Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk weet ze dat niet, maar wat weer mevrouw nou wel?

Ze komt echt over als zo'n dom blondje...

Boeiend. Geld zat, lacht iedereen uit. En als je alleen al zo een auto kan bezitten is dat al vet genoeg. :} Maar ik zou elke zomer wel wekenlang bij de Nurburgring rondhangen. :+
 
Boeiend. Geld zat, lacht iedereen uit. En als je alleen al zo een auto kan bezitten is dat al vet genoeg. :} Maar ik zou elke zomer wel wekenlang bij de Nurburgring rondhangen. :+


pfff lexus, ik zou al blij zijn emt een MR2 II. alleen meot je dan niet het gas loslaten in een bocht, zoals deze gast:

want dan ga je met 190 de muur in *D
 
pfff lexus, ik zou al blij zijn emt een MR2 II. alleen meot je dan niet het gas loslaten in een bocht, zoals deze gast:

want dan ga je met 190 de muur in *D

Zag hem gister op je fb. Beste schade :X Dan heeft die Swift (?) van toen wij er reden nog geluk gehad. Maar krijg je dan ook de rekening thuis van die vangrail?
 
zo, hertentamen Sterkteleer4 net fijn verkloot B| volgend jaar weer een kans B| sterkteleer3 wel gehaald gelukkig, nu concentreren op me andere vakken
 
Op dit moment rijd ik ergens tussen Hilversum en amersfoort met de trein :P hier ligt denk 10 cm. Ben benieuwd straks in Enschede :P Thermofles met warme chocolademelk zit in ieder geval lekker in mn tas *D
 
als ik alles had gehaald, was ik nu al begonnen met afstuderen, maar helaas.
mag in het voorjaar wel al beginnen met afstuderen, diploma krijg ik pas als ik Sterkteleer4 ook gehaald heb dan.
Luie studenten allemaal. :+ ;)

Nee, kut man. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan