KTM 690 Duke IV Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze tankt nt 9.8 liter en 275 km gereden, das erg netjes... 8-)

afgelopen weekend een weekendje in zeeland gezeten, en ook daar wat rondgetourd. Moest ook voor 250 km, 10 liter tanken. Nu is dit natuurlijk nog wel tijdens de inrijperiode, maar toch... 1 op 20 moet makkelijk te doen zijn lijkt me.
 
afgelopen weekend een weekendje in zeeland gezeten, en ook daar wat rondgetourd. Moest ook voor 250 km, 10 liter tanken. Nu is dit natuurlijk nog wel tijdens de inrijperiode, maar toch... 1 op 20 moet makkelijk te doen zijn lijkt me.

Ze rijd anders best wel vlot door tijdens het inrijden... :9
Alleen nodigd de KTM toch wat meer uit tot het negeren van de verkeersregels
heb ik gemerkt... _O-
 
@birdiebird:
ja, leuke verrassing hè, aan de pomp.
ook ik heb, ondanks stevig doorgassen ook 1 op 25 gereden! Super!
uh...... euro 95......
 
Nou...reed net 8er de 690, en wat zie ik....een rvs schroef
3.5 bij 30... :( :( :( ...en net weer op zaterdag middag ff over 16:00 uur...
 
Iemand hier ook last van misschakelen met name tussen 5&6e versnelling? wel op engelse forums gelezen, iemand hier een oplossing heb een youtube filmpje gezien om een veertje wat meer spanning te geven maar dan moet je hele blok uit elkaar.
 
Iemand hier ook last van misschakelen met name tussen 5&6e versnelling? wel op engelse forums gelezen, iemand hier een oplossing heb een youtube filmpje gezien om een veertje wat meer spanning te geven maar dan moet je hele blok uit elkaar.


Nee dat niet, maar bij terugschakelen voor b.v. een rontonde wild hij wel eens afslaan... :?

Had ik in het begin ook met de Z1000, maar bij 1000 beurt toch ff melden...
Maar staat nu lek dus het duurt wat langer voor de 1000 beurt...

Heb je een linkje naar dat filmpje...? is toch zot, tis al een aardig doorontwikkeld blok...
 
Laatst bewerkt:
heb geen last van misschakelen of afslaan, maar vind wel dat schakelen van 1 naar 2 nogal rauw gaat.
komt dat iemand bekend voor?
 
Ik vind hem best goed schakelen, nu is het voor mij sowieso een hele vooruitgang aangezien ik van een ducati met droge koppeling afkom en die al 10 jaar was. Een nieuwe motor met natte koppeling is dan echt een wereld van verschil. Je "hoort" hem wel als je van 1 naar 2 of andersom schakelt maar dat is in mijn ogen verwaarloosbaar.
 
Hallo,mezelf even voorstellen hier.Philippe uit Belgie en heb sedert vorige week ook een Duke 4 (na 4j. Hypermotard en een hele reeks andere fietsen voordien ,w.o. een groen/zwarte Duke II in '99 en een oranje/zwarte uit 2003) Ondertussen nog maar een 250km kunnen rijden/roderen maar dikke fun aan ietwat normale(re) snelheden ,zoveel is zeker.Ik heb de witte gekocht met de stickerset 8-) ( in backorder) maar met zwart voorsp.bord.De bedoeling is een beetje de richting uit te gaan van de powerparts-fiets maar ik ben niet van plan de hele catalogus erop te vijzen natuurlijk.Ik probeer wel een paar pic's te posten eenmaal de stickerset geplaatst en ondertussen maar eens beginnen met een kortere nr.plaat houder te maken want zo ziet het er echt niet uit....later :W
 
Hallo,mezelf even voorstellen hier.Philippe uit Belgie en heb sedert vorige week ook een Duke 4 (na 4j. Hypermotard en een hele reeks andere fietsen voordien ,w.o. een groen/zwarte Duke II in '99 en een oranje/zwarte uit 2003) Ondertussen nog maar een 250km kunnen rijden/roderen maar dikke fun aan ietwat normale(re) snelheden ,zoveel is zeker.Ik heb de witte gekocht met de stickerset 8-) ( in backorder) maar met zwart voorsp.bord.De bedoeling is een beetje de richting uit te gaan van de powerparts-fiets maar ik ben niet van plan de hele catalogus erop te vijzen natuurlijk.Ik probeer wel een paar pic's te posten eenmaal de stickerset geplaatst en ondertussen maar eens beginnen met een kortere nr.plaat houder te maken want zo ziet het er echt niet uit....later :W


Hi...
:W
 
Al iemand al een andere rijmodus geprobeerd...?
1 was dacht ik soft
2 fel
3 t/m 9 & 0 standaard

Weet eigenlijk niet eens waar die fabriek af opstaat... :?
 
Ondertussen uit de oude doos....

xkygkk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom Philippe! Benieuwd naar foto's van je Duke4. Zeker benieuwd na wat je met de kentekenplaathouder hebt gedaan/gaat doen!

Ik weet inderdaad dat stand 1 de softe stand is, en stand 2 de felle stand. Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet welke stand hij nu staat. Heb ik nog niet eens naar gekeken. Zal morgen eens kijken :-D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan