KTM 390 Duke

Denk ook dat Duitsland voor de meeste een eind uit de richting is voor de terug weg. In ieder geval voor mij wel.
 
Ik woon centraal in het land, dus Limburg kom ik alleen op doorreis naar de Eifel.

Hoogte verschil wordt lastig hier, maar slingerende dijkjes zijn er hier wel te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje over het geluid van de Duke 390; standaard is deze met de fabrieksuitlaat niet echt spectaculair. Wat is jullie ervaring met andere dempers? Welk exemplaar geeft het mooiste resultaat tegen een interessante prijs? Moet dan ook de mapping gewijzigd worden? Ben ik gezien de garantie verplicht om via de dealer een vervangende uitlaat te plaatsen?
 
Even een vraagje over het geluid van de Duke 390; standaard is deze met de fabrieksuitlaat niet echt spectaculair. Wat is jullie ervaring met andere dempers? Welk exemplaar geeft het mooiste resultaat tegen een interessante prijs? Moet dan ook de mapping gewijzigd worden? Ben ik gezien de garantie verplicht om via de dealer een vervangende uitlaat te plaatsen?

Ik heb de Akrapovic slip-on, daarmee krijg je het beste geluid, maar kost ook wat.
Bij de slip-on hoeft je mapping niet aangepast te worden, alleen als je de volledige uitlaat laat vervangen.
 
Heb ook nog deze gevonden voor 370,- Euro. Iemand ervaring mee?

screenshot_156.png
 
Hoop geld zo'n uitlaat...Heb m standaard gehouden...Ook fijn niet zo'n grote pijp aan de zijkant.. Makkelijker steken in poort en schuurtje 🤣

Vindt wel grappig dat je van de plopjes heb als je m beetje uit laat rollen / terugschakelt... Anderen ook "last" van?
 
Inderdaad, sinds de juiste software/mapping bij mij erop gezet is ploft de uitlaat ook een beetje bij het dichtdraaien van het gas. Best leuk geluidje dan.
 
Rond de 150€...Dan heb je ook nog de mogelijkheid.om je buddy seat te vervangen (heb ik niet gedaan, zit nooit iemand op)
 
En heeft er al iemand de nieuwe 390 testgereden?

Dat zou ik vandaag gaan doen.....

Niet dus !

KTM orange day's bij Niwa motoren, met volgens de aankondiging in de advertentie Alle! nieuwe Duke motoren klaar voor een proefrit.

Beetje meer aandacht voor de communicatie van KTM zou wel op zijn plaats zijn, aan loze beloftes heeft niemand wat aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan