MF Gooi & Vechtstreek >>> Nr. 128 >>> Noppies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zal je kind maar zijn, met zijn- of haar smoel op opsporing verzocht. Klappen zou die krijgen, gewoon ouderwets klappen......... B|
Maar ja, tegenwoordig wordt voor 24 uur hun mobieltje afgepakt en zeggen de ouders "foei". Ik weet wel dat ik met een dergelijk verhaal niet thuis hoefde te komen. :/
 
Laatst bewerkt:
Het zal je kind maar zijn, met zijn- of haar smoel op opsporing verzocht. Klappen zou die krijgen, gewoon ouderwets klappen......... B|
Maar ja, tegenwoordig wordt voor 24 uur hun mobieltje afgepakt en zeggen de ouders "foei". Ik weet wel dat ik niet met een dergelijk verhaal thuis hoefde te komen. :/

van die leeftijd? Er is een leeftijd dat een zoon terug slaat he O-)
 
Het zal je kind maar zijn, met zijn- of haar smoel op opsporing verzocht. Klappen zou die krijgen, gewoon ouderwets klappen......... B|
Maar ja, tegenwoordig wordt voor 24 uur hun mobieltje afgepakt en zeggen de ouders "foei". Ik weet wel dat ik met een dergelijk verhaal niet thuis hoefde te komen. :/
Had je toen al een mobieltje :?


:) Sterkte Jopje! :Y
 
van die leeftijd? Er is een leeftijd dat een zoon terug slaat he O-)

Daar heeft Detox z'n zoon het lef niet voor.

Iets met verhoudingen en normen en waarden binnen het gezin, denk ik :X


Edit: en ik denk dat je 'klappen' niet al te letterlijk moet nemen trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Gevonden :W

Lange tijd niet op M-F geweest, ik kruip erg weinig achter mn pc.
En had ook rottijd achter de rug.

Nu weer vooruit kijken. :Y

Met iedereen hier oke, hoop ik? ;)

@ Jopje, sterkte met je zus. Ik duim mee!
 
Hey Erwin, hoe is het??


De engel van clau heeft geholpen denk ik.
Met grootst mogelijke waarschijnlijkheid is het een type II glioom, en geen type III.
Dat betekent dat we iets langer de tijd hebben én dat de levensverwachting een stuk beter is!
Operatie wordt nu over de kerst heengetild, zodat mijn zus nog Kerst kan vieren met de kindjes.
Dus dan in 2013 de operatie.
Voor nu kunnen we ons dus een klein beetje ontspannen!

Dank voor alle lieve berichtjes, dat helpt echt!
 
Jeetje Jop, wat een opluchting zal dat zijn.....
En het blijft allemaal nog wel heel spannend, maar met dit bericht is de druk wel van de ketel genomen waarschijnlijk. Kunnen jullie de komende maanden tenminste een beetje proberen te ontspannen.

Goed op jezelf letten ook he, met dit soort dingen is het erg makkelijk om zelf maar door te gaan ;)


Edit: Goh, vergeet ik Erwin toch helemaal door het positieve nieuws van Jop....
Hoi Erwin!!! :W
 
Laatst bewerkt:
Het blijft ontzettend verdrietig, maar wat fijn dat het onder de gegeven omstandigheden een beetje meevalt !
 
Hey Erwin, hoe is het??


De engel van clau heeft geholpen denk ik.
Met grootst mogelijke waarschijnlijkheid is het een type II glioom, en geen type III.
Dat betekent dat we iets langer de tijd hebben én dat de levensverwachting een stuk beter is!
Operatie wordt nu over de kerst heengetild, zodat mijn zus nog Kerst kan vieren met de kindjes.
Dus dan in 2013 de operatie.
Voor nu kunnen we ons dus een klein beetje ontspannen!

Dank voor alle lieve berichtjes, dat helpt echt!

Een lichtpuntje aan de horizon.. altijd goed om te horen.. geeft iig ook weer even verlichting in de slopende onwetendheid met wat er nu precies aan de hand is.

Wordt het wel nog bevestigd dat het 'hoogst waarschijnlijk' voor 100% een type II glioom is?

Op naar een mooie kerst dan maar :Y
 
Een lichtpuntje aan de horizon.. altijd goed om te horen.. geeft iig ook weer even verlichting in de slopende onwetendheid met wat er nu precies aan de hand is.

Wordt het wel nog bevestigd dat het 'hoogst waarschijnlijk' voor 100% een type II glioom is?

Op naar een mooie kerst dan maar :Y

Dat kunnen ze pas met 100% zekerheid zeggen als de laborant het biopt van de operatie heeft onderzocht. Maar de tweede MRI laat geen groei zien en geen 'nest' wat op type III zou duiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan