Supermotardtraining 4 juni Pottendijk

Ja ik snap het nu eindelijk wel , sorry soms denk iets te veel na als ik iets lees. Heb ik altijd al een beetje last van gehad. Thnx
 
Beste rijders,

Met trots kunnen wij melden dat tijdens deze training wederom Noppennieuws/ motoplus redacteur Eric Bulsink aanwezig zal zijn samen met een fotograaf.

Wat gaan ze/we doen:

We hebben 8 ONK/EK/WK supermotardrijders en hun motoren geregeld die getest worden en waarover een artikel geschreven gaat worden in Noppennieuws (en mogelijk ook in de motoplus geplaatst wordt).
Maik Voorwinden gaat deze dag alle motoren testen en over elke motor zal een stuk geschreven worden.
De volgende rijders/ motoren zullen aanwezig zijn (niet elke rijders komt met zijn motor)
Maik Voorwinden/KTM
Ramon van Hamond/Honda
Jan Simon ter Heide/Suzuki
Dirk Spaniol(D)/Suzuki OVB
Alexander de Haan/Aprilia
Erwin Mulder/Yamaha
Tom van Teeffelen/Kawasaki
En de motor van Marcel van Drunen

Waar jullie als rijder rekening mee moeten houden deze dag is dat sommige rijders wat ronden zullen rijden (tuurlijk houden ze rekening met jullie!) maar je kan dus best hard ingehaald worden :P
Mogelijk soms even niet gereden kan worden omdat men foto's wil maken.

Dit is natuurlijk wel je kans om eens te kijken hoe het echt moet :Y
 
Die jongens rijden hele rare lijnen en laten allemaal troep achter op ''onze'' lijnen. Er gaan zo gevaarlijke situaties ontstaan.
 
:P als je gast geeft geven hun net iets meer gas en komen ze je voorbij. Dus probeer ze voor te blijven en maak ff indruk op die gasten :]

Denk niet dat een van die rijders ook maar het idee heeft om ongelukken te maken. Zeker niet op een trainingsdag als de onze. Denk dus ook niet dat er uberhaupt veel gereden gaat worden door die gasten.

Voor de foto's zal er iig gereden worden. Das alleen maart mooi. Wie weet kom je dus met je foto in een motorblad. Kun je stoer vertellen dat je Maike Voorwinden er uit gereden hebt :+
 
Laatst bewerkt:
Beste rijders,

Met trots kunnen wij melden dat tijdens deze training wederom Noppennieuws/ motoplus redacteur Eric Bulsink aanwezig zal zijn samen met een fotograaf.

Wat gaan ze/we doen:

We hebben 8 ONK/EK/WK supermotardrijders en hun motoren geregeld die getest worden en waarover een artikel geschreven gaat worden in Noppennieuws (en mogelijk ook in de motoplus geplaatst wordt).
Maik Voorwinden gaat deze dag alle motoren testen en over elke motor zal een stuk geschreven worden.
De volgende rijders/ motoren zullen aanwezig zijn (niet elke rijders komt met zijn motor)
Maik Voorwinden/KTM
Ramon van Hamond/Honda
Jan Simon ter Heide/Suzuki
Dirk Spaniol(D)/Suzuki OVB
Alexander de Haan/Aprilia
Erwin Mulder/Yamaha
Tom van Teeffelen/Kawasaki
En de motor van Marcel van Drunen

Waar jullie als rijder rekening mee moeten houden deze dag is dat sommige rijders wat ronden zullen rijden (tuurlijk houden ze rekening met jullie!) maar je kan dus best hard ingehaald worden :P
Mogelijk soms even niet gereden kan worden omdat men foto's wil maken.

Dit is natuurlijk wel je kans om eens te kijken hoe het echt moet :Y

jammer dat er geen TM bij zit... zijn toch wel beetje "de" supermoto-fietsen, staat er volgens mij nog 1 stil van klok bij de tm-importeur....
 
Die jongens rijden hele rare lijnen en laten allemaal troep achter op ''onze'' lijnen. Er gaan zo gevaarlijke situaties ontstaan.

"zegt de gene die elke training 1 a 2 keer volgas recht doorgaat eind rechte stuk" _O- :+

zal wel meevallen. Ook die gasten hebben rekening te houden met de langzamere rijders!
 
Ik zal ze wel even uitleggen hoe ze om moeten gaan met langzamere rijders. Ik heb daar een hoop ervaring mee namelijk.



Toch Harry? ;)
 
Omdat ik het toch wel lullig vind voor Thijs leek het me een leuk idee om met zn allen een bloemetje voor hem mee te nemen.

Ik haal nog even een kaart, daar kunnen we dan allemaal onze naam en een kleine opbeurende boodschap op zetten. (Jelmer, voor jou is alleen je naam voldoende) Die kaart kan Thijs dan boven zijn bed hangen.
 
Ik wil er best een opbeurende boodschap op leggen hoor.

poep.jpg
 
Ik moet zeggen dat ik het wel een vreemde keus vind om onk rijders uit te nodigen op een beginnersdag.

Zo moet je het ook niet echt zien. Natuurlijk begrijpen wij jullie opmerkingen maar hopenlijk snappen jullie onze beredenering ook. Wij hebben de volgende insteek.

We nodigen ze niet uit om te komen rijden, we zorgen er voor dat er een artikel geschreven kan worden over Supermotarden om de sport en onze stichting te promoten! Doordat we dat doen komen er een aantal ONK rijders mee. Ik denk ook niet dat we die rijders een plezier doen met een dagje meerijden tussen ons. Die rijders komen puur om mee te werken aan dit artikel.
Als ze wel gaan rijden dan overleggen wij natuurlijk met de rijders dat ze rekening houden met ONZE algemene voorwaarden. Dus lomp rijden is ook pech voor hun en dan zullen ze toch echt van de baan moeten.

Ps ik denk dat ze meer te verliezen hebben dan bv El Snorro :+ Als een van die gasten twee weken niet meer kan rijden heeft dat gevolgen. Als El Snorro twee weken niet kan rijden dan staat heel MF alleen maar vol met nutteloze opmerkingen waar wij allemaal mee geconfronteerd worden :P Nu blijft het bij een aantal pagina's in een motorblad *O* *O*

Geloof ons nu maar :Y
 
Ps ik denk dat ze meer te verliezen hebben dan bv El Snorro :+ Als een van die gasten twee weken niet meer kan rijden heeft dat gevolgen. Als El Snorro twee weken niet kan rijden dan staat heel MF alleen maar vol met nutteloze opmerkingen waar wij allemaal mee geconfronteerd worden :P Nu blijft het bij een aantal pagina's in een motorblad *O* *O*

Geloof ons nu maar :Y

Hahahahhahahha _O- _O- _O- _O-

Ook als ik wél kan rijden staat MF vol met nutteloze opmerkingen van mij hoor _O- _O- _O- :W
 
Hahahahhahahha _O- _O- _O- _O-

Ook als ik wél kan rijden staat MF vol met nutteloze opmerkingen van mij hoor _O- _O- _O- :W

Qua dat betreft ben je net een wijf.
Nutteloze opmerkingen maken en meerdere dingen tegelijkertijd doen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan