM.
Leuke gezellige competitie met keuze in klasse en veel verschillende leeftijden.
The Race factory kalender 2024

Wat ik begreep kan je ook op kartbaan Vledderveen vaak op zondag terecht met pitbikes. Pottendijk zal ook wel dagen hebben dat je er terecht kan.
Vledderveen kun je woensdagavond, zaterdag en zondag over het algemeen altijd afwisselend in groepen van karts en pitbike/ohvale's rijden.
Pottendijk zelden, aangezien ze die niet tussen de grote supermoto's willen hebben en ook niet tussen de karts. dan moet er al speciaal een evenement op dag worden georganiseerd wil je daar rijden.
 
Sowieso handig om The Race Factory in de gaten te houden. Werken vanuit Assen, hebben het racen met pitbikes in weer behoorlijk populair gemaakt in nederland. Behalve Stadskanaal / Vledderveen kun je geregeld in Staphorst trainen op de dinsdag avond, en soms op de juniortrack in Assen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan