KTM 690 Duke IV Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend is de 690 van mn vriendin gebracht... *O*

Alleen het weer hier is bagger... :(
Wel ff gestart en het klinkt met akra veel beter dan de orginele pijp, wel
rekening houdend met dat deze legaal is vind ik het wel mooi...


db killer is er wel uit dan...

extra's...
K&N
akra kentekenplaat houder vervangen (met achterlicht dus)
handkappen
uitlaatsteun
andere banden
ktm handvaten
Stickerset komt bij 1000 beurt...

Zal vanavond wat pixxies posten...
 
Laatst bewerkt:
@ bathory: mooier? mooier?
post effe een paar foto's!

@Birdiebird...... en iedereen die interesse heeft in een katloze tussenpijp, ik heb gemaild met unitedmotoparts: de pijp is uit RVS, ze wachten nog op de eerste zending, willen controleren en berichten me daarna.
dus als je interesse hebt laat het me weten!
ik kan dan één bestelling doen en een korting zien te krijgen, dus........

en als je nog eens een leuke supermono wilt bouwen:
full
 
Mooie fiets bathory! Ik ga denk op een later stadium ook nog voor de handkappen. Ik vind het jammer dat het achterlicht veranderd. "Mooier" is een kwestie van smaak zullen we maar zeggen ;-). Er zal vast nog wel een bedrijf met een andere oplossing komen. Succes met het inrijden!

@bigthumper: absoluut interesse hier voor die vervangende pijp!
 
@birdiebird: ik zal aan je denken jongen, voorlopig zijn we nog maar met ons tweeën.

@bathory: veel plezier met de Duke! waarom heb je andere banden laten monteren, en welke?
full
 
Mooie fiets bathory! Ik ga denk op een later stadium ook nog voor de handkappen. Ik vind het jammer dat het achterlicht veranderd. "Mooier" is een kwestie van smaak zullen we maar zeggen ;-). Er zal vast nog wel een bedrijf met een andere oplossing komen. Succes met het inrijden!

@bigthumper: absoluut interesse hier voor die vervangende pijp!

iets betere foto, is toch een stuk kleiner dan orgineel...

P1030662.jpg
 
Die handkappen zien er wel goed uit, en helpen denk ik ook flink wat met de windgeleiding. Zal ik ook maar eens voor gaan sparen. ;-)
Wat op dit moment in bestelling staat:
Radial roadblock, slot wat op je remklauw vastzit.
Windschermpje voorzijde
Topcase 47liter+montageset
Modeschakelaar voor op het stuur
Vergrote jiffie voor in het gras te parkeren.
Tankpadsticker

Eerst de praktische zaken mede ook omdat ik ermee op vakantie ga. Na de vakantie komt de uitlaat wel etc. ;-)
 
Zo even op de orange days geweest bij Kobo.
Jack Sparrow nog gesproken en nog even geluisterd naar de Sebring/KTM uitlaat uit de powerparts folder.

Tja klinkt iets donkerder, maar nauwelijks meer geluid zonder DB Killer
Voor het echte werk zal toch die Kat box er onderuit moeten.
 
Die handkappen zien er wel goed uit, en helpen denk ik ook flink wat met de windgeleiding. Zal ik ook maar eens voor gaan sparen. ;-)
Wat op dit moment in bestelling staat:
Radial roadblock, slot wat op je remklauw vastzit.
Windschermpje voorzijde
Topcase 47liter+montageset
Modeschakelaar voor op het stuur
Vergrote jiffie voor in het gras te parkeren.
Tankpadsticker

Eerst de praktische zaken mede ook omdat ik ermee op vakantie ga. Na de vakantie komt de uitlaat wel etc. ;-)


Wat kost zo'n Radial roadblock...?
En zijn die sloten ook art 4 o.i.d...?

Staat wel cool, en erg handig...
 
Hallo allemaal,

Gisteren ben ik ook wezen kijken en rijden in Drachten. Ik heb de super duke, supermoto t en de duke 690 mogen ervaren. Geweldige motoren! De 690 is echt leuk rijden, veel schakelen e.d. en heel wendbaar. Het was wel even wennen de 1e paar km toen ik weer op mn stormpie reed.
Ik weet nog niet of ik een 690 ga kopen. Voor de wat langere ritten lijkt de duke me niet heel geschikt.
al met al een hele leuke middag gehad. Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de duke bezitters, dus af en toe zal ik dit topic even lezen.
 
Wat kost zo'n Radial roadblock...?
En zijn die sloten ook art 4 o.i.d...?

Staat wel cool, en erg handig...

Ik weet niet of ze art4 gekeurd zijn. Maar daar vraagt de verzekering ook niet om.
Hij kost wel flink wat: volgens mij iets van 280 euro. Maar zorgt er wel voor dat ik nooit meer een slot mee hoef te nemen, en plaats heb onder de buddy. + ik vind het er ook wel cool uit zien ;-)
 
@spike gefeliciteerd man! Veel plezier ermee, ben benieuwd naar de foto's!!!

@theoh: vet filmpje!
Hoi Birdiebird,ik heb mijn duke en ik ben dik tevreden [geen heimwee naar de gs]
Ik heb wel de handkappen ,onderkuip en de val beugel maar nog geen akra en kenteken houder.
Die waren nog niet geleverd,kan mooi bij de 1000 km beurt

groeten Frank
full
 
Mooie duke Frank! Die valbeugels zijn ook wel mooi, lijkt alsof het zo uit de fabriek komt!
Succes met inrijden.
 
Hoi Birdiebird,ik heb mijn duke en ik ben dik tevreden [geen heimwee naar de gs]
Ik heb wel de handkappen ,onderkuip en de val beugel maar nog geen akra en kenteken houder.
Die waren nog niet geleverd,kan mooi bij de 1000 km beurt

groeten Frank[afbeelding]


Ziet er strak uit... 8-)
Veel plezier dr mee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan